Idd koude drukte om het jaar te verpestenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:59 schreef Za het volgende:
Er is totaal niets bekend over de besmettelijkheid van dit cq de andere UK variant, NIETS.
Allemaal quatsch, hysterie.
Hey het is nog 2020, dus je had kunnen verwachten dat er nog iets zou gebeuren in de laatste weken LOLquote:
Niet elk jaar liggen de ziekenhuizen vol, je kunt betwisten of het virus bij gezonde mensen een potentieel gevaar is, maar je kunt moeilijk roepen dat de mensen in de ziekenhuizen aanstellers zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:49 schreef mthecatlover het volgende:
Covid-19 komt elk jaar terug, dus kunnen we nu eindelijk weer normaal doen????
nee de mens leeft al miljoenen jaren met virussen, die gaan idd nooit weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Het is net als met het oorspronkelijke virus, als het echt zo besmettelijk is, dan is het al lang en breed verspreid door het land, niet meer te containen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:30 schreef luxerobots het volgende:
Een derde persoon met de nieuwe variant is vandaag in Nederland gevonden.
https://www.nu.nl/coronav(...)-11572-97-doden.html
Weer een poppetje. Het is niet meer de vraag of maar hoe lang het zal duren dat er meer gaan komen.quote:bron: nu.nl 26dec20
Britse mutatie van het virus vastgesteld bij inwoner Frankrijk
.... De desbetreffende persoon was op 19 december vanuit Londen naar Frankrijk gereisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien het exponentiële karakter, zoveel goed mogelijk de besmettelijker versie - ik denk reeds tevergeefs - proberen te beheersen voordat die in de komende maanden (ondanks maatregelen) extreem veel gevallen gaat bijschrijven.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 26-12-2020 02:14:40 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dit, je kan het al afleiden aan het positieve testuitslagen van de afgelopen week. Eerst steeds rond 5000 en daarna hard stijgen richting 10000 per dag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:53 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het is net als met het oorspronkelijke virus, als het echt zo besmettelijk is, dan is het al lang en breed verspreid door het land, niet meer te containen.
Ik vraag me wel af of ze wel echt kunnen garanderen dat de nu ontwikkelde vaccins óók werken op nieuwe gemuteerde varianten. In hoeverre heeft een mutatie invloed op de werkzaamheid? Blijft dat hetzelfde? Of veel minder dan de >90% die we nu denken. Of helemaal niet. In welk geval we toch wel een probleem hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Krijgen we bij elke mutatie nu dit gedoe?
Ja uiteraard. Maar dat was bij de 34.997 andere mutaties niet anders. Garantie krijg je natuurlijk niet. Daarvoor moet je een wasmachine kopen zei een wijs man ooitquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:23 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of ze wel echt kunnen garanderen dat de nu ontwikkelde vaccins óók werken op nieuwe gemuteerde varianten. In hoeverre heeft een mutatie invloed op de werkzaamheid? Blijft dat hetzelfde? Of veel minder dan de >90% die we nu denken. Of helemaal niet. In welk geval we toch wel een probleem hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |