abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197101171
Ik hoor en zie alleen maar zwaar en illegale knallen en Shells. Ik denk dat het wat rustiger is, maar dat wat er misgaat harder misloopt.

En rellen enzo als we pech hebben. Nouja, ik doe braaf. Ik zet het morgen op en vreten en zuipen, vrijdag ga ik weer rennen.

Wel mooie getallen komen hier voorbij. Aardig veel kilometers gelopen.
Whatever...
pi_197101474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Jongens morgen kan je ook nog lopen he! :D En je hoeft nu veel minder bang te zijn voor rotjes op je voeten dan andere jaren.. heerlijk!
Da's toch wel een groot voordeel aan om vijf uur 's morgens gaan hardlopen: geen last van zoiets of loslopende honden, onoplettende fietsers of andere lastige ongein - alles slaapt gewoon nog! O+
Let me see you stripped down to the bone
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 30 december 2020 @ 18:13:27 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_197101785
quote:
Jongens morgen kan je ook nog lopen he! :D En je hoeft nu veel minder bang te zijn voor rotjes op je voeten dan andere jaren.. heerlijk!
Het carbid is weer uit de kast getrokken en dat wordt morgen nog een heel stuk erger dan vandaag, ik ga dan echt niet lopen :@

Buiten dat ik moet werken, maar dat is niet de voornaamste reden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 30 december 2020 @ 18:14:18 #104
284411 crew  heywoodu
pi_197101819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ga morgen nog lopen. Ik ben benieuwd of het écht rustiger is dan normaal.
Buiten het carbid om zijn dit zonder enige twijfel de rustigste 29 en 30 december ooit, ik merk het absoluut :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Forum Admin woensdag 30 december 2020 @ 18:40:27 #105
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_197102724
Ruim 1400, 500 meer dan vorig jaar. Mijn hoofdsport is fietsen volgens Strava, maar dat komt door meer woonwerkfietsen. Maar twee wedstrijden en dat waren twee trails. 1 marathon pr, pr op de 10 en op de 5. Voor volgend jaar hoop ik op twee marathons en wat kleinschalige wedstrijdjes die weer mogen.
Aan de andere kant zal mijn trainingsarbeid wel weer teruglopen als de andere sociale verplichtingen weer ingepland kunnen worden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Redactie Sport woensdag 30 december 2020 @ 19:50:38 #106
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_197105708
quote:
Ik loop hier niet op oudejaarsdag. Die lui halen overal wel vuurwerk vandaan en zijn al weken aan het knallen hier :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 30 december 2020 @ 19:55:00 #107
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_197105948
553km gelopen dit jaar. Doel voor volgend jaar is consequent 3x in de week lopen en niet weer stoppen waardoor je weer opnieuw moet opbouwen :')

Ik ga verder met The Big Seven challenge die nog loopt tot 21 februari (ik zit op 138,59 van de 295,40km) en 1 januari start de Duivelse Double Digits Challenge en daar wil ik kleur groen en geel voltooien. Die duurt tot 30 juni en je moet dan zeg maar afstanden lopen met dubbele digits, dus 1,11km, 2,22km etc tot 30,30km in mijn geval. Maar je kan ook kiezen voor de variant die 111,11km bevat :P

Ik red me voorlopig wel zonder wedstrijden :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_197114868
Iemand hier in de buurt loopt in december een challenge waarbij ze elke dag het aantal kilometers van de dag loopt. Dat lijkt me tot pak-hem-beet 15 december nog wel leuk, maar daarna een stuk minder.

Ik ga morgen nog een klein rondje doen, kilometer of 5 denk ik.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_197116970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Cynic het volgende:
Iemand hier in de buurt loopt in december een challenge waarbij ze elke dag het aantal kilometers van de dag loopt. Dat lijkt me tot pak-hem-beet 15 december nog wel leuk, maar daarna een stuk minder.

Ik ga morgen nog een klein rondje doen, kilometer of 5 denk ik.
Lijkt mij de eerste week doodsaai :P
pi_197117127
Het hardloopjaar begon met grote ambities, mijn eerste hm lopen. In mei moest het gaan gebeuren, maar corona gooide roet in het eten. Wel blijven lopen maar heb het bij afstanden <10km gehouden. Uiteraard met wat tempowerk in het kader van de ekiden en vieruskamp hier.

Na een kleine break in september heb ik het doel om in februari een solo-hm te lopen. Hier ook mijn trainasone op aangepast. Dat leidt logischerwijs tot een opbouw naar langere loopjes en dus hogere maandtotalen.

best free upload site
pi_197125257
Hier is het hardloopjaar ook afgerond. Ondanks het rare jaar was het wel een pr-rijk jaar met de totale teller op iets meer dan 3300 km.
pi_197128272
Hier gewoon door de kruitdampen moeten lopen. Maar ja, WE MOGEN OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND!!!!111

Enfin, we hebben alle beperkingen volledig aan onszelf te wijten. Het ligt niet aan de regering, de overheid of het rivm. maar aan ons eigen asociale, arrogante, decadente, intens verwende en domme gedrag. Nederland = plutvolk dat graag dingen "benoemt" en andere culturen achterlijk noemt. Zelf sturen we kinderen de straat op met explosieven, want traditie.

Vrolijkere teksten:
IK HEB DE MARCOTHON IN THE POCKET *G* *G* *G*
250 km in deze maand, een PR
1549 km dit jaar, geen PR

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 31-12-2020 11:45:00 ]
pi_197128860
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier gewoon door de kruitdampen moeten lopen. Maar ja, WE MOGEN OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND!!!!111

Enfin, we hebben alle beperkingen volledig aan onszelf te wijten. Het ligt niet aan de regering, de overheid of het rivm. maar aan ons eigen asociale, arrogante, decadente, intens verwende en domme gedrag. Nederland = plutvolk dat graag dingen "benoemt" en andere culturen achterlijk noemt. Zelf sturen we kinderen de straat op met explosieven, want traditie.

Vrolijkere teksten:
RESTECP!!

Zelf lekker langs het Maximakanaal geweest net en een stukkie door de wijk, maar geen vuurwerk hier, dus dat scheelde wel :)
Ik heb dit jaar 1094 kilometer gelopen en dat valt me heel mee. Ik ben een tevreden mossel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_197129543
Hier stonden een paar 16 jarigen met kindervuurwerk.. Best een zielig gezicht:P. (Dacht aanvankelijk dat het een strijker was dat ze gooiden, maar er kwam geen knal en toen besefte ik me dat de knal al geweest was :+)

Verder nu 1400 km gelopen dit jaar dus het is mooi geweest.
  donderdag 31 december 2020 @ 12:21:26 #115
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_197129550
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:31 schreef Zwabberhark het volgende:

Vrolijkere teksten:
Mijn kleine man staat gewoon keihard knalerwten te gooien O+

Gefeliciteerd met de Marcothon _O_
F means you're fucked
pi_197131777
Lekker gedaan Zwabberhark!

Heb in de laatste week zowel doel qua kilometers voor hardlopen en wielrennen gehaald.

Nu nog doelen bedenken voor volgend jaar, maar dat is behoorlijk lastig.
pi_197131945
Mijn laatste training ging heerlijk! Vier(us) keer 2020 meter gelopen om het jaar mooi af te sluiten. Helaas kom ik 70km tekort om dit jaar 2020 km te lopen, maar goed.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_197132617
Dit jaar ging iets beter dan 2019 en 2018 (917 km) maar het bleef eigenlijk het hele jaar aanmodderen. Dan weer een paar goede weken, dan weer een aantal weken niks gelopen. Daardoor kwam ik niet lekker in het ritme en bleef mijn conditie knudde en leverde hardlopen veel gemopper op. De afgelopen twee maanden wel redelijk constant gelopen, en nu goede voornemens voor komend jaar.

Heb me ingeschreven voor de midzomer marathon in Apeldoorn, eind juni (hm afstand). Of die doorgaat is de vraag natuurlijk, maar dan heb ik een doel om naar toe te werken. Hopelijk kom ik dan ooit weer in de richting van mijn prestaties van 2016/2017. Doel voor 2021: 30km per week, in totaal 1500km.
pi_197132665
quote:
Smashrun ^O^
  donderdag 31 december 2020 @ 16:07:16 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197135512
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ik hoor en zie alleen maar zwaar en illegale knallen en Shells. Ik denk dat het wat rustiger is, maar dat wat er misgaat harder misloopt.
Ik liep een rondje over de heide in de buurt en hoorde ook zware knallen, een enkele vogel opschrikkend. Toen ik dichterbij de bron kwam, zag ik dat het het woonwagenkamp was en er een flinke pluim rook vandaan kwam. I was not surprised...

On the other (old Shatter)hand: 420,7 gehaald dit jaar. Best tevreden over, zeker met weer eens een halve marathon in oktober en november.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 31 december 2020 @ 16:54:27 #121
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_197137071
Het was geen constant jaar. In januari en februari enorm geworsteld met verkoudheden (geen Corona voor zover ik weet). Tijdens de eerste lock-down wel redelijk wat gelopen; het was een goede manier om met z'n drietjes een frisse neus te halen. De zomer zakte het (zoals je kan zien) helemaal in.

1.087 km in 2020

De enige echt positieve noot was december: 266 km, met elke week minstens 50 km, inclusief een 1:28:26 op een trainings-HM. De ambitie is om die lijn van de december door te zetten.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_197140919
Ik liep eigenlijk het hele jaar best lekker. Tijdens de eerste lockdown heb ik een kwartier van m’n HM-PR gelopen met een soort wisselduurloop. In de zomer nog een PR op de 400 en 800 meter, en natuurlijk de supertoffe FoK!-corona-ekiden. Na m’n vakantie was ik m’n snelheid een beetje kwijt, en voordat ik die terug had brak ik m’n voet. Daarna ben ik vooral veel uitgelachen zodra ik het woord “skateboard” zei. Gelukkig was m’n gips roze. Na 58 dagen mocht ik ein-de-lijk weer beginnen met opbouwen. Het uitlachen bleef. Daarvoor loop je nou bij een club.

In december toch alweer 100km gemaakt, en in 2020 in totaal iets meer dan 1600km gelopen.

Op naar 2021!
pi_197170370
Nou eh, gelukkig nieuwjaar allemaal. 2020 wordt niet beter dan 2021. Geniet ervan.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 januari 2021 @ 12:26:57 #124
284411 crew  heywoodu
pi_197170812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou eh, gelukkig nieuwjaar allemaal. 2020 wordt niet beter dan 2021. Geniet ervan.
Dat klinkt veelbelovend, 2021 wordt dus nog beter.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 20:30:53 #125
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_197177957
Ik ben al een tijdje niet zo actief, maar donderdag had ik tijd en zou ik ff een rondje hardlopen. Ik was net vertrokken en zou endomondo aanzetten. Tot mijn verbazing zie ik een pop-up en blijkt endomondo te stoppen! Had toevallig in oktober net mijn abonnement opgezegd :') .

Ben nu bezig met het overzetten van al mijn data naar Strava. Ik ken vrij veel wielrenners die het gebruiken en ik zag dat het ook voor hardlopen bedoeld is.

Zijn hier meer Strava gebruikers en maak ik hier de juiste keuze?
heitieh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')