Oh wowquote:Op zondag 20 december 2020 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
De laatste foto op haar insta:
[ afbeelding ]
Via mupload.nlquote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh wow![]()
![]()
Hoe post je een screenshot btw?
En is Gerrit opeens de vader niet meerquote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef Lief17 het volgende:
Echt, je knippert even met je ogen en er is een nieuwe man.. hoe is het mogelijk.
Dat dacht ik eigenlijk ook jaquote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef SQ het volgende:
Ik denk haast dat dit gewoon allemaal in scène is gezet omdat wij er zo lekker op happen. Dat moet toch wel? Toch?
Omg. Zou me niks verbazen. En de naam komt mij bekend voor, is familie van een vroeger vriendje van mijquote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Deemmster het volgende:
Denk dat deze Kuwas ook de vader van haar baby is.
Ik zie alleen maar extra foto's van die gastquote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef SQ het volgende:
Ennn de foto's zijn weer weg.
Ze zit vast mee te lezen en zich te verkneukelen
Hoi samant!
Alleen de laatste foto is weg. Die andere staat er nog. En ik denk niet dat Samant aan het trollen is hoor. Daar is ze te dom naïef voor.quote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef SQ het volgende:
Hoi samant!
Gelukkig had ik een screenshot gemaakt, ik voelde al zoiets aankomenquote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef SQ het volgende:
Hoi samant!
Ik vrees er ook voor ja. Sneu hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 16:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie nog maar 1 foto van die gast.
Denk trouwens eerder dat ze Gerrit jaloers aan het maken is.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:50 schreef MorganLeFay het volgende:
[ afbeelding ]
Loveyou zelfs... 3 dagen geleden was Gerrit nog alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |