abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2003 @ 13:34:47 #1
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8066148
Ben je wel eens een schoft geweest, heb je iemand een onwijze streek geleverd, ben je niet helemaal eerlijk geweest, de mensen van wie je houd belazerd. Deel het met ons, je bent niet de enige die last heeft van het geweten...

Laat ik meteen ook maar van wal steken. Voor mij is er een soort nieuwe levensfase aangebroken en ik zat me af te vragen wat er de afgelopen 10 jaar in mijn leven gebeurt is. Ik kwam erachter dat ik niet zo heel trots opmezelf mag/kan zijn, ik heb spijt van een hoop dingen.

Ik wil er even bij zeggen dat ik mezelf geen 'evil' persoon vindt, ik ben nu absoluut een integer en een goed persoon en probeer op een goeie manier te leven.

Mijn verhaal: Ik en mijn zus hebben het leven van mijn moeder (die ons gezin verlaten had) en haar nieuwe man zo zuur gemaakt dat ze weer uit elkaar zijn gegaan. Echt gelukkig is mijn jeugd niet geweest. Mijn vader kon het vertrek van mijn moeder niet aan en kon niet meer van het bier afblijven. De band tussen mij en mijn zus was altijd zeer sterk. We hadden veel aan elkaar en beiden waren we heel boos op mama omdat ze weg was gegaan. Bij papa was het eigenlijk geen leven meer, we waren als 14 en 16 jarige op onszelf aangewezen. Op een moment zagen we in dat we naar mama moesten gaan want onze stiefvader had vel geld. Niemand wilde iets van ons weten, maar we hebben de boel op lopen blazen en onwijs zitten manipuleren (we zijn echt over lijken gegaan). 1. mama moest betalen voor haar misstap 2. die kerel hoorde niet in ons wereldje. We dreven een wig tussen mama en onze stiefvader, we hebben daarvoor zelfs zijn auto gesaboteerd. Zonder ooit verdacht te worden zijn we in een tijdje een stuk beter geworden van hun scheiding.

Ik ben er niet trots op, tja als kind doe je niet zo gauw zoiets, blijkbaar waren er foute voorbeelden...

don't you know my tears will cause an inferno
pi_8066208
Ik ben ooit tijdens een relatie niet minder dan vier keer over de schreef gegaan. Achteraf had ik nooit die relatie aan moeten gaan, ik was er totaal niet aan toe.
pi_8066225
Even denken...het ergste dat ik nu kan bedenken is het volgende:

Een 'vriendin' van mij had een stel roddels over mij rond lopen strooien die absoluut niet waar waren...ik kende haar vriend op dat moment vrij goed (ze had hem via mij leren kennen) en heb hem verteld dat zij al drie keer was vreemdgegaan, terwijl dat (volgens mij) niet zo was... bleek later echter dat ze inderdaad was vreemdgegaan en ze schrok zo toen hij haar ermee confronteerde dat ze meteen zei 'hoe weet jij dat nou?' Daarna is er een soort van strijd tussen ons ontstaan..ik heb met een ander vriendje van haar gezoend..waarna zij weer probeerde toen ik een vriend had om die 'af te pikken' en ik heb haar helemaal zwart gemaakt bij een stel mensen...

Maar ja ik was 16..en nu ben ik twintig (sinds vandaag! ) dus veel verstandiger!

donderdag 23 januari 2003 @ 13:41:26 #4
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8066236
ik heb een piece gemaakt op een gebouw wat met stroom etc te maken heeft enne ik ben daarvoor opgepakt..
en daar ben ik helemaal niet trots op

* dJ-Zcore heeft z'n lesje wel geleerd...

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8066266
volgens mij heb ik nooit iets gedaan wat heel erg was...als ik die dingen van jullie lees dan...
t zijn meer kleine dingetjes die ik deed/doe...
nee ik kan op dit moment niet iets heel ergs bedenken...
pi_8066394
Ik vond ooit een meid heel leuk, en een vriend van mij had tegen haar gezegd "FL 50,-" als je wat met hem neemt(zonder mijn medeweten) en daardoor wilde ze me niet meer omdat ze zichzelf niet als een hoer zag(volkomen logisch). Daarna ging ik door t lint en heb de vriendin van die "vriend"(degene met zn FL50,-) versierd.
Lambo of Rekt
pi_8066426
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:50 schreef EggsTC het volgende:
Ik vond ooit een meid heel leuk, en een vriend van mij had tegen haar gezegd "FL 50,-" als je wat met hem neemt(zonder mijn medeweten) en daardoor wilde ze me niet meer omdat ze zichzelf niet als een hoer zag(volkomen logisch). Daarna ging ik door t lint en heb de vriendin van die "vriend"(degene met zn FL50,-) versierd.
ik vind die actie van die "vriend" van jou veel lulliger!!
pi_8066433
Nooit iets ergs gedaan (groots). Wordt gek van me eigen jaloezie
Ik weet het en kan er niks aan doen

[Dit bericht is gewijzigd door STHAJONG op 23-01-2003 13:54]

barpppppppppppppppppp
pi_8066448
Leuk topic!
Ik heb ooit ergens een hele foute dag gehad, waarop ik met 3 meisjes op 1 dag zoende, waarbij het ook nog eens redelijk serieus was met alledrie...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 23 januari 2003 @ 13:54:18 #10
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8066469
Gelukkig ben ik niet de enige met 'vlekken' kan eigenlijk ook niet anders. Op de HAVO heb ik ook het leven van een aantal mensen zuur gemaakt, ook manipulatie en roddels etc. Tot een paar van die mensen in contact kwamen met elkaar die op hun beurt hadden verzonnen dat ik een meid zwanger had gemaakt en dr bruut gedumpt had. Ik had het verdient en ik heb er van geleerd, maar wel een tijd later. Tja, reputaties Ik heb nooit fysiek gevochten eigenlijk, maar ik gebruikte mijn IQ om rottigheid uit te halen, nu gebruik ik het om het beste uit mezelf te halen. Ook ik ben gelukkig opgegroeid...

Leuke reacties trouwens...

[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 23-01-2003 13:57]

donderdag 23 januari 2003 @ 13:55:30 #11
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_8066484
Een geheim tussen mij en mn beste vriendin perongeluk losgelaten aan iemand die er om bekend staat dat soort dingen van de daken te roepen

Ze heeft et me gelukkig vergeven

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_8066519
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:54 schreef Wizard_of_life het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige met 'vlekken' kan eigenlijk ook niet anders. Op de HAVO heb ik ook het leven van een aantal mensen zuur gemaakt, ook manipulatie en roddels etc. Tot een paar van die mensen in contact kwamen met elkaar die op hun beurt hadden verzonnen dat ik een meid zwanger had gemaakt en dr bruut gedumpt had. Ik had het verdient en ik heb er van geleerd, maar wel een tijd later. Tja, reputaties Ik heb nooit fysiek gevochten eigenlijk, maar ik gebruikte mijn IQ om rottigheid uit te halen, nu gebruik ik het om het beste uit mezelf te halen. Ook ik ben gelukkig opgegroeid...
Ik heb het leven van mijn ex heel zuur gemaakt voor zeker een half jaar, die actie heeft hier wellis gestaan(He frenkie? ).

Men moet het bij mij wel heel bont maken voordat ik ze het leven zuur maak, maar als ik ze het leven eenmaal zuurmaak komen ze er niet zonder trauma van af.

Lambo of Rekt
  donderdag 23 januari 2003 @ 13:59:43 #13
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8066558
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:57 schreef EggsTC het volgende:
Men moet het bij mij wel heel bont maken voordat ik ze het leven zuur maak, maar als ik ze het leven eenmaal zuurmaak komen ze er niet zonder trauma van af.
ik ken het
pi_8066592
Ik heb het voorelkaar gekregen gedurende 1,5 jaar een relatie te hebben met 2 vriendinnen tegelijkertijd, en daartussendoor verschillende scharrels.. (Ik was er, jaren geleden dus, trots op dat in 1 weekend 5 keer sex had met 3 verschillende meiden.)

Tja, ik ben wat volwassener geworden wat dat betreft..

1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
  donderdag 23 januari 2003 @ 14:17:29 #15
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8066872
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:01 schreef TechnoHead het volgende:
Ik heb het voorelkaar gekregen gedurende 1,5 jaar een relatie te hebben met 2 vriendinnen tegelijkertijd, en daartussendoor verschillende scharrels.. (Ik was er, jaren geleden dus, trots op dat in 1 weekend 5 keer sex had met 3 verschillende meiden.)

Vergt zoiets niet ontzettend veel planning???
( En de vraag was of je er NIET trots op was )
Je leeft maar één keer...
pi_8066897
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:01 schreef TechnoHead het volgende:

Die is wel heel erg
pi_8067007
Ik heb wel eens twee jongens aan het lijntje gehouden door te laten doorschemeren naar beiden dat, indien hij mij tot een keuze zou dwingen, dat hij dan degene zou zijn die zou afvallen.
Niet zo netjes nee.
Op een of andere manier kon ik dat destijds voor mezelf heel goed verantwoorden, achteraf snap ik daar echt niets meer van.
A clean house is a sign of a wasted life.
  donderdag 23 januari 2003 @ 14:34:16 #18
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8067186
Ben ooit toen ik nog op de basisschool zat naar een sigarenwinkel gegaan, en heb daar een pakje van die speelgoed-rookbommetjes gekocht met een vriendje van me, was midden in een winkelcentrum.

Nou was (ben?) ik van nature best een schijterd, dus in dat winkelcentrum durfde ik nix af te steken.

We gingen dus naar een nabij gelegen parkeerplaats en daar stak ik er eentje af... vet stoer

MAAAAR toen kwam er opeens zo'n medewerker van de supermarkt achter ons aan, pakte ons behoorlijk hard aan, moesten we mee de winkel in, politie gebeld, ik snapte er echt geen hout van...

Wat bleek nou? Ze waren bij die supermarkt net spullen in het magazijn aan het zetten, dus die deuren stonden open, en de wind stond het magazijn in - de rook van dat rookbommetje (blauwe rook geloof ik) waaide dus allemaal dat magazijn in...

Ben daar niet echt trots op nee maar het ging ècht niet expres

pi_8067263
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:34 schreef haarb0l het volgende:

Wat bleek nou? Ze waren bij die supermarkt net spullen in het magazijn aan het zetten, dus die deuren stonden open, en de wind stond het magazijn in - de rook van dat rookbommetje (blauwe rook geloof ik) waaide dus allemaal dat magazijn in...

Ben daar niet echt trots op nee maar het ging ècht niet expres

Dus JIJ was dat
Lambo of Rekt
pi_8067456
teveel om hier allemaal op te gaan noemen.

nou eentje dan

Na thuiskomst van vakantie de foto's van mijn vakantie vriendinnetje(s) aan mijn toenmalige vriendin laten zien. Snapte bij god niet waarom ze toen boos op me was

pi_8067464
Eh...ik wilde vroeger nog wel eens verhalen ophangen die, op zijn zachtst gezegd, niet geheel conform de waarheid waren. Nu ik er op terugkijk, vind ik het nogal ziekelijk. Ik doe het ook niet meer. Al overdrijf ik zo nu en dan natuurlijk wel eens.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  donderdag 23 januari 2003 @ 14:48:29 #22
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8067471
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:25 schreef zwijntje het volgende:
Ik heb wel eens twee jongens aan het lijntje gehouden door te laten doorschemeren naar beiden dat, indien hij mij tot een keuze zou dwingen, dat hij dan degene zou zijn die zou afvallen.
Niet zo netjes nee.
Op een of andere manier kon ik dat destijds voor mezelf heel goed verantwoorden, achteraf snap ik daar echt niets meer van.
Auw die is hard...dat heb ik dan wel eens van de jongenskant meegemaakt. idd niet netjes, ik ben ook wel eens niet netjes geweest met meiden... carnaval he
pi_8067484
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:17 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Vergt zoiets niet ontzettend veel planning???
( En de vraag was of je er NIET trots op was )

NU ben ik er niet trots meer op, 8 jaar geleden was dat anders....
1 tot 3,5 eurocent per ontvangen email:
http://www.internetcash.nl/
pi_8070053
Ik geloof dat ik best braaf ben .

Na even nadenken kan ik me wel wat herinneren.
Vroeger waren er bij ons in de buurt twee lagere scholen.
Ik heb eens met een vriendinnetje in het weekend de ramen en deuren (en speciaal de deurklink...) van de 'rivaliserende' school mbv een stokje vol met poep gesmeerd .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8070090
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:50 schreef EggsTC het volgende:
Komt me erg bekend voor!!!
En ga nou niet zeggen dat je er nix van weet!!!

[Dit bericht is gewijzigd door dikkiedik87 op 23-01-2003 17:08]

pi_8070091
Hee da's leuk, lees dit topic eens door van me voor de aardigheid

De grootste klotestreek die je uit hebt gehaald?

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8070106
Oh ja, en mijn zussie heb ik ook best veel gepest.
Ze had al jong een bril, en vond dat vreselijk.
Ik zei dan: "Ach, wat kan jou dat schelen [naam]."
  donderdag 23 januari 2003 @ 17:14:07 #28
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8070213
MMmmmmm valt allemaal best nog wel mee, denk ik.
Ik ben blij dat ik niet meer in mijn oude leventje zit (als ik dan nog geleeft had) maar uh waar ik niet trots op ben is dat ik behoorlijk wat drugs verkocht en getransporteerd heb in mijn wilde jaren en een wapentje was ik toen ook niet vies van.

Na de dood van mijn maat heb ik alles omgegooit en ben ik nu een lieve braven jongen geworden. Die alleen sommige streken nog behouden heeft..................

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_8070584
Liegen & vreemdgaan natuurlijk. Bah bah bah, nooit meer.
en haalt het maar net!
  FOK!fotograaf donderdag 23 januari 2003 @ 17:40:17 #30
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8070666
Het ontactisch uitgemaakt via MSN. Was toen logische keuze, achteraf beetkje lullig.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8071901
Beroerd uitgemaakt terwijl mijn ex in Florida zat, benk ECHT niet trots op.

Meiden misbruikt toen ik jonger was, ook niet trots op...

Er zijn nog wel wat andere dingen waark nie zo trots op ben...hmmm

pi_8072075
"ik heb nog ene schone lei"
| Foto's |
pi_8073184
tjah ik heb 1 keer echt iets ergs gedaan.
Iemand had me een paar flinke naaistreken geleverd. Niet zomaar 1-tje, neej meteen 3 of 4..
Dus die moest ik echt flink terug pakken. Dat is me toen ook wel aardig gelukt, maar ben er een half jaar mee bezig geweest!!
Eerst heb ik vanalles gedaan om aan z'n msn gekomen, dat was me naar 1 week gelukt, heb ik een andere msn aangemaakt met alles erop en eraan, ook nog een internet site gemaakt enzoo en een foto van een mooi meisje gebruikt en ben dus met hem gaan chatten!!
Nou die foto beviel hem wel heel erg en ik heb gewoon zooo lang geluld en echt enorm lopen slijmen zodat hij echt gek op haar werd. Hij allemaal over msn vertellen HOE verliefd hij wel niet was enzoo en dat hij dat meisje graag wilde zien.
Dus heb ik hem 2 weken later naar een openbare plek laten komen...ik zou daar dan ook zijn. Dus op die dag ik ga naar de plek toe waar we hadden af gesproken en jah hoor, hij staat daar te wachten. Maarjah ik was natuurlijk niet het meisje dat hij verwacht had
Ik was met vrienden en vriendinnen gekomen die ook vonden dat hij zijn lesje maar is moest leren...
Dus op dat moment heb ik naar zijn mobiel gebeld en gezegd dat hij voor de grap is gehouden..hij stond daar toen echt met tranen in zijn ogen. Die vrienden die mee waren gegaan zijn toen op dat moment naar hem toegelopen en hebben hem helemaal met eieren bekogeld.

Achteraf kon hij er wel om lachen hoor, gelukkig wel. Alleen heb wel een beetje spijt dat ik DAT gedaan heb want echt netjes was het niet

donderdag 23 januari 2003 @ 19:46:12 #34
21715 moonglade
just a glimmer in on the water
pi_8073240
hmmm heb zoveel dingen gedaan waar ik niet trots op ben...
vooral met hoeveelheden vriendjes enzo...
maar ach, kben nooit vreemd gegaan, en verder valt het ook allemaal wel mee met de rest van wat ik hier lees...
ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles van je weten
pi_8073264
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 17:08 schreef nozem het volgende:
Hee da's leuk, lees dit topic eens door van me voor de aardigheid
De grootste klotestreek die je uit hebt gehaald?
Ben inderdaad ook van Gitaarforum..(vroeg je in dat topic keertje)
pi_8073533
Ik heb met 4 meiden ook een keer een jongen gigantisch in de zeik genomen. We zijn er best wel ver in doorgegaan, achteraf iets te.
Een meisje die ik ken die had op internet een jongen leren kennen, een beetje een BHFH typje .
Zij had de naam Maria en hij heette in het echt Jozef, helemaal perfect dus. Hij had in haar alles gevonden wat hij wilde. Was meteen na 1x chatten helemaal hoteldebotel op haar.
We zaten omstebeurt met die jongen te chatten en hij had het nog steeds niet door. Hij deed echt alles voor haar en stuurde zelfs naaktfoto's op. Nou toen was de tijp rijp om iets af te spreken. We spraken af op het centraal station en wij gingen er met ze allen naar toe en hij van niets wetend in z'n eentje.
Wij gingen niet op de afgesproken plek staan, maar iets er van af en toen hij aankwam maakten we foto's. Hij liep meteen weer door. Later hebben we zelfs zijn naam om laten roepen dat hij naar het stationscafe moest komen. Op dat moment was dat erg komisch: "Wil jozef naar het stationscafe komen? Maria wacht daar op u!" Weer stiekem foto's gemaakt. Hij had niets door. Later heeft hij 'Maria' nog om laten roepen, maar helaas hebben ze elkaar nooit ontmoet.
Op internet had 1 van die meiden zelfs een site van hem gemaakt met zijn naaktfoto's en later de foto's van het station. Dat vond ik wel iets te ver gaan en ze heeft dat later aan hem laten zien. Hij ging ons allemaal aanklagen zei ie, maar goed hij wist natuurlijk niet eens wie wij waren.

Achteraf natuurlijk ontzettend lullig en ik schaam me er ook wel een beetje voor, maarja kheb ook wel een beetje gelachen hoor.

pi_8076367
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:44 schreef dikkiedik87 het volgende:
Die vrienden die mee waren gegaan zijn toen op dat moment naar hem toegelopen en hebben hem helemaal met eieren bekogeld.
Yeah right...
En daar kon hij achteraf om lachen?
  donderdag 23 januari 2003 @ 22:22:18 #38
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_8076504
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:40 schreef Tania18 het volgende:
[knip]
Maar ja ik was 16..en nu ben ik twintig (sinds vandaag! ) dus veel verstandiger!
gefeliciteerd
** handtekening **
pi_8078082
Ja, de manier waarop het uit is gegaan met Chezmatik. Sorry....
Scary but true!
pi_8078244
die ene keer dat ik een landmijn onder het matras van mn ex had gelegd
ja
pi_8081656
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:16 schreef Moonah het volgende:

[..]

Yeah right...
En daar kon hij achteraf om lachen?

Jeps komt omdat je niet weet wat hij mij geflikt heeft EN het was zn verdiende loon dat weet hij zelf ook wel
We zijn nu trouwens hele goede vrienden!!!!
Sommige dingen lopen nou eenmaal raar af

[Dit bericht is gewijzigd door dikkiedik87 op 24-01-2003 07:14]

pi_8082544
nah niet zo erg, maar het vermelden waard.

Stelletje is bezig op een zolderkamer ( en wij hadden uitzicht ). Op het moment supreme aanbellen beneden en zeggen dat er brand op zolder is......

Koste me een tand door mijn lip, maar ik had het er voor over...

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:18:30 #43
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_8083336
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:57 schreef Chayenn het volgende:
Ik heb met 4 meiden ook een keer een jongen gigantisch in de zeik genomen. We zijn er best wel ver in doorgegaan, achteraf iets te.
Een meisje die ik ken die had op internet een jongen leren kennen, een beetje een BHFH typje .
Zij had de naam Maria en hij heette in het echt Jozef, helemaal perfect dus. Hij had in haar alles gevonden wat hij wilde. Was meteen na 1x chatten helemaal hoteldebotel op haar.
We zaten omstebeurt met die jongen te chatten en hij had het nog steeds niet door. Hij deed echt alles voor haar en stuurde zelfs naaktfoto's op. Nou toen was de tijp rijp om iets af te spreken. We spraken af op het centraal station en wij gingen er met ze allen naar toe en hij van niets wetend in z'n eentje.
Wij gingen niet op de afgesproken plek staan, maar iets er van af en toen hij aankwam maakten we foto's. Hij liep meteen weer door. Later hebben we zelfs zijn naam om laten roepen dat hij naar het stationscafe moest komen. Op dat moment was dat erg komisch: "Wil jozef naar het stationscafe komen? Maria wacht daar op u!" Weer stiekem foto's gemaakt. Hij had niets door. Later heeft hij 'Maria' nog om laten roepen, maar helaas hebben ze elkaar nooit ontmoet.
Op internet had 1 van die meiden zelfs een site van hem gemaakt met zijn naaktfoto's en later de foto's van het station. Dat vond ik wel iets te ver gaan en ze heeft dat later aan hem laten zien. Hij ging ons allemaal aanklagen zei ie, maar goed hij wist natuurlijk niet eens wie wij waren.

Achteraf natuurlijk ontzettend lullig en ik schaam me er ook wel een beetje voor, maarja kheb ook wel een beetje gelachen hoor.

Oh man, dit is echt sick Echt heel grof dit

Ik heb voor een paar maanden terug lomp dronken de vriendin van een vriend van mij weten te versieren. Toen ik 'sochtends wakker werd met een paar nieuwe smsjes en vreselijke koppijn, heb ik een smsje terug gestuurd dat alles een vergissing was. Toen had ik het helemaal voor elkaar, zij door het lint, en die vriend ook door het lint. Maar gelukkig is alles goed gekomen, ook tussen hun
Verder heb ik op de middelbare school wel eens iemand in elkaar geschopt omdat ze gezicht me niet aanstond. We waren aan het voetballen, hij kwam enigzins hard in, toen was het 'mooi, nu heb ik een reden' en toen ben ik 'los' gegaan. Dat was ook behoorlijk triest als je het achteraf bekijkt. Maargoed .. puber he.
Een jaartje later heb ik een maatschappijleer leraar de schrik van z'n leven gegeven door hem vanaf een halve meter afstand z'n huid vol te schelden met alles wat mooi en lelijk was. Op de een of andere manier waren toen ook eventjes de stopjes doorgeslagen. En dat was nog veel lulliger als dat het triest was, omdat die kerel al niet zo sterk in z'n schoenen stond. Niet heel lang daarna is ie ook gestopt met lesgeven.

Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:01:43 #44
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_8083901
Ik heb op vakantie een keer een duitser geslagen omdat hij twee horloges had... achteraf vond ik het toch niet zo leuk voor die jongen...

waarom moet je niet vragen.... was in redelijk beschonken toestand (al is dat natuurlijk geen goed reden.)

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:11:23 #45
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8084041
Vroeger (ik was een jaar of 10) had ik een erg vervelende buurjongen. Zo'n irritant joch. Op een gegeven moment zat ie me uit te dagen om een (bak)steen tegen z'n kop te gooien. (Pfffffff) Sja, dus dat heb ik maar gedaan. Hij deed meteen niet meer zo vervelend tegen me. Heeft z'n lesje kennelijk geleerd.

[Ben verder geen agressief typje hoor ]

En verders nog wel een aantal dingetjes die eigenlijk niet zo bij m'n brave imago passen. (Nee, ben niet meer met stenen gaan smijten Hahaha)

(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 12:50:43 #46
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8084648
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:01 schreef MeAndMyself het volgende:
"ik heb nog ene schone lei"
Hehehehehe, broekie
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
nah niet zo erg, maar het vermelden waard.

Stelletje is bezig op een zolderkamer ( en wij hadden uitzicht ). Op het moment supreme aanbellen beneden en zeggen dat er brand op zolder is......

Koste me een tand door mijn lip, maar ik had het er voor over...

stijl!!!

Ook is het uitmaken van relaties niet altijd even netjes. spijt heb ik van sommige wel, die heb ik gewoon gebruikt (maar ik ben ook wel eens gebruikt!). Hmmm hier ga ik verder niet op in, er zwerft hier namelijk iemand rond die nog niet weet dat ik een ander had toen het met haar uitging.

ik weet van niks

pi_8085921
Niet zo schokkend hoor....

Vriend van mij belde en vertelde dat hij verliefd was, vriendin van mij zat op dezelfde lijn mee te luisten (op ander toestel). Ik zei voor de grap ben je verliefd op X (die dus meeluisterde). Hij zei ja en begon te vertellen wat hij zo geweldig aan haar vond. Ik moest beloven om het niet tegen haar te zeggen, dat was een makkelijke belofte.
Ik durfde het pas jaren later te vertellen. Meisje was nogal onzeker en wilde meteen niets meer van hem weten omdat ze bang was aanleiding tot iets te geven, hij merkte dat natuurlijk ook en dacht dat ik geluld had.
In alle eerlijkheid zei ik neeeee.

pi_8086584
Uh ik heb altijd nogal ene grote bek gehad op school, en kreeg zo altijd best veel mensen met mij mee. Nu had ik ruzie 2e klas middelbare school met zo'n ventje daar. Dus die heb ik toen bij iedereen lopen afkraken de grond ingeboord enz. gevolg niemand wilde nog met hem omgaan of met hem praten. Ventje van school gepest.

achteraf redelijk kinderachtig.

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')