Ik herken dit best wel. Ik heb een periode goed last gehad van mijn darmen...en dat hield me echt wakker. Was best wel bang dat het iets kwaadaardigs was...maar was uiteindelijk gewoon n prikkelbare darm. En dat van dat doodgaan herken ik ook, maar vind ik een beetje te spannend om hier te delen.quote:Op woensdag 23 december 2020 02:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Fijn, door hypochondrie het idee hebben dat je op korte termijn doodgaat uiteraard vlak voor het slapen gaan. Dat soort dingen hebben mijn hersenen achter de hand voor als ik wel de discipline heb om op tijd naar bed te gaan. Want het zou toch maar gebeuren dat ik wel een paar dagen achter elkaar voldoende slaap krijg, oh jee! Ach, ik kijk nergens meer van op wat mezelf betreft dus whatever.
Ja ik deelde zelf iderdaad echt veel teveel hier. Maar vervelend dat jij het ook herkent dat je vanwege hypochondrie wakker ligt. Ik hoop dat omdat het gelukkig niet kwaadaardig bleek te zijn het ook uit je hoofd is. Voor mij zal het denk ik ook iets van een week duren en dan is het hopelijk wel over. Was er vandaag al minder mee bezig, lag dit keer weer alsnog wakker maar thats life het zal heus wel een keer normaal worden.quote:Op woensdag 23 december 2020 02:55 schreef DW457 het volgende:
Ik herken dit best wel. Ik heb een periode goed last gehad van mijn darmen...en dat hield me echt wakker. Was best wel bang dat het iets kwaadaardigs was...maar was uiteindelijk gewoon n prikkelbare darm. En dat van dat doodgaan herken ik ook, maar vind ik een beetje te spannend om hier te delen.
Ik vind het heel naar om te lezen dat je nu naast je schouder wat al erg genoeg was er nog andere ellendige dingen bij hebt gekregen. Dan is het heel logisch dat je daar moe van bent vlak voor kerst.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:32 schreef Cod_player het volgende:
Moe van alle gevoelens die door me heen gaan.
quote:
Komt vanzelf papoeatjequote:
Weltrustenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben zo klaar met mijn vicieuze cirkel maar helaas... om de paar dagen heb ik het weer... ik ben dit zo zat ik wil niet wakker zijn ik wil helemaal niet op fok zitten ik had al een uur geleden in bed willen liggen IK mOET NU GAAN SLAPEN DUS DAT GA IK NU DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank jequote:
Sjongejongejongequote:Op zondag 3 januari 2021 01:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Boos op mezelf omdat ik op dit tijdstip nog op Fok zit, denkend aan hoe ik eerder had verwacht/gehoopt dat de avond zou zijn gelopen (uur geleden gaan slapen) en dit vergelijken met de realiteit van het afgelopen uur en dan razend/teleurgesteld worden als ik eraan denk zoals gewoonlijk
Het is mijn eigen schuld dat ik geen productiviteits website block dingen die bijv een website voor bepaalde tijd blokkeren geinstalleerd heb maar ik wijd er niet meer over uit. Alles heeft nadelenquote:
Ach yoloquote:Op zondag 3 januari 2021 01:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Het is mijn eigen schuld dat ik geen productiviteits website block dingen die bijv een website voor bepaalde tijd blokkeren geinstalleerd heb maar ik wijd er niet meer over uit. Alles heeft nadelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |