SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Seizoen finale van His Dark Materials op BBC1quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef Karzai het volgende: catch me if you can straks op bbc2, leuke film ga ik kijken
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.quote:
Is het wat? Staat ook op m'n lijstquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk The Ripper, net tien minuten gezien.
Ik zou Flipper wel weer eens willen zienquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk The Ripper, net tien minuten gezien.
imgur heeft alleen account nodig?quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.
Die dolfijn?quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou Flipper wel weer eens willen zien
Mischien ben jij scrooge en staan alle mensen naar jou te kijken als je langsloopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar een rondje lopen. Vanavond heb je die live-uitvoering van Scrooge vanuit Dordrecht. Benieuwd of daar iets van te zien is op straat.
Hoeveel bier heb je vandaag op?quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mischien ben jij scrooge en staan alle mensen naar jou te kijken als je langsloopt.
Nog niksquote:Op zondag 20 december 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je vandaag op?
quote:Op zondag 20 december 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
vorige topic was mijn oude telefoonnummer in een klein dorpje in Brabant
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregenquote:
oh ja zou ik ook krijgen vrijdag. Zal wel morgen worden, of dinsdag of woensdag of zo:')quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregen
Ja maar ze willen wat ik beschreven heb en dat krijgen ze nietquote:
Alle andere collega’s hadden het donderdag al.quote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja zou ik ook krijgen vrijdag. Zal wel morgen worden, of dinsdag of woensdag of zo:')
ja ik zie het ook vanzelf wel een keer gebeuren.quote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle andere collega’s hadden het donderdag al.
Maar goed, niet dat ik er echt op zat te wachten verder
Das gvd ronduit asociaal.quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregen
Dat is erg onverantwoordelijk. Maar dat zal toch wel ergens op de deur hebben gehangen of zo?quote:Op zondag 20 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das gvd ronduit asociaal.
Ben ook erg boos op een grote zorgstichting. Die bellen mijn collega vanochtend om langs te komen voor it achtige problemen.
Die jongen is aan het werk, komt er iemand langs in hamasuit: “goh wist je wel dat dit Corona besmet gebied is?”
Blijkt daar een hele uitbraak gaande. Niet erg maar ZEG DAT DAN VAN TEVOREN
Zit te overwegen net voor kerst de stekker uit de dienstverlening te trekken.
Nee.quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is erg onverantwoordelijk. Maar dat zal toch wel ergens op de deur hebben gehangen of zo?
Maar hij droeg wel een mondkapje?quote:Op zondag 20 december 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Tuurlijk weten ze het wel bij het controle centrum van die organisatie, zelfs in hetzelfde gebouw.
Ze waren gewoon bang dat de techneut niet wou komen
Das niet tofquote:Op zondag 20 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das gvd ronduit asociaal.
Ben ook erg boos op een grote zorgstichting. Die bellen mijn collega vanochtend om langs te komen voor it achtige problemen.
Die jongen is aan het werk, komt er iemand langs in hamasuit: “goh wist je wel dat dit Corona besmet gebied is?”
Blijkt daar een hele uitbraak gaande. Niet erg maar ZEG DAT DAN VAN TEVOREN
Zit te overwegen net voor kerst de stekker uit de dienstverlening te trekken.
Omdat je elke dag schrijft dat je een goede gerrie gaat bouwen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de hutspot ontdooid zeg. Duurde lang genoeg om ook nog de was te vouwen en de vaatwasser uit te ruimen.
Snap niet dat m'n telefoon vouwen steeds in bouwen veranderd.
Ja dat is sowieso verplicht. Gaat mij om het bewust verzwijgen van deze informatie. Fucking aso’s.quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij droeg wel een mondkapje?
Mja, misschien even een goed gesprek met die organisatie voeren?quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso verplicht. Gaat mij om het bewust verzwijgen van deze informatie. Fucking aso’s.
Ja zal maandag de leidinggevende van de vastgoed en techniek dienst wel even bellen. Maar die weet dan natuurlijk van niets..quote:Op zondag 20 december 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, misschien even een goed gesprek met die organisatie voeren?
Kun je gelijk vragen of ze een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering hebben om de zorgkosten te dokken, mocht je collega ziek wordenquote:Op zondag 20 december 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zal maandag de leidinggevende van de vastgoed en techniek dienst wel even bellen. Maar die weet dan natuurlijk van niets..
Ja precies.quote:Op zondag 20 december 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je gelijk vragen of ze een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering hebben om de zorgkosten te dokken, mocht je collega ziek worden
Is dit nou eigenlijk niet gewoon WW3 in een ander jasje?quote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.”
Je breekt de eerste regelquote:
Is de apocalyps dan eindelijk aanstaandequote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
“Duitsland roept bovendien morgenochtend de lidstaten bijeen voor een crisisberaad dat voorbehouden is voor rampen, terreuraanslagen en andere ‘grote crises’. Dat gebeurt zelden. Deskundigen van ieder EU-land zullen zich buigen over wat hun tegen het nieuwe gevaar te doen staat, meldt de Duitse ambassade in Brussel.”
quote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader is voornamelijk zijn reuk kwijt, die kon zelfs de verse kerstboom waar die nog geen meter vanaf zat niet ruiken.quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is je broer echt helemaal zijn smaak kwijt of alleen wat minder?
mijn eten smaakt echt super flauw namelijkquote:Op zondag 20 december 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vader is voornamelijk zijn reuk kwijt, die kon zelfs de verse kerstboom waar die nog geen meter vanaf zat niet ruiken.
Kijk Eens Er Is Iets Heel Ergs Aan De Hant We Vertellen Niet Wat Maar Blijf Kijkenquote:Op zondag 20 december 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat je het wel zo kan noemen. Het is een wereldwijde oorlog tegen een gezamenlijke vijand.quote:Op zondag 20 december 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit nou eigenlijk niet gewoon WW3 in een ander jasje?
Mja smaak is erg afhankelijk van geur, toch maar in de gaten houden.quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn eten smaakt echt super flauw namelijk
quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn eten smaakt echt super flauw namelijk
HEAVY METALquote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar op RTL7 speelt Neil nu tegen een Nederlander. Kijken!
Zou het een zombie-apocalyps zijn?quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de apocalyps dan eindelijk aanstaande
[ afbeelding ]
Zou het allemaal wel wat spannender maken, het sukkelt nu maar een beetje voort.quote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het een zombie-apocalyps zijn?
Ik ga zo een stukje van Scrooge in Dordrecht kijkenquote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Budapestenaar op RTL7 speelt Neil nu tegen een Nederlander. Kijken!
Kunnen zombies traplopen?quote:Op zondag 20 december 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het allemaal wel wat spannender maken, het sukkelt nu maar een beetje voort.
Geen idee, ligt eraan op welke film ze het baseren.quote:
Ik sla over. Ik heb iets tegen Veldhuis en Kemperquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo een stukje van Scrooge in Dordrecht kijken
ftp in eigen beheer dan maarquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.
Die wil gewoon voor donderdag dit jaar afsluitenquote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
M'n notaris is nog/al aan het werkkrijg net definitieve passeerafspraak door.
Gaat 'm niet lukkenquote:Op zondag 20 december 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil gewoon voor donderdag dit jaar afsluiten
quote:Op zondag 20 december 2020 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sla over. Ik heb iets tegen Veldhuis en Kemper
Als een Zombie bij mij met de trap omhoog gaat, is ie doodop als ie boven is..quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het leek me wel praktisch dat ik hoog woon?
In Italië en Australië ookquote:Op zondag 20 december 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, in Zuid-Afrika is ook een nieuwe mutatie, nog besmettelijker dan die in de UK.
Gaat lekker
Kleienquote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je elke dag schrijft dat je een goede gerrie gaat bouwen.
Ik kijk nog even John vs Johnniequote:Op zondag 20 december 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus: 6 Nederlanders op het programma, eentje verscheen niet eens aan de start na een positieve test, en van de andere vijf gaat er één door. En alleen maar omdat dat een wedstrijd was waarin twee Nederlanders tegen elkaar speelden![]()
Pappie kan weer vroeg naar bed.
denk dat dat geen probleem voor ze isquote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het leek me wel praktisch dat ik hoog woon?
Hmmquote:Op zondag 20 december 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dat geen probleem voor ze is
Heb je jezelf geboekt?quote:Op zondag 20 december 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
was de afzuigkap vergeten...[ afbeelding ]
In Walking Dead zijn ze niet zo snuggerquote:Op zondag 20 december 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze zelfs de lift kunnen nemen
ja mis het filter en mijn afzuigkap komt ook weer uit het jaar nul dus die probeer ik nu ook te zoeken onlinequote:
O dat heb ik. Maar hoe kun je dat niet hebben? Is je afzuigkap dan gewoon kaal en leeg van onderen? Huehue?quote:Op zondag 20 december 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon ding
https://www.partsnl.nl/af(...)22102168-afzuigkap-1
ja filter was zo smerig dat ik dat ik een keer heb weg gehaald. gebruik het ook nooitquote:Op zondag 20 december 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat heb ik. Maar hoe kun je dat niet hebben? Is je afzuigkap dan gewoon kaal en leeg van onderen? Huehue?
Weet niet wat het isquote:
Ik heb hem er gewoon altijd op zitten en knal hem zo nu en dan in de vaatwasserquote:Op zondag 20 december 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja filter was zo smerig dat ik dat ik een keer heb weg gehaald. gebruik het ook nooit
quote:Op zondag 20 december 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serie op Netflix over die seriemoordenaar.
Hoi Engine.
Hoe gaat het met je irl date?
ohquote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Na 2e afspraakje nooit meer wat van gehoord. Dat iemand ineens doet alsof je nooit bestaan hebt is best pijnlijk
Blehquote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Na 2e afspraakje nooit meer wat van gehoord. Dat iemand ineens doet alsof je nooit bestaan hebt is best pijnlijk
Huh wat?quote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mischien is ze overleden?quote:Op zondag 20 december 2020 21:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja drie weken geleden ofzo dat we afgesproken hadden.quote:
Waardeloos manquote:Op zondag 20 december 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bleh![]()
Hoor dat echt steeds vaker voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |