Da's toch wel een groot voordeel aan om vijf uur 's morgens gaan hardlopen: geen last van zoiets of loslopende honden, onoplettende fietsers of andere lastige ongein - alles slaapt gewoon nog!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Jongens morgen kan je ook nog lopen he!En je hoeft nu veel minder bang te zijn voor rotjes op je voeten dan andere jaren.. heerlijk!
Het carbid is weer uit de kast getrokken en dat wordt morgen nog een heel stuk erger dan vandaag, ik ga dan echt niet lopenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Jongens morgen kan je ook nog lopen he!En je hoeft nu veel minder bang te zijn voor rotjes op je voeten dan andere jaren.. heerlijk!
Buiten het carbid om zijn dit zonder enige twijfel de rustigste 29 en 30 december ooit, ik merk het absoluutquote:Op woensdag 30 december 2020 17:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog lopen. Ik ben benieuwd of het écht rustiger is dan normaal.
Ik loop hier niet op oudejaarsdag. Die lui halen overal wel vuurwerk vandaan en zijn al weken aan het knallen hierquote:Op woensdag 30 december 2020 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijkt mij de eerste week doodsaaiquote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Cynic het volgende:
Iemand hier in de buurt loopt in december een challenge waarbij ze elke dag het aantal kilometers van de dag loopt. Dat lijkt me tot pak-hem-beet 15 december nog wel leuk, maar daarna een stuk minder.
Ik ga morgen nog een klein rondje doen, kilometer of 5 denk ik.
RESTECP!!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier gewoon door de kruitdampen moeten lopen. Maar ja, WE MOGEN OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND!!!!111
Enfin, we hebben alle beperkingen volledig aan onszelf te wijten. Het ligt niet aan de regering, de overheid of het rivm. maar aan ons eigen asociale, arrogante, decadente, intens verwende en domme gedrag. Nederland = plutvolk dat graag dingen "benoemt" en andere culturen achterlijk noemt. Zelf sturen we kinderen de straat op met explosieven, want traditie.
Vrolijkere teksten:
IK HEB DE MARCOTHON IN THE POCKET![]()
![]()
250 km in deze maand, een PR
1549 km dit jaar, geen PR
Mijn kleine man staat gewoon keihard knalerwten te gooienquote:Op donderdag 31 december 2020 11:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier gewoon door de kruitdampen moeten lopen. Maar ja, WE MOGEN OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND!!!!111
Enfin, we hebben alle beperkingen volledig aan onszelf te wijten. Het ligt niet aan de regering, de overheid of het rivm. maar aan ons eigen asociale, arrogante, decadente, intens verwende en domme gedrag. Nederland = plutvolk dat graag dingen "benoemt" en andere culturen achterlijk noemt. Zelf sturen we kinderen de straat op met explosieven, want traditie.
Vrolijkere teksten:
IK HEB DE MARCOTHON IN THE POCKET![]()
![]()
250 km in deze maand, een PR
1549 km dit jaar, geen PR
Smashrunquote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef RunnerAdd het volgende:
[ link | afbeelding ]
best free upload site
Ik liep een rondje over de heide in de buurt en hoorde ook zware knallen, een enkele vogel opschrikkend. Toen ik dichterbij de bron kwam, zag ik dat het het woonwagenkamp was en er een flinke pluim rook vandaan kwam. I was not surprised...quote:Op woensdag 30 december 2020 17:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoor en zie alleen maar zwaar en illegale knallen en Shells. Ik denk dat het wat rustiger is, maar dat wat er misgaat harder misloopt.
Dat klinkt veelbelovend, 2021 wordt dus nog beter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou eh, gelukkig nieuwjaar allemaal. 2020 wordt niet beter dan 2021. Geniet ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |