Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet over een jaar dan.quote:Op zondag 20 december 2020 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over een jaar gooi je een brood tegen Hendo aan en krijg je het gesneden terug.
Laten we het hopen Stijntje.quote:Op zondag 20 december 2020 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks gaat Feyenoord nog degraderen.
Hoe kun je daar nog verrast over zijn?quote:Op zondag 20 december 2020 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
"I'm a diabetic and when they told me my weight a few months ago I was shocked how bad it was.
Ik dacht dit dus ookquote:Op zondag 20 december 2020 18:17 schreef De_Kraam het volgende:
In mijn hoofd zijn Bean met kerst en oud en nieuw één aflevering, maar met oud en nieuw gaat hij inderdaad zijn huis verbouwen met vuurwerk in een pot verf.
Ik ben de Bean fanclub onwaardig.
Logisch, het zijn ook zó verschrikkelijk veel afleveringen...quote:Op zondag 20 december 2020 18:17 schreef De_Kraam het volgende:
In mijn hoofd zijn Bean met kerst en oud en nieuw één aflevering, maar met oud en nieuw gaat hij inderdaad zijn huis verbouwen met vuurwerk in een pot verf.
Ik ben de Bean fanclub onwaardig.
Woensdag tegen een Heerenveen in verval haha.quote:
dinsdag achter elkaar Valencia v Sevilla, Real Sociedad v Atlético en Valladolid v Barçaquote:Op zondag 20 december 2020 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse - AZ ga ik wel even voor zitten woensdag.
Hebben ze in Spanje wel reces?quote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dinsdag achter elkaar Valencia v Sevilla, Real Sociedad v Atlético en Valladolid v Barça.
Ik zie maar één leuke wedstrijd.quote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dinsdag achter elkaar Valencia v Sevilla, Real Sociedad v Atlético en Valladolid v Barça.
Nee, ook gewoon op 29-30-31 december voetjebal. Alhoewel Real Sociedad nu voor het eerst incluus internationals even 9 dagen rust hep tot oudjaarsdag.quote:
Valladolid gaat Barça tot het uiterste dwingen.quote:
Nee, dan kijk je darten bedoel jequote:Op zondag 20 december 2020 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf dat is om half 5, wanbeleid. Dan ben ik aan het werk.
Bijzondere tijd.quote:Op zondag 20 december 2020 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf dat is om half 5, wanbeleid. Dan ben ik aan het werk.
Met minder dan een half oog.quote:Op zondag 20 december 2020 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, dan kijk je darten bedoel je
Er mist een potje maar jij mag dit zeker zeggen.quote:Op zondag 20 december 2020 18:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Mag ik zeggen dat vanavond een prima programma is.
Meikle heeft toch niemand zin in?quote:Op zondag 20 december 2020 18:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Mag ik zeggen dat vanavond een prima programma is.
Nee maar daarna 2 leuke partijen. Zeker Jeff tegen Searl.quote:Op zondag 20 december 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meikle heeft toch niemand zin in?
Na Brown v Meikle begint het WK eigenlijk pas echt qua kwaliteit.quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee maar daarna 2 leuke partijen. Zeker Jeff tegen Searl.
Klopt wel. Morgenmiddag laatste 'matige' potjes.quote:Op zondag 20 december 2020 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na Brown v Meikle begint het WK eigenlijk pas echt qua kwaliteit.
Terechte klacht.quote:Op zondag 20 december 2020 18:47 schreef Tagliano het volgende:
Er is opeens vrouwenvoetbal op mijn scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |