Waarschijnlijk welquote:Op zondag 20 december 2020 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Is het vaccin bestand tegen die mutatie?
Dit vind ik een vraag voor een autist.quote:Op zondag 20 december 2020 21:17 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn draaideuren dan zo autistisch
Viel wel mee hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ze is zo autistisch als een draaideur. Lekker man.
Ze lijkt een beetje verlegen en daardoor benaderbaar. Daardoor voel je een sprankje hoop dat ze iets in je ziet.quote:
Nee dat valt niet mee, als je dat niet ziet heb je het zelf ook.quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor.
Ze was gewoon lekker zichzelf.
Zou het niveau daar wel goed doen.quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik overweeg dit topic een schopje naar COR te geven overigens
Dat jullie dit weten
Ik kom daar eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Dat jullie dit weten
Dan zijn we allemaal binnen twee minuten gebanned met die kutmods daar.quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Dat jullie dit weten
Als er bewegend beeld bij zat ben ik overtuigd.quote:Op zondag 20 december 2020 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb op facebook gelezen dat dit niet zo is
Dan heb ik dat toch lekker.quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat valt niet mee, als je dat niet ziet heb je het zelf ook.
Puur pick 'em technisch beschouwd jaquote:
Ik heb er nooit echt gekeken behalve als het als FA nodig wasquote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom daar eigenlijk nooit meer.
Behoorlijk corona-moe.
Heb je mijn tagje al gezienquote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal binnen twee minuten gebanned met die kutmods daar.
Een mooie kwetsbaarheid inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje verlegen en daardoor benaderbaar. Daardoor voel je een sprankje hoop dat ze iets in je ziet.
Ik denk per woord, want hij steelt alle spreektijdquote:Op zondag 20 december 2020 21:18 schreef wimderon het volgende:
Krijgt Bas per minuut betaald ofzo, dat hij elke break de korte avond aanhaalt?
Roland krijgt niet eens de kans om het over vechtersbazen en godstalenten te hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik denk per woord, want hij steelt alle spreektijd
Maar niet iedereen die niet aan dat soort smalltalk doet is meteen autistisch.quote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee, zijn al teveel sjosjale smalltalk mensjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |