Sowieso, altijd geloven in mijn BLACKED FRIDAYED HYPEquote:
Klopt, daarna was het klaar.quote:Op maandag 21 december 2020 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, daarna is het LOCKED DOWNED!
Ubisoft, helemaal als ze drie games in anderhalve maand hebben uitgebracht.quote:Op maandag 21 december 2020 20:24 schreef Bananenpap het volgende:
Vind het toch wel een naaistreek dat Fenyx na twee weken al dertig euro goedkoper is.
Ja, want ik ben nu bij de laatste hoofdmissie. Dus even wat zijmissies doen en dan de Platinum later een keer.quote:Op maandag 21 december 2020 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alle side quests zeker aan het doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wat laatste quests completen en straks de demo van Kiwami 2 proberen. Hopelijk Kiwami 2 of Zero morgen in de sale.
Je weet toch ondertussen wel dat je standaard moet wachten tegenwoodig. Of vanwege bugs of een snelle prijsdaling.quote:Op maandag 21 december 2020 20:24 schreef Bananenpap het volgende:
Vind het toch wel een naaistreek dat Fenyx na twee weken al dertig euro goedkoper is.
GoT staat voor?quote:Op maandag 21 december 2020 14:53 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik vind RDR2 fantastisch maar het kan toch echt niet toppen aan GoT.
Game of thronesquote:
quote:
quote:
Gathering of Tweakersquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gathering of Tweakers
Tering Henk. Dat is toch niet leuk meer?quote:
Zit niks spannends in chests helaas. Altijd wat exp, currency en low level gear dat je kan gebruiken om je goede gear te upgraden.quote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering Henk. Dat is toch niet leuk meer?Zat er nog wat nuttigs in?
Heb je The Saboteur al platinum? Dat was een leuke om te doen vond ik. Wel ps3.quote:
Dat was zo een toffe game. Jammer dat er nooit meer mee gedaan is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:57 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb he The Saboteur al platinum? Dat was een leuke om te doen vond ik. Wel ps3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |