Daar zitten wel 6 missers uit de eerste leg bij.quote:Op zondag 20 december 2020 20:45 schreef Bluedisplay het volgende:
"Ik krijg de kansen niet"
4/16 op de dubbels
Mijn enige noemenswaardige prestatie in het maken van gifjes. #trotsquote:Op zondag 20 december 2020 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey morgenavond
En Searle gooit simpelweg 7 van de 9 finishes in een keer uit ook.quote:Op zondag 20 december 2020 20:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zitten wel 6 missers uit de eerste leg bij.
Op die fotos van een paar jaar geleden was het beter is mijn bescheiden meningquote:Op zondag 20 december 2020 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou nog even een weekje in Engeland blijven.
Tsja, dat zou je van Zjef ook kunnen zeggen.quote:Op zondag 20 december 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op die fotos van een paar jaar geleden was het beter is mijn bescheiden mening
Uhmquote:Op zondag 20 december 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Henderson is echt heel knap aan het worden
quote:Op zondag 20 december 2020 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tsja, dat zou je van Zjef ook kunnen zeggen.
Voor recordschema?quote:Op zondag 20 december 2020 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog zes topics vanavond he jongens.
Beetje doorwerken met z'n allen
Altijd al geweest.quote:Op zondag 20 december 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben we het over dezelfde Henderson?quote:Op zondag 20 december 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft hij die niet al?quote:Op zondag 20 december 2020 20:52 schreef Vriezzer het volgende:
Hendo komt nog eens aan de vrouw op deze manier.
Ik bedoel meer, ik vond hem al een heel mooie jongen, maar nu is het echt indrukwekkend. Ik word er eigenlijk best onzeker vanquote:
Dat snap ik in jouw geval welquote:Op zondag 20 december 2020 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, ik vond hem al een heel mooie jongen, maar nu is het echt indrukwekkend. Ik word er eigenlijk best onzeker van
Over knappe mannen gesproken. Waar is die Gilding toch gebleven?quote:Op zondag 20 december 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |