abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 december 2020 @ 10:54:58 #226
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196898796
quote:
Straks weer haar hele instagram vol met hunhaar duckfaces en gelebber op de bank dus. :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_196898834
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Straks weer haar hele instagram vol met hunhaar duckfaces en gelebber op de bank dus. :')
Godzijdank heb ook jij de optie om daar niet naar te kijken 😇
Je zou haar maar verplicht moeten volgen
  woensdag 23 december 2020 @ 11:12:46 #228
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196899037
Samantha zelf volg ik überhaupt niet waar dan ook op social media. Maar ik moet bekennen dat ik een ramptoerist ben wat dit betreft. Dit topic volg ik dan ook alleen in slechte tijden. O-) maar goed, dat was niet echt de strekking van mijn post, meer dat het me niet zou verbazen dat die 2 straks alles hebben bijgelegd. Misschien is bij Sam ook een lampje gaan branden dat het voor haar dossier niet zo lekker is als ze instabiel en zonder partner een piepjonge baby in huis heeft.
Aan de andere kant, misschien was ze daar om nog meer stampei te schoppen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_196899094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:12 schreef Mariposas het volgende:
Samantha zelf volg ik überhaupt niet waar dan ook op social media. Maar ik moet bekennen dat ik een ramptoerist ben wat dit betreft. Dit topic volg ik dan ook alleen in slechte tijden. O-) maar goed, dat was niet echt de strekking van mijn post, meer dat het me niet zou verbazen dat die 2 straks alles hebben bijgelegd. Misschien is bij Sam ook een lampje gaan branden dat het voor haar dossier niet zo lekker is als ze instabiel en zonder partner een piepjonge baby in huis heeft.
Aan de andere kant, misschien was ze daar om nog meer stampei te schoppen.
de vraag is maar hoe groot de schade is die ze eerder deze week heeft aangericht
pi_196899098
quote:
Waar kijken we naar dan? Hoe weten we welke auto van Samantha is en woont Gerrit in een flat? Ik dacht in een wagen op het kamp.
Gerrit lijkt mij al met al een redelijk goede gast met verantwoordelijkheidsgevel die rust in de tent brengt. Laten we hopen dat hij in haar leven blijft. Wellicht hebben haar oudste twee kinderen daar ook nog profijt van.
pi_196899110
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:17 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Waar kijken we naar dan? Hoe weten we welke auto van Samantha is en woont Gerrit in een flat? Ik dacht in een wagen op het kamp.
Gerrit lijkt mij al met al een redelijk goede gast met verantwoordelijkheidsgevel die rust in de tent brengt. Laten we hopen dat hij in haar leven blijft. Wellicht hebben haar oudste twee kinderen daar ook nog profijt van.
Gerrit woont in een flatgebouw
pi_196899111
Of hij heeft zijn auto teruggehaald :s)

Toch hoop ik dat die twee wel bijelkaar blijven of in ieder geval in haar leven. Ze leek toch een stuk stabieler met hem in haar leven. (en hormonen wellicht)
  woensdag 23 december 2020 @ 11:18:31 #233
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_196899119
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:12 schreef Mariposas het volgende:
Samantha zelf volg ik überhaupt niet waar dan ook op social media. Maar ik moet bekennen dat ik een ramptoerist ben wat dit betreft. Dit topic volg ik dan ook alleen in slechte tijden. O-) maar goed, dat was niet echt de strekking van mijn post, meer dat het me niet zou verbazen dat die 2 straks alles hebben bijgelegd. Misschien is bij Sam ook een lampje gaan branden dat het voor haar dossier niet zo lekker is als ze instabiel en zonder partner een piepjonge baby in huis heeft.
Aan de andere kant, misschien was ze daar om nog meer stampei te schoppen.
Misschien hep ze der auto wel gewoon achtergelaten. ~:)

Ik geef het toe dat ik ook een ramptoerist ben, ik lees alleen hier mee. Wel fijn dat er weer een gate is!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_196899197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:18 schreef doeka het volgende:

[..]

Misschien hep ze der auto wel gewoon achtergelaten. ~:)

Ik geef het toe dat ik ook een ramptoerist ben, ik lees alleen hier mee. Wel fijn dat er weer een gate is!
Ik stiekem ook. Geweldige timing, net op het moment dat ik verplicht vakantie moest nemen omdat mijn winkel moest sluiten. Het is heel verdrietig, maar ook fascinerend om te zien hoeveel slechte levenskeuzes iemand kan maken. Verdrietig voor Barbie zelf, maar zij heeft voldoende hulp aangeboden gekregen. Zoals een andere user als schreef: die kindjes dragen deze onstabiele situatie hun hele leven lang mee. Als je geen veilige omgeving hebt als kind, is het niet makkelijk om de consequenties daarvan als volwassene van je af te schudden. Het zit in je blauwdruk, en dat draag je altijd mee.
pi_196899198
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:18 schreef doeka het volgende:

Wel fijn dat er weer een gate is!
Beetje licht in donkere tijden O+
Go hard or go home
  woensdag 23 december 2020 @ 11:34:27 #236
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196899363
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

de vraag is maar hoe groot de schade is die ze eerder deze week heeft aangericht
Groot... Maar als Jeugdformaat daar over begint, dan zijn ze natuurlijk ‘het verleden aan het oprakelen’. :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_196899475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:34 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Groot... Maar als Jeugdformaat daar over begint, dan zijn ze natuurlijk ‘het verleden aan het oprakelen’. :')
Je maakt gofferdoome een keer een fout en meteen pakken ze je kind af.
Da heb elke moeder welles maar ze moete altijt mij hebbe.
pi_196899869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:17 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Waar kijken we naar dan? Hoe weten we welke auto van Samantha is en woont Gerrit in een flat? Ik dacht in een wagen op het kamp.
Gerrit lijkt mij al met al een redelijk goede gast met verantwoordelijkheidsgevel die rust in de tent brengt. Laten we hopen dat hij in haar leven blijft. Wellicht hebben haar oudste twee kinderen daar ook nog profijt van.
Idd, omdat een pipo op internet roept dat haar auto voor de flat staat en dit begeleidt met een foto van meerdere auto's voor een of andere flat ga ik nou niet direct mijn hand ervoor in het vuur leggen. We wachten het af.
  Spellchecker woensdag 23 december 2020 @ 12:50:45 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196900662
quote:
quote:
Het prille gezinsgeluk van Samantha de Jong en Gerrit Meerts is bruut tot een einde gekomen. Het bleek dat Gerrit niet de biologische vader is van de pasgeboren Djemino. Gerrit doet een boekje open over de breuk en de zoektocht naar de biologische vader van Djemino. ,,Samantha is volledig de weg kwijt.”
Wat er uitzag als een gelukkig kersvers gezinnetje, is uitgelopen in één groot drama. Samantha en Gerrit zijn uit elkaar, en baby Djemino is blijkt niet van Gerrit te zijn. Dit is overigens niet de reden voor de breuk, aldus Gerrit. ,,Ik wist al dat ik niet de vader kon zijn.”
Rekenen
Gerrit vertelt aan Story dat het een eenvoudige rekensom was. ,,Ze was op 6 december uitgerekend. Ik ging terugtellen en besefte dat iemand anders de vader moest zijn.”

Het was geen enorme schok voor Gerrit, die zoiets al had verwacht. ,,Ik was gaan rekenen. Samantha zei dat het de eerste keer bij ons dus raak was geweest, maar ik ken Samantha ook een beetje. Zij komt uit een wereldje van hoeren, snoeren en snuiven en ging met Jan en alleman naar bed.”

Toch koos hij ervoor om te blijven. ,,Maar ik hield van haar en wilde samen met Samantha dit kindje opvoeden. Ook als ik de vader niet zou zijn. Dat heb ik vanaf het begin af aan gezegd. Dat weet Samantha ook”, vertelt Gerrit openhartig.

Gerrit onthult dat hij toch de behoefte aan zekerheid had. ,,Daarom hebben we direct na de geboorte van Djemino een DNA-test laten doen. De uitslag kon niet duidelijker zijn. Mijn DNA kwam niet eens in de buurt. Ik ben niet de vader.”

Hoewel Gerrit hiermee rekening gehouden had, sloeg de uitslag toch als een bom in. ,,Omdat je graag de vader wilt zijn.”

Vader
Gerrit laat blijken dat hij het beste voor had met Samantha en de kleine Djemino. ,,Ik heb toen tegen Samantha gezegd dat we moeten uitzoeken wie dan de vader is. Niet omdat ik hem niet wilde erkennen, maar er kan een moment komen dat dat kereltje wil weten waar hij vandaan komt.”

Hij deed moeite om de biologische vader van Djemino op te sporen, maar zonder succes. ,,Samantha werkte niet bepaald mee. Het konden er wel meer zijn zei ze.”

Het was voor Gerrit duidelijk dat het om een donkere man gaat. ,,Want per dag zag ik Djemino donkerder worden.”

Vreemdgaan
Ondanks een lastige start bleef het stel bij elkaar. Tot dat Barbie Gerrit beschuldigde van vreemdgaan.

,,Volgens haar had ik allerlei affaires. Ze flipte de pan uit. En dat alleen maar omdat ik onder een Facebook-post van mijn ex-vrouw had gezegd dat we best een leuke tijd samen hadden gehad. Dat was gewoon vriendelijk bedoeld, er zat niets achter.”

Voor Samantha betekende dit echter onheil, aldus Gerrit. Hierna escaleerde de situatie totaal.

,,Zodra Samantha het gevoel krijgt dat haar leventje een sleur wordt, vervalt ze weer in haar oude gedrag”, vertelt Gerrit. ,,Vorige week wilde ze ook ineens weg. Weg van mij en Djemino. En ze wilde niet zeggen waar ze naartoe zou gaan.”

Gerrit ‘accepteerde dit niet’ en vertelt dat er hierna ‘woorden zijn gevallen. ,,Alleen woorden. Ik heb haar met geen vinger aangeraakt.”

Mishandeling
Eerder beschuldigde Samantha Gerrit ervan haar te hebben mishandeld. Ze plaatste meerdere foto’s van verwondingen op haar Instagram en verwees naar ‘losse handjes’. Inmiddels zijn de foto’s van haar Instagram verwijderd.

Volgens Gerrit heeft zij deze verwondingen echter niet door zijn toedoen opgelopen. ,,Die blauwe plekken heeft ze opgelopen nadat ze bij haar tante Karin van de trap is gevallen.”

Dit was de druppel voor Gerrit. ,,Ik heb toen haar spullen gepakt en haar weggebracht. Toen heeft ze zelf Jeugdzorg gebeld dat ze niet voor haar kinderen kan zorgen.”

De kleine Djemino is in overleg met Jeugdzorg overgebracht naar Samantha’s tante, vertelt Gerrit. ,,Sindsdien heeft niemand meer iets van haar gehoord.”
  Spellchecker woensdag 23 december 2020 @ 12:53:53 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196900799
Ik geloof eigenlijk niet dat Gerrit een interview heeft gegeven.

En als het wel klopt.

Wie is tante Karin? En waarom heeft zij zo een gevaarlijke trap.
pi_196900801
Ik geloof Gerrit eerlijk gezegd wel, maar goed je weet het niet.

Maar Djemino is dus inderdaad niet meer bij Samantha, en Samantha is nergens te bekennen?
Koel en donker bewaren
  woensdag 23 december 2020 @ 13:00:43 #244
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_196900829
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:59 schreef amaranta het volgende:

Wie is tante Karin? En waarom heeft zij zo een gevaarlijke trap.
:D
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_196900844
Als hij echt zo braaf was op Facebook... en netjes is gebleven, snap ik niet waarom hij dit zou zeggen....
quote:
,,Ik was gaan rekenen. Samantha zei dat het de eerste keer bij ons dus raak was geweest, maar ik ken Samantha ook een beetje. Zij komt uit een wereldje van hoeren, snoeren en snuiven en ging met Jan en alleman naar bed
  woensdag 23 december 2020 @ 13:02:48 #246
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_196900862
Wat een treurnis allemaal. Het enige positieve is dat ze jeugdzorg heeft gebeld. Die vrouw moet worden opgenomen. En gesteriliseerd.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 23 december 2020 @ 13:05:53 #247
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196900919
Hmmm, het interview is wel heel concreet. Ik denk niet dat dit verzonnen is. Meestal is een verzonnen interview een samenraapsel van quotes her en der (bijvoorbeeld social media). Het zou me ook niets verbazen als hij naar de buitenwereld niets heeft geuit over zijn twijfels, maar dat is wel extreem lullig naar zijn dochter toe.

1 ding begrijp ik niet. Ze viel van de trap bij haar tante Karin en dit was de druppel voor Gerrit?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_196901066
Mijn vrouw is nooit echt van de trap gevallen, maar het is wel eens gebeurd dat ze dacht dat ze de laatste traptrede al had gehad en toen haar evenwicht verloor toen ze die alsnog raakte en toen heb ik haar ook meteen met koffers en al buitengezet, je moet van je hart geen moordkuil maken
-nee-
pi_196901083
Ach als de kinderen 18+ zijn hebben ze nog leuke beelden te bekijken van moeders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
  Spellchecker woensdag 23 december 2020 @ 13:18:19 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196901192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:13 schreef Inca het volgende:
Ach als de kinderen 18+ zijn hebben ze nog leuke beelden te bekijken van moeders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')