SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op woensdag 23 december 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij was paars en had googly eyes?
Misschien bleef die wel boven de pot zwevenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
Of ging ie weg zonder gedag te zeggen?
een UFGquote:Op woensdag 23 december 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien bleef die wel boven de pot zweven
quote:Op woensdag 23 december 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
FWP, ik heb straks geen huisman meer.
Ja dat trek ik heel slecht (door).quote:Op woensdag 23 december 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
Of ging ie weg zonder gedag te zeggen?
Bovengnoom ook, naar Rotterdam.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
was net bij de buren hiernaast. die gaan ook verhuizen. 1 maand voor mij
quote:Op woensdag 23 december 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovengnoom ook, naar Rotterdam.
Ben jij nog aan het werk US?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort dikke luidruchtige gay kabouter stalker [ afbeelding ]
Alle stoplichten op rood?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, anders zouden jullie het wel merken.
Veel verkeersopstopping?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is all hands on deck eventjes ja.
Je bent steeds vroeger.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:24 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Hier worden we ook wel aangemoedigd om tussen kerst en oud op nieuw vrij te nemen. Als je er 3 vrij neemt krijg je er 1 cadeau.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)schandalig~ac99f888/
Klinkt als mijn werkgever
Even pitchen bij Ziggo/KPN en de grotere engergieaanbieders om het ook thuis in een pakket te stoppen.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een zakelijk ideetje. En ben stiekem een beetje een nerd.
Nu ga ik vrije dagen mooi gebruiken om eea in te richten.
Lorawan sensoren voor gebouwgebonden analyse en voorspellend regeltechnisch gedrag automatiseren en aanbieden in vaste pakketten.
Nee joh, van de week was 'ie voor elven al.quote:
dat is wat anders dan zeggen we zijn dicht (of wat het in mijn geval was we kunnen niet aflossen) & dat gaat lekker allemaal van jullie vakantiedagen afquote:Op woensdag 23 december 2020 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier worden we ook wel aangemoedigd om tussen kerst en oud op nieuw vrij te nemen. Als je er 3 vrij neemt krijg je er 1 cadeau.
Daarbij ook de waarschuwing dat het "onbeperkt" meenemen van vakantiedagen nu echt voorbij is en dat je de mogelijkheid krijgt ze dit jaar nog uit te betalen.
Die had ik vanmorgen al om 8:30. Was er vrij druk al.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
zo, het slagveld van de AHXL overleefd, nu binnen blijven tot volgende week.
het was niet eens extreem druk, maar mensen waren gewoon totaal asociaal.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen al om 8:30. Was er vrij druk al.
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:46 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik Indaas ga bestellen op 1e kerstdag, dan hoef ik niets meer te halen tot maandag
Begin maar met B2B.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even pitchen bij Ziggo/KPN en de grotere engergieaanbieders om het ook thuis in een pakket te stoppen.
Shit, moet ik alsnog naar de winkel.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
7 uur, neem jij een flesje bubbels mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |