Nog meer kinderen?!quote:Op maandag 21 december 2020 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Thea ook degene met die babyshower laatst? Of zijn er nog meer kinderen?
Mieke doet hanstands want weer een gelukkig kind mag gelukkig naar zijn gelukkige huis! 🍀quote:Op maandag 21 december 2020 23:41 schreef Phoebster het volgende:
Hoe zou die advocate dit nou beleven?
quote:Op maandag 21 december 2020 23:46 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Die zal voorlopig niet meer op haar kop gaan staan
quote:Op maandag 21 december 2020 23:51 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Mieke doet handstands want weer een gelukkig kind mag gelukkig naar zijn gelukkige huis! 🍀
Hoera! Dat Mieke ook kleine Djemino “thuis” had gekregen!
Nee, dat was van Gerrit zijn oudste dochter Mandy.quote:Op maandag 21 december 2020 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Thea ook degene met die babyshower laatst? Of zijn er nog meer kinderen?
Wat denigrerend eigenlijk, een kindje van een paar maanden ‘mokka-baby’ noemen enzo. Die baby heeft nergens om gevraagd, niet om deze ellendige situatie maar ook niet om dit soort treurnisquote:Op maandag 21 december 2020 21:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah. Ja ik ben in de familie van Gerrit niet helemaal thuis.
God, er zal maar een mokka-baby vernoemd zijn naar je overleden zoon waarvan je dacht dat het het kind van je vader was. Tering he.
Weet je dat wel zeker, samen met Samantha het co-ouderschap over een kind hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Als de dames van Fok dan de rest van het gezeur regelen.
Liever in een pleeggezin dan bij een moeder die zich in dat soort kringen begeeft en bukt voor haar drugsdealerquote:Op dinsdag 22 december 2020 00:56 schreef Leandra het volgende:
Dat is overigens nog triester: dat 3 kinderen van dezelfde vrouw in 3 verschillende gezinnen opgroeien, waarvan niet een bij hun moeder.
En maar één van de drie bij zijn vader.
Elk pleegkind heeft dit, ook Sharleyne.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker, samen met Samantha het co-ouderschap over een kind hebben?
En dan niet zozeer juridisch, want ze zal het gezag snel kwijt zijn, maar wel het feitelijke deel; dat je iedere paar weken met haar te maken hebt en dat zij een mening heeft (en gegarandeerd uit) over hoe jij haar kind opvoedt?
Stel ze zou weten dat Gerrit niet de vader is, dan nog zou ze kunnen twijfelen aan wie wel de (biologische) vader is. Het kan best zijn dat ze zwanger is geworden tijdens een gangbang. Weten wij veel...quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:47 schreef Deurknoppen het volgende:
Dat ze die naam anders willen ook.. 😂😅 Ik vraag me af of het voor Samantha een twijfel was wie de vader was, of dat ze al wel wist dat Gerrit de vader niet kon zijn.. en dat ze dus had kunnen weten dat dit de uitkomst zou zin.
Ja dacht ik steek hem even een hart onder den riem in deze donkere dagen voor kerst! En natuurlijk met de groetjes van Fok! en in zijn eigen taal, snappen ze het ook in 1 keer lezen 😁quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver @:ijsmuts op Gerrit zijn FB
Volgens mij is er verder geen 'enzo' in mijn posts en voor mij is mokka-baby geen denigerend woord. Juist niet, zou ik bijna zeggen. Het klinkt veel liever dan bijv 'halfbloedje' in mijn ogen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:40 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Wat denigrerend eigenlijk, een kindje van een paar maanden ‘mokka-baby’ noemen enzo. Die baby heeft nergens om gevraagd, niet om deze ellendige situatie maar ook niet om dit soort treurnis
Pics please!quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ja dacht ik steek hem even een hart onder den riem in deze donkere dagen voor kerst! En natuurlijk met de groetjes van Fok! en in zijn eigen taal, snappen ze het ook in 1 keer lezen 😁
Johquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is niet je gebruikelijke account neem ik aan
Dat is het wel, maar ik ben een gast van 40 en dit is mijn FB account dat ik gebruik om af en toe een spelletje te spelen/in te loggen als dat nodig is. Gerrit is mijn enige vriendquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is niet je gebruikelijke account neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |