Oh, wauw, je bent er nogquote:Op zondag 20 december 2020 16:32 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Liever niet natuurlijk, maar als het nodig is dan ben ik inderdaad niet iemand die gaat janken dat ik niet naar de Primark kan en dat ik geen verjaardag kan vieren met twintig gasten. We zijn allemaal enorm verwende sneeuwvlokjes geworden die niet kunnen omgaan met een situatie waar het eventjes iets minder is.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef RipCity het volgende:
Nu gaan we straks Engelsen zien die proberen met vrachtwagens illegaal europa in te komen ipv Afrikaantjes die de wagentjes inkruipen
Naja, of ze gaan covid patiënten anders behandelen. In de zin van, (en we praten nu over een extreme hypothetische situatie) ze nemen dan alleen jongere covid patiënten (onder de 50 bijv.) in het ziekenhuis op en iedere oudere patient heeft gewoon helaas pech.quote:Op zondag 20 december 2020 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet alleen voor ouderen. Als jij dan een auto-ongeluk krijgt, of je zaagt met klussen je halve hand eraf, of je krijgt een stevige griepvariant, of je kind wordt aangereden, of je vrouw krijgt complicaties bij de zwangerschap of bevalling, of je hebt galstenen, of je moeder heeft een staaroperatie nodig, of een behandeling tegen kanker......alle zorg komt onder druk te staan, dus niets is meer zeker.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef RipCity het volgende:
Nu gaan we straks Engelsen zien die proberen met vrachtwagens illegaal europa in te komen ipv Afrikaantjes die de wagentjes inkruipen
Dan maar goed dat ik niet aan de grens werk. Een brits accentquote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef RipCity het volgende:
Dat is het geval, 14-12.quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de cijfers van @:_serial_ morgen, en of we nu inmiddels effectief een dag de 10.000 gaan raken.
Giro 555 acties met stemmige zwart/wit-beelden van treurig kijkende Britse kinderen met een slecht gebit en onverstaanbaar achterbuurtaccent.quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef RipCity het volgende:
Eens. Mensen hebben ook partners/familie/kenissen in het buitenland. Een jaar is dan toch wel de max. Daarna zal het steeds moeilijker worden om mensen ervan te weerhouden niet te gaan reizen. Heb intussen al 2 jaar de familie van m'n vriendin niet kunnen zien en begin dat toch wel echt jammer te vinden.quote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook wel ja. In dat opzicht wel serieus eng. Want 2021 en 2022 misschien zelfs ook onder dezelfde omstandigheden moeten doorbrengen als dit jaar gaat niemand trekken
lol yes.quote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan maar goed dat ik niet aan de grens werk. Een brits accent
De 2020 versie van Covid is net uitgebracht. Een verbeterd model.quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tijdje het nieuws niet gevolgd en hoor nu pas dat er een mutatie is in Uk, wat is er aan de hand en geef me een update.
Covid-20quote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
De 2020 versie van Covid is net uitgebracht. Een verbeterd model.
Unicef, en dit is geen grap, deelt al voedsel uit in het VK.quote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Giro 555 acties met stemmige zwart/wit-beelden van treurig kijkende Britse kinderen met een slecht gebit en onverstaanbaar achterbuurtaccent.
Een vaccin "pas" in 2022 zou nog een hele prestatie zijn geweest. Kan je nagaanquote:Op zondag 20 december 2020 16:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het is wat dat betreft wel een zegen dat die vaccins zo ontzettend snel ontwikkeld zijn. Als die vaccins pas in 2022 waren gekomen dan weet ik niet of men nog de motivatie kon opbrengen om dit nog een heel jaar vol te houden.
Is altijd met die zooi uit China, moet je altijd zelf upgraden.quote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
De 2020 versie van Covid is net uitgebracht. Een verbeterd model.
Inderdaadquote:
Dat is een zeer discutabele grens. Bovendien zou je daar misschien wat mee winnen in de zorg, maar niet in je maatschappij. Mensen tussen 50 en 65 werken nog massaal en nemen nog heel erg deel aan de maatschappij. Dat kunnen ze dan niet meer, want ze zijn ziek en krijgen niet de benodigde zorg of bezig te voorkomen dat ze ziek worden. Dat gaat je een enorme gat opleveren in je maatschappij en economie.quote:Op zondag 20 december 2020 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja, of ze gaan covid patiënten anders behandelen. In de zin van, (en we praten nu over een extreme hypothetische situatie) ze nemen dan alleen jongere covid patiënten (onder de 50 bijv.) in het ziekenhuis op en iedere oudere patient heeft gewoon helaas pech.
Zo zou dan de hoeveelheid covid patiënten in de ziekenhuizen enigszins binnen de perken blijven waardoor reguliere zorg nog wel kan blijven functioneren.
Echter de hoeveelheid doden onder oudere mensen zou dan ws schrikbarend hoog worden.
Waarom niet? Gaat mij vooralsnog prima af. Zie niet in waarom ik dit niet nog een hele tijd zou kunnen volhouden.quote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook wel ja. In dat opzicht wel serieus eng. Want 2021 en 2022 misschien zelfs ook onder dezelfde omstandigheden moeten doorbrengen als dit jaar gaat niemand trekken
Daar haal ik dat vandaan jaquote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad
https://pletdecurve.nl/
Humaniteit en eenzaamheid zijn ook belangrijk, niet alleen wel/niet ziek zijn. Allebei een van de drie grote pijlers in het leven; liefde, werk en gezondheid.quote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eens. Mensen hebben ook partners/familie/kenissen in het buitenland. Een jaar is dan toch wel de max. Daarna zal het steeds moeilijker worden om mensen ervan te weerhouden niet te gaan reizen. Heb intussen al 2 jaar de familie van m'n vriendin niet kunnen zien en begin dat toch wel echt jammer te vinden.
Misschien een beetje een luxe probleem maar ik mis het reizen ook wel. Je kan momenteel eigenlijk nergens heen zonder zorgen. Overal bans, quarantaine of speciale papieren nodig.
Nieuw testbeleid hequote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yup... nu al en nog niet eens volledig.
Ja best leuk allemaal, maar er beginnen nu al meer mensen die gaan demonstreren tegen de maatregelen. Ergens houd het natuurlijk op en de hele wereld gaat dit niet volhouden tot 2022 of 2023.quote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Een vaccin "pas" in 2022 zou nog een hele prestatie zijn geweest. Kan je nagaan.
Het zou niet vreemd zijn geweest als we dit tot 2023 hadden moeten uitzitten, wachtend op een vaccin. Daar waren veel aan onderdoor gegaan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |