Bij mij is het precies andersom. De nummers die (hoog) in de Snob staan hoor ik door het jaar heen veel vaker. Omdat ze meedoen in Ladderspellen op MusicMeter.nl (forum waar ik normaal het meest actief ben) en omdat een aanzienlijk deel tot m'n persoonlijke favoriete albums/nummers behoort.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Waarom naar de top2000 met nummers die je op elke zender het hele jaar hoort?
Ga jij eens snel weg hier om je jaarlijst te maken. Nog minder dan 8 uur.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom. De nummers die (hoog) in de Snob staan hoor ik door het jaar heen veel vaker. Omdat ze meedoen in Ladderspellen op MusicMeter.nl (forum waar ik normaal het meest actief ben) en omdat een aanzienlijk deel tot m'n persoonlijke favoriete albums/nummers behoort.
Ik luister nauwelijks mainstreamradio meer, dus de geijkte klassiekers hoor ik meestal alleen aan het einde van het jaar nog eens tijdens de Top 2000.
Een harde deadline? M'n top 10 staat al wel vast, maar wil nog uitbreiden tot een top 100quote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ga jij eens snel weg hier om je jaarlijst te maken. Nog minder dan 8 uur.
Volgens mij begint @kciR vanavond direct na het afsteken van zijn vuurwerk met tellen, dus je moet wel een beetje tempo maken.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een harde deadline? M'n top 10 staat al wel vast, maar wil nog uitbreiden tot een top 100
Geen Top 2000 vandaag?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:00 schreef Gretzl het volgende:
Not, wat een bazenplaat blijft het toch
Ah jammer, ga ik net niet halen ook. Ga m morgen makenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij begint @:Kcir vanavond direct na het afsteken van zijn vuurwerk met tellen, dus je moet wel een beetje tempo maken.
Dan moet je hopen dat @kciR veel vuurwerk heeft en wel een tijdje bezig is.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah jammer, ga ik net niet halen ook. Ga m morgen maken
Jawel, beetje afwisselen zoals gebruikelijk. Maar luister van 2016 t/m 2019 wel veel meer Tijdloze dan vandaag.quote:
Nou, ik steek geen vuurwerk af én ik doe dat morgen op m'n gemakjequote:Op donderdag 31 december 2020 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij begint @:Kcir vanavond direct na het afsteken van zijn vuurwerk met tellen, dus je moet wel een beetje tempo maken.
Mooi blokje met Roscoe 💙💙💙♥️♥️♥️ en Fade Into You ♥️♥️♥️💙💙💙quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |