SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enige wat er toe doet is de IC.quote:
Als er 100 bijgekomen zijn en er 100 overleden zijn op de IC is die inderdaad 0.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
En voor het eerst sinds dagen +0 en onder de 600
Op de kliniek is de rek er ook wel uit zo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enige wat er toe doet is de IC.
En voor het eerst sinds dagen +0 en onder de 600
https://data.overheid.nl/(...)-de-nederlandse-ic-s
Dus geen stijging.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er 100 bijgekomen zijn en er 100 overleden zijn op de IC is die inderdaad 0.
Hier voelt het ook nog erg ver weg inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
Voor m'n gevoel is het zondag pas kerstavond
Da's een flink BMI ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit soort momenten bedenk ik me altijd dat het een slecht moment zou zijn voor mijn vader om COVID te krijgen. Historie van hartklachten; te hoog BMI; tegen de 70.
Idd.. Kwartje dat het overmorgen is viel net pasquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier voelt het ook nog erg ver weg inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |