abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196904236
Haai Fokpeople,
Tijdje terug zat ik nog lekker na te denken over penissen en gloryholes. Inmiddels ben ik door mijn laatste topic gaan expirimenteren en toch wel ongerust.

Ik ben vorige maand (voor de lockdown) mezelf gaan opzoeken in de donkere (sex)cinema. Eerlijk zeggen laat het mijn hart zo hard kloppen dat ik er zenuachtig van wordt. Heb nu 2 keer iemand gepijpt en dit vond ik zo opwindend. Het was wel met condoom omdat ik mezelf veilig wil houden.

#Poging 1
De eerste keer de condoom laten omdoen. Hij was best op leeftijd maar dat zag ik alleen bij het doorgeven van de condoom. Daarna alleen nog zijn penis en ik achter het gordijn. Ik doe mijn mond open maar ik zie dat zijn penis slap is.

Ik begin ermee te spelen en te zuigen. Nu wordt het aardig hard.
Hij wordt lekker vochtig zie ik in de condoom. Nadat ik 10 min verder ben begon mijn mond pijn te doen em ben ik weggegaan. Nu vraag ik me af of ik hier een SOA heb opgelopen.

Kan ik een SOA oplopen als ik hem heb gepijpt met condoom en hij niet is klaargekomen ? De condoom was continue aan en hij was niet gescheurd of afgezakt.

#Poging 2
Een week later ben ik weer geweest.
Dit keer met een man van rond de 30 jaar. Ik zat achter het gordijntje en ging met mijn vingers rond hwet gat. Weer kreeg ik even contact met de persoon om een condoom door te geven. Redelijk postuur en lekker geschoren glade penis. De condoom zit erop en ik nam de penis gelijk in me mond. Hij was gelijk stijf en kwam binnen no time (met condoom) klaar. Ik voelde de schokking van zijn penis en ook warmte.

Kan ik hiervan ook een SOA hebben oplopen ? Hij kwam wel klaar maar dan in de condoom. De condoom was niet gescheurd of afgezakt.

Verder heb ik geen klachten zover maar ben doodbezorgd. FOKS hebben jullie antwoord voor mij ?

#Last question
Wil trouwens wel gloryholes blijven opzoeken en mannen leegzuigen. Hebben jullie voor mij TIPS hoe ik dit kan blijven doen zonder SOA's op te lopen ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Spuitkonijn op 23-12-2020 15:47:12 ]
pi_196904289
- ONZ is elders. Als humor bedoelde posts doen we hier niet, daar zijn andere subfora voor. -

[ Bericht 85% gewijzigd door fietsie op 23-12-2020 15:44:22 ]
pi_196905101
Hopelijk zijn er andere mensen die deze situatie hebben meegemaakt ?
pi_196905226
Moderatie doet hun uiterste best bij ieder topic te bepalen of het kan, past, en of het getroll betreft. Mocht je van mening zijn dat dit niet of niet juist is gebeurt kun je een TR doen , maar posts met die strekking ontwrichten een topic alleen maar, en worden dus verwijderd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196905373
Kijk, in wezen zou je veilig sex kunnen hebben met een condoom. Het is alleen 99% bescherming of iets in die richting. Dat jij het lekker vindt om andere mannen stiekem te pijpen is helemaal niet erg als je daarmee om kan gaan. Alleen hoort daar toch wel af en toe een soa test doen bij mijn inziens. Al is het maar om een ander te beschermen.
pi_196906112
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Document1 het volgende:
Kijk, in wezen zou je veilig sex kunnen hebben met een condoom. Het is alleen 99% bescherming of iets in die richting. Dat jij het lekker vindt om andere mannen stiekem te pijpen is helemaal niet erg als je daarmee om kan gaan. Alleen hoort daar toch wel af en toe een soa test doen bij mijn inziens. Al is het maar om een ander te beschermen.
Dus een condoom bied hierin toch een hoge precentage in bescherming.
Ik was al even bang dat ik geen mannen meer stiekem kon pijpen.
Zijn er nog andere risico's als hij klaarkomt in de condoom ?
Ik vertrouw die condooms niet helemaal vandaar die vragen.
pi_196916412
Zelfs zonder condoom pijpen levert nauwelijks kans op soa's op. Als je sperma doorslikt, of als je wondjes in je mond hebt, dan wordt de kans wel wat groter.
Volgens mij vergroot deepthroaten de kans ook wat.

Aangezien je gepijpt hebt met condoom, denk ik dat er geen enkele kans is dat je hiervan iets opgelopen hebt.
pi_196917885
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 00:20 schreef Brede_meneer het volgende:
Zelfs zonder condoom pijpen levert nauwelijks kans op soa's op. Als je sperma doorslikt, of als je wondjes in je mond hebt, dan wordt de kans wel wat groter.
Volgens mij vergroot deepthroaten de kans ook wat.

Aangezien je gepijpt hebt met condoom, denk ik dat er geen enkele kans is dat je hiervan iets opgelopen hebt.
Dit is voor mij een opluchting.
Was door die lockdown beetje paniekerig geworden. Maar je zegt dus dat het voor deze twee keer safe is. Dat is wel goed dan heb ik nog iets geleerd van seksuele voorlichting haha.

Maar bij deepthroaten is de kans wel groter? Is dat ook met condoom het geval ?
pi_196922799
Hoezo moeten die overdreven saillante details erbij? :')

Het komt voor mij over alsof je zit te vissen op dm's van allerlei homo's etc hier.

Verder is elke vorm van onveilige seks een risico op soa's, lijkt mij middelbare, zo niet basis, schoolkennis.
pi_196927547
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hoezo moeten die overdreven saillante details erbij? :')

Het komt voor mij over alsof je zit te vissen op dm's van allerlei homo's etc hier.

Verder is elke vorm van onveilige seks een risico op soa's, lijkt mij middelbare, zo niet basis, schoolkennis.
Dit inderdaad. Geloof hier niks van. Aandachtzoekerij weer... :')
pi_196928450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Verder is elke vorm van onveilige seks een risico op soa's, lijkt mij middelbare, zo niet basis, schoolkennis.
Maar het was niet onveilig gelukkig.

Als je zo bezig blijft TS en goed blijft opletten is de kans echt heel erg klein!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196928473
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar het was niet onveilig gelukkig.

Als je zo bezig blijft TS en goed blijft opletten is de kans echt heel erg klein!
Correct, maar dat maakt het vragen des te vreemder in combinatie met die rare details.
pi_196928527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Correct, maar dat maakt het vragen des te vreemder in combinatie met die rare details.
Ok, daar ga ik in mee.
Misschien is TS nog wel heel jong.. plus we zien hier wel vaker vragen waarbij je denkt dat dit toch algemene kennis is die EN overal online te vinden is EN al in de basisschool en later is meegedeeld (zoals je zei).
Wij moesten nog echt naar de bibliotheek :P (en dan maar beschaamd in een donker hoekje snel snel lezen)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196940281
Van orale seks zonder zaad in je mond is de kans op soa niet zo groot.

Hiv kan je er sowieso niet van krijgen.
Gonorroe of chlamydia wel maar ook dat kan eigenlijk pas als je echt gaat deepthroaten.
Syfilis zou wel kunnen als hij een zweertje (primaire Syfilis) aan zijn eikel of pik zou hebben maar Syfilis is vrij zeldzaam.

Ik zou me niet zo druk maken of anders gewoon laten testen (moet wel minimaal 2 weken tussen zitten)
Mocht je het wel hebben is het vrij eenvoudig te verhelpen met een antibiotica kuurtje. En ben je er in een week vanaf
pi_196940831
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Spuitkonijn het volgende:
Hopelijk zijn er andere mensen die deze situatie hebben meegemaakt ?
Niet deze specifieke situatie maar wellicht een paar graadjes erger.

Ik heb vrij regelmatig onbeschermde seks en niet alleen oraal. Pijpen met condoom vind ik echt 10x niks en dan is voor mij de lol er snel vanaf.

Om het risico minimaal te houden heb ik me laten vaccineren tegen hepatitis a en b
En slik ik Prep, (preventieve medicatie om hiv te voorkomen)

Het risico op andere soa's neem ik voor lief en laat me daarom met regelmaat testen.
Tja en soms loop je dan wel eens wat op en dat laat je dan behandelen.

Met volslagen onbekenden in een club of cinema doe ik het doorgaans wel safe (behalve oraal dan)
Maar bij dates of mensen uit mijn seks kennissenkring komt er meestal geen condoom aan te pas.
pi_196940966
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:10 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Niet deze specifieke situatie maar wellicht een paar graadjes erger.

Ik heb vrij regelmatig onbeschermde seks en niet alleen oraal. Pijpen met condoom vind ik echt 10x niks en dan is voor mij de lol er snel vanaf.

Om het risico minimaal te houden heb ik me laten vaccineren tegen hepatitis a en b
En slik ik Prep, (preventieve medicatie om hiv te voorkomen)

Het risico op andere soa's neem ik voor lief en laat me daarom met regelmaat testen.
Tja en soms loop je dan wel eens wat op en dat laat je dan behandelen.

Met volslagen onbekenden in een club of cinema doe ik het doorgaans wel safe (behalve oraal dan)
Maar bij dates of mensen uit mijn seks kennissenkring komt er meestal geen condoom aan te pas.
Okay en uw adres is? :+

Zou wat je beschrijft niet klakkeloos op fok zetten als ik eerlijk ben, volgens mij zit je DM/PM box vol.
pi_196943359
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Okay en uw adres is? :+

Zou wat je beschrijft niet klakkeloos op fok zetten als ik eerlijk ben, volgens mij zit je DM/PM box vol.
Haha, Fok is toch geen dating site :D

Maar ach, het is meer mijn ervaring delen hoe ik ermee omga.
Ik heb 20 jaar in een monogaam huwelijk gezeten en heb nu wat in te halen.
pi_196945710
- ONZ is een deur verderop. -

[ Bericht 94% gewijzigd door fietsie op 25-12-2020 15:27:03 ]
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 17:51:25 #19
441859 crew  Lenny77
pi_196949033
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:10 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Niet deze specifieke situatie maar wellicht een paar graadjes erger.

Ik heb vrij regelmatig onbeschermde seks en niet alleen oraal. Pijpen met condoom vind ik echt 10x niks en dan is voor mij de lol er snel vanaf.

Om het risico minimaal te houden heb ik me laten vaccineren tegen hepatitis a en b
En slik ik Prep, (preventieve medicatie om hiv te voorkomen)

Het risico op andere soa's neem ik voor lief en laat me daarom met regelmaat testen.
Tja en soms loop je dan wel eens wat op en dat laat je dan behandelen.

Met volslagen onbekenden in een club of cinema doe ik het doorgaans wel safe (behalve oraal dan)
Maar bij dates of mensen uit mijn seks kennissenkring komt er meestal geen condoom aan te pas.
Kan je gewoon Prep krijgen dan? Dat wist ik niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196949188
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 17:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kan je gewoon Prep krijgen dan? Dat wist ik niet?
Niet gewoon, wel als je in risico groep valt.
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 18:03:55 #21
441859 crew  Lenny77
pi_196949231
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:01 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Niet gewoon, wel als je in risico groep valt.
Oh ok. Misschien ligt dat in NL ook anders dan in B, was nieuwsgierig! Zou een mooie bescherming zijn voor meerderen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 25 december 2020 @ 19:35:06 #22
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_196950448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Spuitkonijn het volgende:
Hopelijk zijn er andere mensen die deze situatie hebben meegemaakt ?
Van pijpen en zaad slikken is de kans op een SOA minimaal, aldus een arts waar ik een tijdje terug een SOA test deed.

Kijk anders een op binkdate, geeft best een goede kans op een snelle date met een gelijkgestemde.
pi_196971685
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:08 schreef Spuitkonijn het volgende:

[..]

Dus een condoom bied hierin toch een hoge precentage in bescherming.
Ik was al even bang dat ik geen mannen meer stiekem kon pijpen.
Zijn er nog andere risico's als hij klaarkomt in de condoom ?
Ik vertrouw die condooms niet helemaal vandaar die vragen.
Van sperma zelf krijg je geen soa's.
  zaterdag 26 december 2020 @ 22:44:30 #24
53151 T42
Pinball Wizard
pi_196974998
Gewoon testen om de paar maanden voor zekerheid
pi_196983555
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 06:48 schreef Spuitkonijn het volgende:

[..]

Dit is voor mij een opluchting.
Was door die lockdown beetje paniekerig geworden. Maar je zegt dus dat het voor deze twee keer safe is. Dat is wel goed dan heb ik nog iets geleerd van seksuele voorlichting haha.

Maar bij deepthroaten is de kans wel groter? Is dat ook met condoom het geval ?
Nee natuurlijk niet. Zo lang het condoom intact is kan er geen virus of bacterie langs.

Het enige wat soms wordt door gegeven is 1 van de honderden HPV virussen, als je de huid van de man aanraakte met jouw huid/mond. Dus de huid die zichtbaar is op het punt waar het condoom ophoudt.

De meeste HPV virussen veroorzaken wratten, een deel genitale wratten wat bij vrouwen de kans op baarmoederhalskanker verhoogt als het virus bij de baarmoeder hals komt (wat kan via seks maar ook bij het vingeren, als je vingers met wratjes in aanraking zijn geweest). Tenzij je gevaccineerd bent uiteraard, dan is de kans iets lager.

Bij mannen kan het HPV virus naast genitale wratten een iets hogere kans geven op peniskanker. Maar minder grote kans vergeleken met vrouwen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196985031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 17:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kan je gewoon Prep krijgen dan? Dat wist ik niet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:01 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Niet gewoon, wel als je in risico groep valt.
Dan nog is er een wachtlijst (waar ik sinds mijn laatste 'avontuur' ook maar op ben gaan staan).
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 11:53:21 #27
441859 crew  Lenny77
pi_196985054
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:52 schreef Horzula het volgende:

[..]

[..]

Dan nog is er een wachtlijst (waar ik sinds mijn laatste 'avontuur' ook maar op ben gaan staan).
Een wachtlijst? Voor iets wat zo belangrijk is? :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196985072
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:52 schreef Horzula het volgende:

[..]

[..]

Dan nog is er een wachtlijst (waar ik sinds mijn laatste 'avontuur' ook maar op ben gaan staan).
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh ok. Misschien ligt dat in NL ook anders dan in B, was nieuwsgierig! Zou een mooie bescherming zijn voor meerderen.
De medicatie is vrij heftig en ook erg duur. Daarom is het niet voor iedereen beschikbaar in NL.
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 11:57:13 #29
441859 crew  Lenny77
pi_196985152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Van sperma zelf krijg je geen soa's.
Nou dit klopt niet; je kan HPV, herpes, syfilis, hiv (zeer kleine kans) en gonorroe krijgen door sperma in je mond te krijgen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 27 december 2020 @ 11:58:15 #30
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196985186
Wat een merkwaardige reacties.


Jullie geloven er zeker ook in dat je niet zwanger wordt zolang de man niet klaarkomt in de vagina?

Stumpertjes hier die stellen dat je geen SOA's krijgt, ook al slik je zaad enzo :')


Zelfs als in het voorvocht zijn de SOA's overdraagbaar. Het heet niet voor niets een SOA.
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 11:58:27 #31
441859 crew  Lenny77
pi_196985194
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef Horzula het volgende:

[..]

[..]

De medicatie is vrij heftig en ook erg duur. Daarom is het niet voor iedereen beschikbaar in NL.
Maar iemand met HIV of aids is uiteindelijk ook duur als ie ziek wordt?
Maar ok, ik begrijp wel wat je wil zeggen. Jammer eigenlijk, is best belangrijke medicatie!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196985442
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef Blackst4r het volgende:
Wat een merkwaardige reacties.

Jullie geloven er zeker ook in dat je niet zwanger wordt zolang de man niet klaarkomt in de vagina?

Stumpertjes hier die stellen dat je geen SOA's krijgt, ook al slik je zaad enzo :')

Zelfs als in het voorvocht zijn de SOA's overdraagbaar. Het heet niet voor niets een SOA.
Bij de SOA-poli zeggen ze dat de kans dat je bepaalde SOA's oraal oploopt (b.v. HIV) verwaarloosbaar klein is.

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar iemand met HIV of aids is uiteindelijk ook duur als ie ziek wordt?
Maar ok, ik begrijp wel wat je wil zeggen. Jammer eigenlijk, is best belangrijke medicatie!
AIDS medicatie is nog veel duurder dan PreP, het heeft dus financieel zin om PreP te geven aan mensen met een verhoogd HIV risico zoals swingers, (verslaafde) prostituees en chem-sexende homoseksuelen.

Bij andere groepen is het risco veel kleiner dat ze ueberhaupt met SOA's in aanraking komen.
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 12:12:30 #33
441859 crew  Lenny77
pi_196985594
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Horzula het volgende:

AIDS medicatie is nog veel duurder dan PreP, het heeft dus financieel zin om PreP te geven aan mensen met een verhoogd HIV risico zoals swingers, (verslaafde) prostituees en chem-sexende homoseksuelen.

Bij andere groepen is het risco veel kleiner dat ze ueberhaupt met SOA's in aanraking komen.
Ja daarom dus.. spijtig.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196991575
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou dit klopt niet; je kan HPV, herpes, syfilis, hiv (zeer kleine kans) en gonorroe krijgen door sperma in je mond te krijgen.
Volgens mij zit dat niet zo zeer in het zaad, maar is het al overdraagbaar bij penetratie. Het is niet dat wanneer je een SOA hebt en dan niet in een vrouw klaarkomt dat de SOA dan niet overgedragen word.
  Moderator zondag 27 december 2020 @ 15:26:04 #35
441859 crew  Lenny77
pi_196991962
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Volgens mij zit dat niet zo zeer in het zaad, maar is het al overdraagbaar bij penetratie. Het is niet dat wanneer je een SOA hebt en dan niet in een vrouw klaarkomt dat de SOA dan niet overgedragen word.
Op zich klopt wat je zegt: een SOA kan zich in het slijmvlies van de vagina, achter de voorhuid, in de urethra maar OOK in het sperma bevinden. Je kan dus idd enkel met penetratie besmet raken, daar is geen sperma bij nodig.
Maar punt is dat sperma effectief ook drager kan zijn van een SOA en als ik dan gewoon even de link maak met dit topic: ook al zou TS echt enkel zaad binnen krijgen (beetje moeilijk pijpen als je de rest niet aan mag raken), dan nog is er kans op een SOA.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')