En over pakweg 9 uur kunnen we nog eens genieten van ELOquote:Op donderdag 24 december 2020 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Muzikaal zit ELO echt perfect in elkaar. En we slechten zo de kaap van de 1000
Dan is het al bijna oudjaarsavond!quote:Op donderdag 24 december 2020 15:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heey Mr. Blue Sky. We zijn opeens aanbeland bij nummer 72 in de Top 2000
Bij die Blue Sky mistte het juist nietquote:Op donderdag 24 december 2020 15:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens dat Mr. Blue Sky onderdeel was van een langer nummer, verklaart wel waarom ik altijd zo'n gevoel had dat er iets mistte in het nummer
Kan zo de top 2000 inquote:Op donderdag 24 december 2020 18:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Pan Within van The Waterboys, wat.een.PLAAT
Nou echt he. The Waterboys zijn altijd wel wat ondergewaardeerd gebleven vind ik. This Is The Sea staat hier iig prominent in de kast en staat ook in mijn top 10 albums allertijdenquote:
Hij staat zeker al 30 jaar in mijn top 2.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nou echt he. The Waterboys zijn altijd wel wat ondergewaardeerd gebleven vind ik. This Is The Sea staat hier iig prominent in de kast en staat ook in mijn top 10 albums allertijden
Het grote publiek kent ze alleen van The Whole Of The Moon inderdaad, terwijl ze zoveel meer moois hebben gemaakt. Echt zonde is dat..quote:Op donderdag 24 december 2020 19:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij staat zeker al 30 jaar in mijn top 2.
Maar altijd redelijk ondergewaardeerd inderdaad. One hit wonder volgens de nederlandse hitlijsten, al wordt a Girl Called Johnny nog wel af en toe op de radio gedraaid
Zeker. Maken ook nog steeds best goede albums, al moet ik eerlijk zeggen dat ik toch meestal wel weer terugval op This is the Sea en Fisherman's Blues (en in mindere mate a Pagan Place)quote:Op donderdag 24 december 2020 19:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het grote publiek kent ze alleen van The Whole Of The Moon inderdaad, terwijl ze zoveel meer moois hebben gemaakt. Echt zonde is dat..
Liever nog een nietszeggende track van Ilse de Lange in de lijst denkt "het grote publiek" aka de radio2 redactie.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het grote publiek kent ze alleen van The Whole Of The Moon inderdaad, terwijl ze zoveel meer moois hebben gemaakt. Echt zonde is dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |