Laatste dag wel toch?quote:Op maandag 28 december 2020 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prima dagje vandaag wel weer. Geen enkel echt 100 procent sterk uurtje maar dat komt ook niet meer
Zit altijd wel een progrock of metalplaat tussen die t uurtje lelijk maaktquote:
Ik wilde zeggen dat dit uur wel 100% sterk was, maar dan komt er toch een lelijk punknummertje tussendoor van een band met een fanatieke aanhang (volgens mij).quote:Op maandag 28 december 2020 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit altijd wel een progrock of metalplaat tussen die t uurtje lelijk maakt
Bakstabber zeker?quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat dit uur wel 100% sterk was, maar dan komt er toch een lelijk punknummertje tussendoor van een band met een fanatieke aanhang (volgens mij).
hmz progrock van Steven/Porcupine vind ik top maar dan snap ik het wel.quote:Op maandag 28 december 2020 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit altijd wel een progrock of metalplaat tussen die t uurtje lelijk maakt
Wat staat daar?quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
hmz progrock van Steven/Porcupine vind ik top maar dan snap ik het wel.
nummer 50 tot 59 dan?
Tja alle dj's moeten snel door de lijst heen maar deze kerel krijgt alle ruimte.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:41 schreef W_Wolf het volgende:
Ikzelf kan Ratz prima hebben. Zijn enthousiasme blijft aanstekelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |