Ja zeker. Maar valt me elk jaar weer op hoe oververtegenwoordigd dat genre in deze lijst is tov andere allerltijdenlijstjesquote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dat niet altijd al zo geweest? Had het idee dat de Snob 2000 altijd een beetje uit de alternatieve hoek kwam.
Nee, best een bijzondere versie van het liedje van Coldplay ditquote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je zou echt niet zeggen dat dit Coldplay was
Ja, dat en prog rock.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar valt me elk jaar weer op hoe oververtegenwoordigd dat genre in deze lijst is tov andere allerltijdenlijstjes
Naar (post-2002) Coldplay-maatstaven klonk het iig goed.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je zou echt niet zeggen dat dit Coldplay was
Ach, zo erg is dat toch niet? Vind het een beetje gek om te klagen over de oververtegenwoordiging van alternatieve muziek in een lijst die uit die hoek komt.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar valt me elk jaar weer op hoe oververtegenwoordigd dat genre in deze lijst is tov andere allerltijdenlijstjes
Ik heb ook wel het idee dat Nederland relatief veel Metal-liefhebbers heeft.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje jaloers wel, ik had eigenlijk ook naar hun laatste Paradiso-show moeten gaan. Maar vond 2x in Amsterdam begin oktober een beetje te gortig.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wies. 1x gezien in de lockdown dit jaar en spontaan verliefd geworden op zangeres Jeanne
Snap ik. Komen nog genoeg kansen om ze te zien! Als ze de bezetting beetje stabiel weten te houden. Zijn dit jaar hun drummer kwijtgeraakt aan andere band. Tijd dat ze met een album gaan komen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Beetje jaloers wel, ik had eigenlijk ook naar hun laatste Paradiso-show moeten gaan. Maar vond 2x in Amsterdam begin oktober een beetje te gortig.
Noem het maar Limburgquote:Op woensdag 23 december 2020 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
En nu weer zo'n Limburgs dialectplaatje waar ik niets mee heb. Toch zonde na drie hele fijne liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |