SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enige wat er toe doet is de IC.quote:
Als er 100 bijgekomen zijn en er 100 overleden zijn op de IC is die inderdaad 0.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
En voor het eerst sinds dagen +0 en onder de 600
Op de kliniek is de rek er ook wel uit zo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enige wat er toe doet is de IC.
En voor het eerst sinds dagen +0 en onder de 600
https://data.overheid.nl/(...)-de-nederlandse-ic-s
Dus geen stijging.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er 100 bijgekomen zijn en er 100 overleden zijn op de IC is die inderdaad 0.
Hier voelt het ook nog erg ver weg inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
Voor m'n gevoel is het zondag pas kerstavond
Da's een flink BMI ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit soort momenten bedenk ik me altijd dat het een slecht moment zou zijn voor mijn vader om COVID te krijgen. Historie van hartklachten; te hoog BMI; tegen de 70.
Idd.. Kwartje dat het overmorgen is viel net pasquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier voelt het ook nog erg ver weg inderdaad.
weet ik, gemeen ben ik hequote:Op dinsdag 22 december 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die is kapot...
Maak nu noodles
ff witten en er moet een vloer in. maar ga een vinyl vloer laten leggen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
Ah nice, Moet er veel gebeuren aan je nieuwe hutje, of kan je er zo in?
Ja net, maar ben net pas thuis en schijnt al sinds half 11 vanmorgen te zijn ,_O-quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
ne
[..]
nee
Jij last van internet? Heb je al opgezocht of de storing bij jou al bekend is?
Hopelijk fixen ze het snel danquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja net, maar ben net pas thuis en schijnt al sinds half 11 vanmorgen te zijn ,_O-
De Coronaboot tuuttuutquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gemist in rotterdam
nieuw cruiseschip met achtbaan op het dak![]()
Znder passagiersquote:
Gewoon een plank aan je raam monteren, aanloopje nemen en hoppa springenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
vet omdat straks voor het raam voorbij zien te komen
Enorm imposant ding ja maar vraag me alleen wel af of zo'n menselijke bijenkort nog werkt? Zeker als Corona nog onder ons is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Znder passagiers
Had gelezen dat die onderweg is naar florida en in rotterdam wordt bevoorraad. Vanaf maart gaat die varen dacht ik.
Inmens ding is het
quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon een plank aan je raam monteren, aanloopje nemen en hoppa springen
Corona gaat toch weer weg.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorm imposant ding ja maar vraag me alleen wel af of zo'n menselijke bijenkort nog werkt? Zeker als Corona nog onder ons is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |