SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Seizoen finale van His Dark Materials op BBC1quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef Karzai het volgende: catch me if you can straks op bbc2, leuke film ga ik kijken
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.quote:
Is het wat? Staat ook op m'n lijstquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk The Ripper, net tien minuten gezien.
Ik zou Flipper wel weer eens willen zienquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk The Ripper, net tien minuten gezien.
imgur heeft alleen account nodig?quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.
Die dolfijn?quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou Flipper wel weer eens willen zien
Mischien ben jij scrooge en staan alle mensen naar jou te kijken als je langsloopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar een rondje lopen. Vanavond heb je die live-uitvoering van Scrooge vanuit Dordrecht. Benieuwd of daar iets van te zien is op straat.
Hoeveel bier heb je vandaag op?quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mischien ben jij scrooge en staan alle mensen naar jou te kijken als je langsloopt.
Nog niksquote:Op zondag 20 december 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je vandaag op?
quote:Op zondag 20 december 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
vorige topic was mijn oude telefoonnummer in een klein dorpje in Brabant
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregenquote:
oh ja zou ik ook krijgen vrijdag. Zal wel morgen worden, of dinsdag of woensdag of zo:')quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregen
Ja maar ze willen wat ik beschreven heb en dat krijgen ze nietquote:
Alle andere collega’s hadden het donderdag al.quote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja zou ik ook krijgen vrijdag. Zal wel morgen worden, of dinsdag of woensdag of zo:')
ja ik zie het ook vanzelf wel een keer gebeuren.quote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle andere collega’s hadden het donderdag al.
Maar goed, niet dat ik er echt op zat te wachten verder
Das gvd ronduit asociaal.quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregen
Dat is erg onverantwoordelijk. Maar dat zal toch wel ergens op de deur hebben gehangen of zo?quote:Op zondag 20 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das gvd ronduit asociaal.
Ben ook erg boos op een grote zorgstichting. Die bellen mijn collega vanochtend om langs te komen voor it achtige problemen.
Die jongen is aan het werk, komt er iemand langs in hamasuit: “goh wist je wel dat dit Corona besmet gebied is?”
Blijkt daar een hele uitbraak gaande. Niet erg maar ZEG DAT DAN VAN TEVOREN
Zit te overwegen net voor kerst de stekker uit de dienstverlening te trekken.
Nee.quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is erg onverantwoordelijk. Maar dat zal toch wel ergens op de deur hebben gehangen of zo?
Maar hij droeg wel een mondkapje?quote:Op zondag 20 december 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Tuurlijk weten ze het wel bij het controle centrum van die organisatie, zelfs in hetzelfde gebouw.
Ze waren gewoon bang dat de techneut niet wou komen
Das niet tofquote:Op zondag 20 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das gvd ronduit asociaal.
Ben ook erg boos op een grote zorgstichting. Die bellen mijn collega vanochtend om langs te komen voor it achtige problemen.
Die jongen is aan het werk, komt er iemand langs in hamasuit: “goh wist je wel dat dit Corona besmet gebied is?”
Blijkt daar een hele uitbraak gaande. Niet erg maar ZEG DAT DAN VAN TEVOREN
Zit te overwegen net voor kerst de stekker uit de dienstverlening te trekken.
Omdat je elke dag schrijft dat je een goede gerrie gaat bouwen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de hutspot ontdooid zeg. Duurde lang genoeg om ook nog de was te vouwen en de vaatwasser uit te ruimen.
Snap niet dat m'n telefoon vouwen steeds in bouwen veranderd.
Ja dat is sowieso verplicht. Gaat mij om het bewust verzwijgen van deze informatie. Fucking aso’s.quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij droeg wel een mondkapje?
Mja, misschien even een goed gesprek met die organisatie voeren?quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso verplicht. Gaat mij om het bewust verzwijgen van deze informatie. Fucking aso’s.
Ja zal maandag de leidinggevende van de vastgoed en techniek dienst wel even bellen. Maar die weet dan natuurlijk van niets..quote:Op zondag 20 december 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, misschien even een goed gesprek met die organisatie voeren?
Kun je gelijk vragen of ze een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering hebben om de zorgkosten te dokken, mocht je collega ziek wordenquote:Op zondag 20 december 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zal maandag de leidinggevende van de vastgoed en techniek dienst wel even bellen. Maar die weet dan natuurlijk van niets..
Ja precies.quote:Op zondag 20 december 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je gelijk vragen of ze een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering hebben om de zorgkosten te dokken, mocht je collega ziek worden
Is dit nou eigenlijk niet gewoon WW3 in een ander jasje?quote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.”
Je breekt de eerste regelquote:
Is de apocalyps dan eindelijk aanstaandequote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.”
quote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader is voornamelijk zijn reuk kwijt, die kon zelfs de verse kerstboom waar die nog geen meter vanaf zat niet ruiken.quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is je broer echt helemaal zijn smaak kwijt of alleen wat minder?
mijn eten smaakt echt super flauw namelijkquote:Op zondag 20 december 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vader is voornamelijk zijn reuk kwijt, die kon zelfs de verse kerstboom waar die nog geen meter vanaf zat niet ruiken.
Kijk Eens Er Is Iets Heel Ergs Aan De Hant We Vertellen Niet Wat Maar Blijf Kijkenquote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat je het wel zo kan noemen. Het is een wereldwijde oorlog tegen een gezamenlijke vijand.quote:Op zondag 20 december 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit nou eigenlijk niet gewoon WW3 in een ander jasje?
Mja smaak is erg afhankelijk van geur, toch maar in de gaten houden.quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn eten smaakt echt super flauw namelijk
quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn eten smaakt echt super flauw namelijk
HEAVY METALquote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar op RTL7 speelt Neil nu tegen een Nederlander. Kijken!
Zou het een zombie-apocalyps zijn?quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de apocalyps dan eindelijk aanstaande
[ afbeelding ]
Zou het allemaal wel wat spannender maken, het sukkelt nu maar een beetje voort.quote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het een zombie-apocalyps zijn?
Ik ga zo een stukje van Scrooge in Dordrecht kijkenquote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar op RTL7 speelt Neil nu tegen een Nederlander. Kijken!
Kunnen zombies traplopen?quote:Op zondag 20 december 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het allemaal wel wat spannender maken, het sukkelt nu maar een beetje voort.
Geen idee, ligt eraan op welke film ze het baseren.quote:
Ik sla over. Ik heb iets tegen Veldhuis en Kemperquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo een stukje van Scrooge in Dordrecht kijken
ftp in eigen beheer dan maarquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.
Die wil gewoon voor donderdag dit jaar afsluitenquote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
M'n notaris is nog/al aan het werkkrijg net definitieve passeerafspraak door.
Gaat 'm niet lukkenquote:Op zondag 20 december 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil gewoon voor donderdag dit jaar afsluiten
quote:Op zondag 20 december 2020 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sla over. Ik heb iets tegen Veldhuis en Kemper
Als een Zombie bij mij met de trap omhoog gaat, is ie doodop als ie boven is..quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het leek me wel praktisch dat ik hoog woon?
In Italië en Australië ookquote:Op zondag 20 december 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, in Zuid-Afrika is ook een nieuwe mutatie, nog besmettelijker dan die in de UK.
Gaat lekker
Kleienquote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je elke dag schrijft dat je een goede gerrie gaat bouwen.
Ik kijk nog even John vs Johnniequote:Op zondag 20 december 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus: 6 Nederlanders op het programma, eentje verscheen niet eens aan de start na een positieve test, en van de andere vijf gaat er één door. En alleen maar omdat dat een wedstrijd was waarin twee Nederlanders tegen elkaar speelden![]()
Pappie kan weer vroeg naar bed.
denk dat dat geen probleem voor ze isquote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het leek me wel praktisch dat ik hoog woon?
Hmmquote:Op zondag 20 december 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dat geen probleem voor ze is
Heb je jezelf geboekt?quote:Op zondag 20 december 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
was de afzuigkap vergeten...[ afbeelding ]
In Walking Dead zijn ze niet zo snuggerquote:Op zondag 20 december 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze zelfs de lift kunnen nemen
ja mis het filter en mijn afzuigkap komt ook weer uit het jaar nul dus die probeer ik nu ook te zoeken onlinequote:
O dat heb ik. Maar hoe kun je dat niet hebben? Is je afzuigkap dan gewoon kaal en leeg van onderen? Huehue?quote:Op zondag 20 december 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon ding
https://www.partsnl.nl/af(...)22102168-afzuigkap-1
ja filter was zo smerig dat ik dat ik een keer heb weg gehaald. gebruik het ook nooitquote:Op zondag 20 december 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat heb ik. Maar hoe kun je dat niet hebben? Is je afzuigkap dan gewoon kaal en leeg van onderen? Huehue?
Weet niet wat het isquote:
Ik heb hem er gewoon altijd op zitten en knal hem zo nu en dan in de vaatwasserquote:Op zondag 20 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja filter was zo smerig dat ik dat ik een keer heb weg gehaald. gebruik het ook nooit
quote:Op zondag 20 december 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serie op Netflix over die seriemoordenaar.
Hoi Engine.
Hoe gaat het met je irl date?
ohquote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Na 2e afspraakje nooit meer wat van gehoord. Dat iemand ineens doet alsof je nooit bestaan hebt is best pijnlijk
Blehquote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Na 2e afspraakje nooit meer wat van gehoord. Dat iemand ineens doet alsof je nooit bestaan hebt is best pijnlijk
Huh wat?quote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mischien is ze overleden?quote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja drie weken geleden ofzo dat we afgesproken hadden.quote:
Waardeloos manquote:Op zondag 20 december 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bleh![]()
Hoor dat echt steeds vaker voorbij komen.
Wat was jullie tweede date dan? Ik neem aan niet weer wandelen in het bos omdat je het over de avond hebt.quote:Op zondag 20 december 2020 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja drie weken geleden ofzo dat we afgesproken hadden.
[..]
Waardeloos man![]()
Serieus wel irritant...die hele avond niks durven zeggen...en dat begrijp ik nog wel...maar ff een berichtje had wel gekunnen denk ik
Ja natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh wat?En jij hebt wel wat laten horen? Was ze van Fok of random tegengekomen ergens?
Bij haar thuis kokenquote:Op zondag 20 december 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat was jullie tweede date dan? Ik neem aan niet weer wandelen in het bos omdat je het over de avond hebt.
Snap ik maar vind het zo jammer voor je want je leek zo blij.quote:Op zondag 20 december 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
Maar als je weken dagelijks contact hebt met iemand en die reageert ineens niet meer is de boodschap vrij snel duidelijk
Ja was ook even leuk. Ben er wel weer een tijdje klaar mee.quote:Op zondag 20 december 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik maar vind het zo jammer voor je want je leek zo blij.
Ik maak heerlijke frikandellen speciaalquote:Op zondag 20 december 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je een beetje koken want misschien was dat het probleem? ;+
Grapje hoor,
Had het je echt gegund.quote:Op zondag 20 december 2020 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ook even leuk. Ben er wel weer een tijdje klaar mee.
Oei....quote:Op zondag 20 december 2020 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik maak heerlijke frikandellen speciaal
quote:
quote:
Wat geef je nu al op?quote:Op zondag 20 december 2020 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als iemand je na een date compleet negeert?quote:Op zondag 20 december 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat geef je nu al op?
Bel haar dan!
Ik heb denk ik afgelopen weken 3 pogingen gedaan om contact te zoeken. Als iemand dan niet reageert is dat niet meer omdat ze het toevallig even gemist hebbenquote:Op zondag 20 december 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat geef je nu al op?
Bel haar dan!
Maar is wel een beetje raar toch?quote:Op zondag 20 december 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als iemand je na een date compleet negeert?
Het hele online date is ook echt een haat/liefde verhouding voor mij geweest. Uiteindelijk kwam het heel cliche op een moment dat ik niet echt aan zag komen.quote:Op zondag 20 december 2020 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Precies, dumpen en nextquote:Op zondag 20 december 2020 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb denk ik afgelopen weken 3 pogingen gedaan om contact te zoeken. Als iemand dan niet reageert is dat niet meer omdat ze het toevallig even gemist hebben![]()
Beter ga je dan geen berichtjes meer sturen
Vind het vooral nogal aso. Het is netter om gewoon duidelijk te zijn. Is ze heel jong?quote:Op zondag 20 december 2020 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is wel een beetje raar toch?![]()
Snap niet zo goed waarom dat nodig is.
Het is van alle leeftijden hoor. Ik heb het alleen nog nooit gehad na een date; wel voordat het tot een date kwam. Mensen die je ineens in de wacht zetten; of gewoon niet meer reageren.quote:Op zondag 20 december 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het vooral nogal aso. Het is netter om gewoon duidelijk te zijn. Is ze heel jong?
Denk ik ook wel hoor maar vind het vooral passen bij jongen onzekere meisjes die niet eerlijk durven te zijnquote:Op zondag 20 december 2020 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is van alle leeftijden hoor. Ik heb het alleen nog nooit gehad na een date; wel voordat het tot een date kwam. Mensen die je ineens in de wacht zetten; of gewoon niet meer reageren.
Ja tuurlijk, vrouwen zijn onzeker en verwachten altijd dat de man reageert.quote:Op zondag 20 december 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als iemand je na een date compleet negeert?
Neuh iets ouder dan mij.quote:Op zondag 20 december 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het vooral nogal aso. Het is netter om gewoon duidelijk te zijn. Is ze heel jong?
Op naar de volgende?quote:Op zondag 20 december 2020 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Neuh iets ouder dan mij.
En ja dat vind ik dus ook. Ik heb er ook moeite in gestoken. En hoef eigenlijk ook niet te weten waarom. Maar kunt toch even zeggen dat het em niet gaat worden.
Ahja beetje frustratie
man neeequote:
Wat?!quote:Op zondag 20 december 2020 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb denk ik afgelopen weken 3 pogingen gedaan om contact te zoeken. Als iemand dan niet reageert is dat niet meer omdat ze het toevallig even gemist hebben![]()
Beter ga je dan geen berichtjes meer sturen
Maar hij heeft 3x contact gezocht?quote:Op zondag 20 december 2020 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, vrouwen zijn onzeker en verwachten altijd dat de man reageert.
Gebeurd je nog regelmatig n het leven?quote:Op zondag 20 december 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou oké dit is gewoon een blauwtje.
Shit joh, daar heb ik zo’n hekel aan.
Mehhhquote:
quote:
Animal crossing is niet bepaald een datingsite he?quote:Op zondag 20 december 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp je wel hoor.
Ik denk dat het online daten al de fatsoensnormen wat verminderen.
Als ik nog op de Voorstraat had gewoond, had ik het in het echt kunnen zienquote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Niet helemaal weliswaar, ga nog wel een keertje terugkijken
het is online en het was een date dus denk ik aan online dating?quote:Op zondag 20 december 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Animal crossing is niet bepaald een datingsite he?
Ah zo, ja dan klopt het wel, maar denk niet dat veel mensen met dat doel het spel spelen.quote:Op zondag 20 december 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is online en het was een date dus denk ik aan online dating?
Ja het bevalt mij niks. En dat denk ik ook wel. Met zoveel mensen afspreken ofzo dat alles tegenvalt. Hou daar niet zo van.quote:Op zondag 20 december 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijp je wel hoor.
Ik denk dat het online daten al de fatsoensnormen wat verminderen.
Nou ja ook veel opties om mee op date te gaan. Als je date niets is start je gelijk de app om te swipen naar de volgende zeg maarquote:Op zondag 20 december 2020 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het bevalt mij niks. En dat denk ik ook wel. Met zoveel mensen afspreken ofzo dat alles tegenvalt. Hou daar niet zo van.
Er zijn goedkopere optiesquote:Op zondag 20 december 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo, ja dan klopt het wel, maar denk niet dat veel mensen met dat doel het spel spelen.
nee vroeger een keer gebeurd, dacht ik.quote:Op zondag 20 december 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gebeurd je nog regelmatig n het leven?
Een gesprek voeren via die ingame chat.quote:
Ja; ik heb altijd afgesproken om maar 1 persoon tegelijk te daten. Maar je hebt mensen die er tig tegelijk daten. Ieder zijn ding, maar niet mijn ding.quote:Op zondag 20 december 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ook veel opties om mee op date te gaan. Als je date niets is start je gelijk de app om te swipen naar de volgende zeg maar
Zo werkt dat hier niet denk ikquote:Op zondag 20 december 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ook veel opties om mee op date te gaan. Als je date niets is start je gelijk de app om te swipen naar de volgende zeg maar
Dat vind ik ook niks neequote:Op zondag 20 december 2020 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; ik heb altijd afgesproken om maar 1 persoon tegelijk te daten. Maar je hebt mensen die er tig tegelijk daten. Ieder zijn ding, maar niet mijn ding.
winterstop :pquote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier niet denk ikNiet dat ik tinder heb.
Jij wel aan het swipen?
Ja.quote:Op zondag 20 december 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een gesprek voeren via die ingame chat.
Ik zou er knettergek van worden denk ik, intensiever contact met één persoon kost al bakken energie.quote:Op zondag 20 december 2020 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja; ik heb altijd afgesproken om maar 1 persoon tegelijk te daten. Maar je hebt mensen die er tig tegelijk daten. Ieder zijn ding, maar niet mijn ding.
Kerst alleenquote:
Vind ik echt niet meer dan normaal eigenlijk. Misschien zijn wij ouderwets.quote:Op zondag 20 december 2020 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen schoonouderbezoek.quote:
Dacht dat het in amerika vrij gebruikelijk is om met meedere te gelijk te datenquote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind ik echt niet meer dan normaal eigenlijk. Misschien zijn wij ouderwets.
Snap niet wat daar leuk aan isquote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso nooit bezoek hierquote:
Al helemaal als je oprecht opzoek bent naar een klik met iemand; ik kan dat niet tegelijk bij verschillende mensen hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou er knettergek van worden denk ik, intensiever contact met één persoon kost al bakken energie.(In ieder geval in de elkaar leren kennen-fase)
Ik was een tijd aan het daten met iemand die al een relatie met iemand anders had tegelijkertijdquote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook net hoe breed je "date" inzet. Even een bak koffie met iemand doen puur om ze IRL te zien/spreken is nogal een andere categorie dan een romantisch etentje.quote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat het in amerika vrij gebruikelijk is om met meedere te gelijk te daten
als je met meerdere mensen via tinder bv afspreek voor een koffie ishet toch een date?quote:Op zondag 20 december 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook net hoe breed je "date" inzet. Even een bak koffie met iemand doen puur om ze IRL te zien/spreken is nogal een andere categorie dan een romantisch etentje.
quote:Op zondag 20 december 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je met meerdere mensen via tinder bv afspreek voor een koffie ishet toch een date?
Doe het dan tegelijkertijd met een vragenlijst en puntensysteem.quote:Op zondag 20 december 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je met meerdere mensen via tinder bv afspreek voor een koffie ishet toch een date?
Dat noemen ze speeddaten.quote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe het dan tegelijkertijd met een vragenlijst en puntensysteem.
oh ik zie dta echt als een date dus zou ik niet doenquote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar van de bak koffie kan ik me nog voorstellen dat je er daar meer van gelijktijdig hebt lopen, net hoe snel je afspreekt ook.
Gelijk wat zaadcellen afnemen om te kijken of ze goed genoeg zwemmen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe het dan tegelijkertijd met een vragenlijst en puntensysteem.
Ik niet.quote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar van de bak koffie kan ik me nog voorstellen dat je er daar meer van gelijktijdig hebt lopen, net hoe snel je afspreekt ook.
FOK! username vragen en pohi bekijken natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelijk wat zaadcellen afnemen om te kijken of ze goed genoeg zwemmen.
Ik zou ook het liefst zo snel mogelijk afspreken; als je iemand aantrekkelijk vind wil je toch zien hoe dat in het echt isquote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik weet van een aantal kennissen dat die de voorkeur geven aan snel afspreken omdat dat ze een betere indruk geeft van de persoon dan chatten.
Overigens wel heel andere types dan ik, als zolderkamerfokker.
ja maar das dan toch ook een datequote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik weet van een aantal kennissen dat die de voorkeur geven aan snel afspreken omdat dat ze een betere indruk geeft van de persoon dan chatten.
Overigens wel heel andere types dan ik, als zolderkamerfokker.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik zou doen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst zo snel mogelijk afspreken; als je iemand aantrekkelijk vind wil je toch zien hoe dat in het echt is
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
FOK! username vragen en pohi bekijken natuurlijk.
Doodeng manquote:Op zondag 20 december 2020 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst zo snel mogelijk afspreken; als je iemand aantrekkelijk vind wil je toch zien hoe dat in het echt is
Op zich wel, maar gevoelsmatig zitten er verschillen tussen. Ik krijg het niet goed uitgelegd denk ik.quote:Op zondag 20 december 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das dan toch ook een date
Checkquote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik zou doen.Heel lang single blijven, denk ik.
Meer een snelle vleeskeuring dan een echte date?quote:Op zondag 20 december 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel, maar gevoelsmatig zitten er verschillen tussen. Ik krijg het niet goed uitgelegd denk ik.
Jij bent toch voorzien?quote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik zou doen.Heel lang single blijven, denk ik.
Zoiets.quote:Op zondag 20 december 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer een snelle vleeskeuring dan een echte date?
Ja, daarom "zou".quote:Op zondag 20 december 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch voorzien?
Ik vond die tijd eigenlijk wel geweldig, vele succesvolle dates gehad. Gaat er wel om dat je de regie een beetje houdt zodat je selfasteem niet naar de kloten gaat.
Maar had ook wel eens een paar maanden niets om gewoon lekker te zuipen en je niet druk te maken.
Snap je wel hoor, maar lastig te verwoorden. Denk dat het met intentie te maken heeft en dat in een date wel iets meer moeite gestoken mag worden dan een simpel kopje koffie.quote:Op zondag 20 december 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel, maar gevoelsmatig zitten er verschillen tussen. Ik krijg het niet goed uitgelegd denk ik.
Notes als voorkennis hebben maakt het wel makkelijk natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Even de notes lezen.
O, wacht...
Vanzelfsprekend heb ik ze van elke vrouwelijke FOK!ker in een Excel-bestand gezet.quote:Op zondag 20 december 2020 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Notes als voorkennis hebben maakt het wel makkelijk natuurlijk.
oke mchquote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend heb ik ze van elke vrouwelijke FOK!ker in een Excel-bestand gezet.
quote:Op zondag 20 december 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap je wel hoor, maar lastig te verwoorden. Denk dat het met intentie te maken heeft en dat in een date wel iets meer moeite gestoken mag worden dan een simpel kopje koffie.
Mja, tijden zijn wel een beetje veranderd.quote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Tegenwoordig is het allemaal wel anders.
Vroeger was je een kneus als je ging internetdaten.
Met de mijne ben je zo klaar.quote:Op zondag 20 december 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend heb ik ze van elke vrouwelijke FOK!ker in een Excel-bestand gezet.
Gelukkig wel, inbelmodemflashbacks.quote:Op zondag 20 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, tijden zijn wel een beetje veranderd.
Ja, geen spanning en sensatie daarquote:Op zondag 20 december 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met de mijne ben je zo klaar.![]()
/Toos Noteloos
Uitgaan en scoren, op een gegeven moment was ik daar echt master in.quote:Op zondag 20 december 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, tijden zijn wel een beetje veranderd.
Verkeerde account Uitstraling.quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uitgaan en scoren, op een gegeven moment was ik daar echt master in.
Weet nog een avond, was vlg mij kerstavond, mijn beste zwarte bloes aan, goed geurtje, goed gemutst.
Die avond begin elk meisje met me te tongen die ik sprak, gewoon een stuk of 9.![]()
Ja ik heb weleens een koortslip.
Moet ie kneus zelf weten. Ik lieg hier niks aan.quote:Op zondag 20 december 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
zo komt modus met een nichtjes verhaal
quote:Op zondag 20 december 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb zo een slaap...
waar is die kussleep smiley
kneusje van de klasquote:Op zondag 20 december 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
De UK is nu echt in splendid isolation
https://www.ad.nl/dossier(...)utes-dicht~ac455c25/
Brexit 2.0quote:Op zondag 20 december 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Damnquote:Op zondag 20 december 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uitgaan en scoren, op een gegeven moment was ik daar echt master in.
Weet nog een avond, was vlg mij kerstavond, mijn beste zwarte bloes aan, goed geurtje, goed gemutst.
Die avond begon elk meisje met me te tongen die ik sprak, gewoon een stuk of 9.![]()
Ja ik heb weleens een koortslip.
Dom nieuws, die mutatie is al weken terug gevonden bij een steekproef die ze toen gedaan hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
1 UUR GELEDEN
Turkije weert vluchten uit meerdere landen, ook Nederland
Turkije stelt een reisverbod in voor vluchten uit meerdere landen, waaronder Nederland. Ook reizigers uit het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Zuid-Afrika mogen het land per vliegtuig niet meer in, hebben de autoriteiten bekendgemaakt. Het gaat om een voorzorgsmaatregel. Een aantal vluchten is vanavond opgeschort.
In Engeland is recent een nieuwe en erg besmettelijke variant van het coronavirus opgedoken. Volgens minister De Jonge van Volksgezondheid is die mutatie ook in Nederland gevonden bij één patiënt, maar valt niet uit te sluiten dat er meer besmettingen zijn. In Denemarken is volgens de Wereldgezondheidsorganisatie de variant bij negen mensen aangetroffen en ook in Italië is de mutatie bij één reiziger uit het VK vastgesteld.
In Zuid-Afrika is daarnaast ook een nieuwe variant van het virus gevonden.
quote:Op zondag 20 december 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WHO roept landen op om nóg strengere maatregelen te nemen.
Precies. Morgen of overmorgen komen we er achter dat die in Nederland ook al sinds begin December voor een boost in besmettingen zorgt.quote:Op zondag 20 december 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dom nieuws, die mutatie is al weken terug gevonden bij een steekproef die ze toen gedaan hebben.
Stemming makerij
ibuprofen jtogquote:Op zondag 20 december 2020 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Hele dag al hoofdpijn, paracetamol helpt niet.
Mondkapjes op straat en thuis. Avondklok. Niemand meer over de vloer.quote:Op zondag 20 december 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ja wat moeten ze hier nog verscherpen
Jup.quote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Morgen of overmorgen komen we er achter dat die in Nederland ook al sinds begin December voor een boost in besmettingen zorgt.
al die hamsters lolquote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had de supermarkt niet meer pff.
Kerstmis annulerenquote:Op zondag 20 december 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ja wat moeten ze hier nog verscherpen
Nou denk eerder sinds eind oktober maar goed. Wacht maar af.quote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Morgen of overmorgen komen we er achter dat die in Nederland ook al sinds begin December voor een boost in besmettingen zorgt.
Heb jij nog plannen dan?quote:
ohquote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mondkapjes op straat en thuis. Avondklok. Niemand meer over de vloer.
Ja daagh.quote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar mijn ouders en broer. Daar blijft het hier ook bij.quote:Op zondag 20 december 2020 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij nog plannen dan?
Eten met m'n broertje en ouders en dat was het wel. En ook wel prima eigenlijk
Klinkt kutquote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Supermarkten dicht, levensmiddelenpakket wordt thuisbezorgdquote:Op zondag 20 december 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen een handje rijst.quote:Op zondag 20 december 2020 22:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Supermarkten dicht, levensmiddelenpakket wordt thuisbezorgd
Dan begint het wel heel erg als een oorlog te voelen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Crv schreef toch laatst dat ze in Frankrijk het advies hadden gekregen om tijdens het kerstdiner tussen de gangen door een mondkapje te dragen?quote:
Wat een domme tweetquote:Op zondag 20 december 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
https://twitter.com/nigel_farage/status/1340342881521971206?s=21
Never in nederland, als ik naar buiten wil dan doe ik dat.quote:
Dat Mark Rutte bepaalt wat je eetquote:Op zondag 20 december 2020 22:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die hier gelezen hoe positief wij altijd over hem zijn :pquote:Op zondag 20 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat Mark Rutte bepaalt wat je eet
Bij jou op het platteland zullen ze vast niet handhoven. Maar collega's van mij in Madrid en Parijs hebben een echte lockdown gehad. Die ga je in Nederland inderdaad niet krijgen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ne
[..]
Never in nederland, als ik naar buiten wil dan doe ik dat.
En mondkapjes binnen? Haha
@markiemark graag een schnitzeltje met gebakken aardappeltjes en doperwtjes.quote:Op zondag 20 december 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk heeft die hier gelezen hoe positief wij altijd over hem zijn :p
Ik sluit niks uit.quote:Op zondag 20 december 2020 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan begint het wel heel erg als een oorlog te voelen.
VVD-diner lijkt me nog niet eens zo slecht.quote:Op zondag 20 december 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat Mark Rutte bepaalt wat je eet
Ja hier ook.quote:Op zondag 20 december 2020 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naar mijn ouders en broer. Daar blijft het hier ook bij.
Mijn vriendengroep slaat een jaartje over.
Met tulpenbollenquote:Op zondag 20 december 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Dat de pakketten uit vliegtuigen worden gedropt
als dit zo doorgaat sluit ik me daar bij aan.quote:Op zondag 20 december 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
met dank aan al onze complotwappies
Ik las kroketten.quote:Op zondag 20 december 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Dat de pakketten uit vliegtuigen worden gedropt
Ik ook nietquote:Op zondag 20 december 2020 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hier ook.
Heb m'n vrienden ook al maanden niet meer gezien.
Jij bent essentieel en hoeft sowieso niet thuis te werken.quote:Op zondag 20 december 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Als
[..]
als dit zo doorgaat sluit ik me daar bij aan.
Aaawquote:Op zondag 20 december 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik sta m'n schnitzels met plezier aan jou af hoor.
Nou ik kom dan op voor mijn medemens die een beetje zielig thuiszit.quote:Op zondag 20 december 2020 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent essentieel en hoeft sowieso niet thuis te werken.
Hier stond er een op tafel vanavondquote:Op zondag 20 december 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
![]()
Keek vandaag naar een filmpje van Gordon Ramsey die Beef Wellington maakte
Mja, het past gelukkig wel in een low carb-dieet.quote:Op zondag 20 december 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten e allemaal zo: [ afbeelding ]
Generale repetitie? Goed gelukt?quote:Op zondag 20 december 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier stond er een op tafel vanavond
Vind het ergens ook wel prettig dat ik niemand hoef te zien. Maar het is soms ook wel erg saai nu.quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Generale repetitie? Goed gelukt?
Ja precies. Zo weinig sociale contacten begint me wel een beetje op te breken af en toe.quote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het ergens ook wel prettig dat ik niemand hoef te zien. Maar het is soms ook wel erg saai nu.
curry wurstquote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik heb patatkruiden uit Duitsland.
Ik heb geïnvesteerd in een aantal hobby’s om de tijd beetje te doden.quote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het ergens ook wel prettig dat ik niemand hoef te zien. Maar het is soms ook wel erg saai nu.
DJ CE in tha house wooowoowwquote:Op zondag 20 december 2020 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geïnvesteerd in een aantal hobby’s om de tijd beetje te doden.
Het lijkt me echt enorm lekkerquote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]wel wat verbeterpuntje, maar ken altijd beter..
Het is ook niet echt moeilijk hoor.. Moeilijkste vond ik nogal om de vorm goed te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt me echt enorm lekkerEn in het filmpje leek het niet eens moeilijk. Maar goed, als Ramsey het doet ziet het er altijd eenvoudig uit.
quote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Zo weinig sociale contacten begint me wel een beetje op te breken af en toe.
potato potatoquote:Op zondag 20 december 2020 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je niet helemaal opgelet. Ben eerder producer dan.
Heb je dat filmpje gezien? Misschien zitten er nog handige tips in?quote:Op zondag 20 december 2020 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is ook niet echt moeilijk hoor.. Moeilijkste vond ik nogal om de vorm goed te krijgen.
Je ziet soms wel dat mensen er een gat in maken voor de stoom. maar dat is juist niet nodig.
'lastigste' is het schroeien van het vlees en dan bepalen of en hoe ver je terug gaat koelen voordat je het in je bladerdeeg propt en in de oven schuift.
Veel mensen laten zo ook hun deeg te warm worden en dan kan je het bijna niet meer verwerken.
Je maakt nu pling muzak?quote:Op zondag 20 december 2020 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je niet helemaal opgelet. Ben eerder producer dan.
ja heb ik soms ook wel. Daarom ook wel blij dat ik geen thuiswerkbaan heb straksquote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Zo weinig sociale contacten begint me wel een beetje op te breken af en toe.
Ik heb maar eens wat mensen geappt zaterdag om ze fijne feestdagen te wensen. En voorgesteld om zo snel als het legaal is, weer eens af te spreken.quote:Op zondag 20 december 2020 23:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat heb ik ook. Maar organiseer zelf ook niks.
uiteraard ken ik het filmpje. ik weet waar ik kan verbeterenquote:Op zondag 20 december 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien? Misschien zitten er nog handige tips in?
Is er niemand waarmee je bv buiten samen een wandeling kan doen?quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat mensen geappt zaterdag om ze fijne feestdagen te wensen. En voorgesteld om zo snel als het legaal is, weer eens af te spreken.
voor friet?quote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik heb patatkruiden uit Duitsland.
doen Je vrienden geen buitensporten?quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat mensen geappt zaterdag om ze fijne feestdagen te wensen. En voorgesteld om zo snel als het legaal is, weer eens af te spreken.
Te weinig mensen die het hier kunnen waarderen. Gisteravond wel een live show gedaan.quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je maakt nu pling muzak?
Waarom geen fok live performance show?
Mag je na de lockdown beginnen?quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik soms ook wel. Daarom ook wel blij dat ik geen thuiswerkbaan heb straks
Je hoeft straks niet bank meer te zijn voor eenzaamheidquote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik soms ook wel. Daarom ook wel blij dat ik geen thuiswerkbaan heb straks
4 januari alquote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je na de lockdown beginnen?
Leer gitaarspelen en dan luister ik wel.quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te weinig mensen die het hier kunnen waarderen. Gisteravond wel een live show gedaan.
quote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft straks niet bank meer te zijn voor eenzaamheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |