Laat ik meteen ook maar van wal steken. Voor mij is er een soort nieuwe levensfase aangebroken en ik zat me af te vragen wat er de afgelopen 10 jaar in mijn leven gebeurt is. Ik kwam erachter dat ik niet zo heel trots opmezelf mag/kan zijn, ik heb spijt van een hoop dingen.
Ik wil er even bij zeggen dat ik mezelf geen 'evil' persoon vindt, ik ben nu absoluut een integer en een goed persoon en probeer op een goeie manier te leven.
Mijn verhaal: Ik en mijn zus hebben het leven van mijn moeder (die ons gezin verlaten had) en haar nieuwe man zo zuur gemaakt dat ze weer uit elkaar zijn gegaan. Echt gelukkig is mijn jeugd niet geweest. Mijn vader kon het vertrek van mijn moeder niet aan en kon niet meer van het bier afblijven. De band tussen mij en mijn zus was altijd zeer sterk. We hadden veel aan elkaar en beiden waren we heel boos op mama omdat ze weg was gegaan. Bij papa was het eigenlijk geen leven meer, we waren als 14 en 16 jarige op onszelf aangewezen. Op een moment zagen we in dat we naar mama moesten gaan want onze stiefvader had vel geld. Niemand wilde iets van ons weten, maar we hebben de boel op lopen blazen en onwijs zitten manipuleren (we zijn echt over lijken gegaan). 1. mama moest betalen voor haar misstap 2. die kerel hoorde niet in ons wereldje. We dreven een wig tussen mama en onze stiefvader, we hebben daarvoor zelfs zijn auto gesaboteerd. Zonder ooit verdacht te worden zijn we in een tijdje een stuk beter geworden van hun scheiding.
Ik ben er niet trots op, tja als kind doe je niet zo gauw zoiets, blijkbaar waren er foute voorbeelden...
Een 'vriendin' van mij had een stel roddels over mij rond lopen strooien die absoluut niet waar waren...ik kende haar vriend op dat moment vrij goed (ze had hem via mij leren kennen) en heb hem verteld dat zij al drie keer was vreemdgegaan, terwijl dat (volgens mij) niet zo was... bleek later echter dat ze inderdaad was vreemdgegaan en ze schrok zo toen hij haar ermee confronteerde dat ze meteen zei 'hoe weet jij dat nou?' Daarna is er een soort van strijd tussen ons ontstaan..ik heb met een ander vriendje van haar gezoend..waarna zij weer probeerde toen ik een vriend had om die 'af te pikken' en ik heb haar helemaal zwart gemaakt bij een stel mensen...
Maar ja ik was 16..en nu ben ik twintig (sinds vandaag! ) dus veel verstandiger!
* dJ-Zcore heeft z'n lesje wel geleerd...
quote:ik vind die actie van die "vriend" van jou veel lulliger!!
Op donderdag 23 januari 2003 13:50 schreef EggsTC het volgende:
Ik vond ooit een meid heel leuk, en een vriend van mij had tegen haar gezegd "FL 50,-" als je wat met hem neemt(zonder mijn medeweten) en daardoor wilde ze me niet meer omdat ze zichzelf niet als een hoer zag(volkomen logisch). Daarna ging ik door t lint en heb de vriendin van die "vriend"(degene met zn FL50,-) versierd.
[Dit bericht is gewijzigd door STHAJONG op 23-01-2003 13:54]
Leuke reacties trouwens...
[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 23-01-2003 13:57]
Ze heeft et me gelukkig vergeven
quote:Ik heb het leven van mijn ex heel zuur gemaakt voor zeker een half jaar, die actie heeft hier wellis gestaan(He frenkie?
Op donderdag 23 januari 2003 13:54 schreef Wizard_of_life het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige met 'vlekken' kan eigenlijk ook niet anders. Op de HAVO heb ik ook het leven van een aantal mensen zuur gemaakt, ook manipulatie en roddels etc. Tot een paar van die mensen in contact kwamen met elkaar die op hun beurt hadden verzonnen dat ik een meid zwanger had gemaakt en dr bruut gedumpt had. Ik had het verdient en ik heb er van geleerd, maar wel een tijd later. Tja, reputatiesIk heb nooit fysiek gevochten eigenlijk, maar ik gebruikte mijn IQ om rottigheid uit te halen, nu gebruik ik het om het beste uit mezelf te halen. Ook ik ben gelukkig opgegroeid...
Men moet het bij mij wel heel bont maken voordat ik ze het leven zuur maak, maar als ik ze het leven eenmaal zuurmaak komen ze er niet zonder trauma van af.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:57 schreef EggsTC het volgende:
Men moet het bij mij wel heel bont maken voordat ik ze het leven zuur maak, maar als ik ze het leven eenmaal zuurmaak komen ze er niet zonder trauma van af.
Tja, ik ben wat volwassener geworden wat dat betreft..
quote:Vergt zoiets niet ontzettend veel planning???
Op donderdag 23 januari 2003 14:01 schreef TechnoHead het volgende:
Ik heb het voorelkaar gekregen gedurende 1,5 jaar een relatie te hebben met 2 vriendinnen tegelijkertijd, en daartussendoor verschillende scharrels.. (Ik was er, jaren geleden dus, trots op dat in 1 weekend 5 keer sex had met 3 verschillende meiden.)Tja, ik ben wat volwassener geworden wat dat betreft..
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:01 schreef TechnoHead het volgende:
Ik heb het voorelkaar gekregen gedurende 1,5 jaar een relatie te hebben met 2 vriendinnen tegelijkertijd, en daartussendoor verschillende scharrels.. (Ik was er, jaren geleden dus, trots op dat in 1 weekend 5 keer sex had met 3 verschillende meiden.)Tja, ik ben wat volwassener geworden wat dat betreft..
Nou was (ben?) ik van nature best een schijterd, dus in dat winkelcentrum durfde ik nix af te steken.
We gingen dus naar een nabij gelegen parkeerplaats en daar stak ik er eentje af... vet stoer
MAAAAR toen kwam er opeens zo'n medewerker van de supermarkt achter ons aan, pakte ons behoorlijk hard aan, moesten we mee de winkel in, politie gebeld, ik snapte er echt geen hout van...
Wat bleek nou? Ze waren bij die supermarkt net spullen in het magazijn aan het zetten, dus die deuren stonden open, en de wind stond het magazijn in - de rook van dat rookbommetje (blauwe rook geloof ik) waaide dus allemaal dat magazijn in...
Ben daar niet echt trots op nee maar het ging ècht niet expres
quote:Dus JIJ was dat
Op donderdag 23 januari 2003 14:34 schreef haarb0l het volgende:
Wat bleek nou? Ze waren bij die supermarkt net spullen in het magazijn aan het zetten, dus die deuren stonden open, en de wind stond het magazijn in - de rook van dat rookbommetje (blauwe rook geloof ik) waaide dus allemaal dat magazijn in...Ben daar niet echt trots op nee
maar het ging ècht niet expres
nou eentje dan
Na thuiskomst van vakantie de foto's van mijn vakantie vriendinnetje(s) aan mijn toenmalige vriendin laten zien. Snapte bij god niet waarom ze toen boos op me was
quote:Auw die is hard...dat heb ik dan wel eens van de jongenskant meegemaakt. idd niet netjes, ik ben ook wel eens niet netjes geweest met meiden... carnaval he
Op donderdag 23 januari 2003 14:25 schreef zwijntje het volgende:
Ik heb wel eens twee jongens aan het lijntje gehouden door te laten doorschemeren naar beiden dat, indien hij mij tot een keuze zou dwingen, dat hij dan degene zou zijn die zou afvallen.
Niet zo netjes nee.
Op een of andere manier kon ik dat destijds voor mezelf heel goed verantwoorden, achteraf snap ik daar echt niets meer van.
quote:NU ben ik er niet trots meer op, 8 jaar geleden was dat anders....
Op donderdag 23 januari 2003 14:17 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
Vergt zoiets niet ontzettend veel planning???
( En de vraag was of je er NIET trots op was)
Na even nadenken kan ik me wel wat herinneren.
Vroeger waren er bij ons in de buurt twee lagere scholen.
Ik heb eens met een vriendinnetje in het weekend de ramen en deuren (en speciaal de deurklink...) van de 'rivaliserende' school mbv een stokje vol met poep gesmeerd .
quote:Komt me erg bekend voor!!!
Op donderdag 23 januari 2003 13:50 schreef EggsTC het volgende:
Ik vond ooit een meid heel leuk, en een vriend van mij had tegen haar gezegd "FL 50,-" als je wat met hem neemt(zonder mijn medeweten) en daardoor wilde ze me niet meer omdat ze zichzelf niet als een hoer zag(volkomen logisch). Daarna ging ik door t lint en heb de vriendin van die "vriend"(degene met zn FL50,-) versierd.
[Dit bericht is gewijzigd door dikkiedik87 op 23-01-2003 17:08]
Na de dood van mijn maat heb ik alles omgegooit en ben ik nu een lieve braven jongen geworden. Die alleen sommige streken nog behouden heeft..................
Dwan
Meiden misbruikt toen ik jonger was, ook niet trots op...
Er zijn nog wel wat andere dingen waark nie zo trots op ben...hmmm
Achteraf kon hij er wel om lachen hoor, gelukkig wel. Alleen heb wel een beetje spijt dat ik DAT gedaan heb want echt netjes was het niet
quote:Ben inderdaad ook van Gitaarforum..(vroeg je in dat topic keertje)
Op donderdag 23 januari 2003 17:08 schreef nozem het volgende:
Hee da's leuk, lees dit topic eens door van me voor de aardigheid
De grootste klotestreek die je uit hebt gehaald?
Achteraf natuurlijk ontzettend lullig en ik schaam me er ook wel een beetje voor, maarja kheb ook wel een beetje gelachen hoor.
quote:Yeah right...
Op donderdag 23 januari 2003 19:44 schreef dikkiedik87 het volgende:
Die vrienden die mee waren gegaan zijn toen op dat moment naar hem toegelopen en hebben hem helemaal met eieren bekogeld.
quote:gefeliciteerd
Op donderdag 23 januari 2003 13:40 schreef Tania18 het volgende:
[knip]
Maar ja ik was 16..en nu ben ik twintig (sinds vandaag!) dus veel verstandiger!
quote:Jeps komt omdat je niet weet wat hij mij geflikt heeft EN het was zn verdiende loon dat weet hij zelf ook wel
Op donderdag 23 januari 2003 22:16 schreef Moonah het volgende:[..]
Yeah right...
En daar kon hij achteraf om lachen?
[Dit bericht is gewijzigd door dikkiedik87 op 24-01-2003 07:14]
Stelletje is bezig op een zolderkamer ( en wij hadden uitzicht ). Op het moment supreme aanbellen beneden en zeggen dat er brand op zolder is......
Koste me een tand door mijn lip, maar ik had het er voor over...
quote:Oh man, dit is echt sick
Op donderdag 23 januari 2003 19:57 schreef Chayenn het volgende:
Ik heb met 4 meiden ook een keer een jongen gigantisch in de zeik genomen. We zijn er best wel ver in doorgegaan, achteraf iets te.
Een meisje die ik ken die had op internet een jongen leren kennen, een beetje een BHFH typje.
Zij had de naam Maria en hij heette in het echt Jozef, helemaal perfect dus. Hij had in haar alles gevonden wat hij wilde. Was meteen na 1x chatten helemaal hoteldebotel op haar.
We zaten omstebeurt met die jongen te chatten en hij had het nog steeds niet door. Hij deed echt alles voor haar en stuurde zelfs naaktfoto's op. Nou toen was de tijp rijp om iets af te spreken. We spraken af op het centraal station en wij gingen er met ze allen naar toe en hij van niets wetend in z'n eentje.
Wij gingen niet op de afgesproken plek staan, maar iets er van af en toen hij aankwam maakten we foto's. Hij liep meteen weer door. Later hebben we zelfs zijn naam om laten roepen dat hij naar het stationscafe moest komen. Op dat moment was dat erg komisch: "Wil jozef naar het stationscafe komen? Maria wacht daar op u!" Weer stiekem foto's gemaakt. Hij had niets door. Later heeft hij 'Maria' nog om laten roepen, maar helaas hebben ze elkaar nooit ontmoet.
Op internet had 1 van die meiden zelfs een site van hem gemaakt met zijn naaktfoto's en later de foto's van het station. Dat vond ik wel iets te ver gaan en ze heeft dat later aan hem laten zien. Hij ging ons allemaal aanklagen zei ie, maar goed hij wist natuurlijk niet eens wie wij waren.Achteraf natuurlijk ontzettend lullig en ik schaam me er ook wel een beetje voor, maarja kheb ook wel een beetje gelachen hoor.
Ik heb voor een paar maanden terug lomp dronken de vriendin van een vriend van mij weten te versieren. Toen ik 'sochtends wakker werd met een paar nieuwe smsjes en vreselijke koppijn, heb ik een smsje terug gestuurd dat alles een vergissing was. Toen had ik het helemaal voor elkaar, zij door het lint, en die vriend ook door het lint. Maar gelukkig is alles goed gekomen, ook tussen hun
Verder heb ik op de middelbare school wel eens iemand in elkaar geschopt omdat ze gezicht me niet aanstond. We waren aan het voetballen, hij kwam enigzins hard in, toen was het 'mooi, nu heb ik een reden' en toen ben ik 'los' gegaan. Dat was ook behoorlijk triest als je het achteraf bekijkt. Maargoed .. puber he.
Een jaartje later heb ik een maatschappijleer leraar de schrik van z'n leven gegeven door hem vanaf een halve meter afstand z'n huid vol te schelden met alles wat mooi en lelijk was. Op de een of andere manier waren toen ook eventjes de stopjes doorgeslagen. En dat was nog veel lulliger als dat het triest was, omdat die kerel al niet zo sterk in z'n schoenen stond. Niet heel lang daarna is ie ook gestopt met lesgeven.
waarom moet je niet vragen.... was in redelijk beschonken toestand (al is dat natuurlijk geen goed reden.)
[Ben verder geen agressief typje hoor ]
En verders nog wel een aantal dingetjes die eigenlijk niet zo bij m'n brave imago passen. (Nee, ben niet meer met stenen gaan smijten Hahaha)
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:01 schreef MeAndMyself het volgende:
"ik heb nog ene schone lei"
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:15 schreef zwaaibaai het volgende:
nah niet zo erg, maar het vermelden waard.Stelletje is bezig op een zolderkamer ( en wij hadden uitzicht
). Op het moment supreme aanbellen beneden en zeggen dat er brand op zolder is......
Koste me een tand door mijn lip, maar ik had het er voor over...
Ook is het uitmaken van relaties niet altijd even netjes. spijt heb ik van sommige wel, die heb ik gewoon gebruikt (maar ik ben ook wel eens gebruikt!). Hmmm hier ga ik verder niet op in, er zwerft hier namelijk iemand rond die nog niet weet dat ik een ander had toen het met haar uitging.
ik weet van niks
Vriend van mij belde en vertelde dat hij verliefd was, vriendin van mij zat op dezelfde lijn mee te luisten (op ander toestel). Ik zei voor de grap ben je verliefd op X (die dus meeluisterde). Hij zei ja en begon te vertellen wat hij zo geweldig aan haar vond. Ik moest beloven om het niet tegen haar te zeggen, dat was een makkelijke belofte.
Ik durfde het pas jaren later te vertellen. Meisje was nogal onzeker en wilde meteen niets meer van hem weten omdat ze bang was aanleiding tot iets te geven, hij merkte dat natuurlijk ook en dacht dat ik geluld had.
In alle eerlijkheid zei ik neeeee.
achteraf redelijk kinderachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |