Ik had m'n post nog beetje aangepastquote:Op woensdag 23 december 2020 15:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh de mijne gingen ook altijd langer omhoog hoor!en dan nog. Het is een zuigeling. Die horen hard te groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Smart_ass het volgende:
Gisteren nog deze foto gemaakt en ik vind ‘m zo leukWat een dotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Goed puntquote:Op woensdag 23 december 2020 16:18 schreef SQ het volgende:
Hoe wil je trouwens rapleyen met geprakte groente?
Oh en je kunt borstvoeding en kunstvoeding écht niet vergelijken in hoeveelheden. Ik denk dat er genoeg bv baby's zijn die per voeding 150 cc wegslikken en dat 8 keer per dag, dan kom je ook wel aan de 1200cc.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:23 schreef Smart_ass het volgende:
Gisteren nog deze foto gemaakt en ik vind ‘m zo leukHou op hoor, ik smelt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Hier las ik overheen. Wat cute!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh jongens, Z. lachte vandaag bewust naar me.![]()
* D.U.M.A.N. smelt
https://imgur.com/a/kyrq7k6
3,5 weekquote:Op woensdag 23 december 2020 17:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hier las ik overheen. Wat cute!![]()
Maar ze is toch pas 2,5 week of zo?
Dit inderdaad. Wij vinden het ook gewoon fijn wanneer het huis opgeruimd en schoon is.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:17 schreef SQ het volgende:
Bijkomend voordeel: een opgeruimd huis maakt makkelijker schoon.
Ik heb ook zeker wel 10 wassen per week!quote:Op woensdag 23 december 2020 18:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wij vinden het ook gewoon fijn wanneer het huis opgeruimd en schoon is.
Ik probeer alles overdag bij te houden en man doet ‘s avonds z’n rondje. De was is hier iets van 2 x per dag.
2x beddengoedquote:Op woensdag 23 december 2020 20:10 schreef SQ het volgende:
10, omg. Wat wassen jullie allemaal![]()
Of kotsen de kinderen dagelijks hun bed vol?
Hier ook zeker 10.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:17 schreef Donna het volgende:
[..]
2x beddengoed
1 of 2x handdoeken (met 6000 hydrofielen tegenwoordig)
2x werkkleding vriend
3 of 4x fijne was (kleding van ons 4en).
En dan nog regelmatig een kotswas inderdaad. G. spuugt makkelijk en heeft nu slijm.
Ik moet wel zeggen dat ik de was niet op spaar tot een stampvolle trommel, maar hij is ook echt niet half leeg. Ik spaarde het eerder wel op, maar dan liet ik het verslonzen.
Strijken doe ik sowieso niet aan.
Strijken doen wij niet aanquote:Op woensdag 23 december 2020 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
10 is voor mij ook gigantisch veel. Dat zou me op een gegeven moment ook zo tegen staan. Zoveel was om te strijken en te vouwen.
Aw, arm sneutjequote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Seven. het volgende:
En zijn er nog meer mensen met Samsung apparatuur? Mijn droger lepelt net weer een tingel-liedje van een minuut op om aan te duiden dat 'ie aandacht wil.![]()
Was kan wel wachten. Ik heb hier een lief jochie die alleen nog maar mama wil. Al helpt de zetpil wel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |