abonnement Unibet Coolblue
pi_196844872
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 16:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Klopt.

Al waren in die wedstrijd dat niet de verdedigers :)

Erwin Mulder
Bruno Martins Indi
Joris Mathijsen
Stefan De Vrij
Sven van Beek
Terence Kongolo
Jordy Clasie
Lex Immers
Tonny Vilhena
86” Ruud Vormer
Mitchell Te Vrede
66” Jean-Paul Boëtius
Ruben Schaken

Wat een team was dat ook _O-

Immers, Van Beek, Te Vrede, Schaken, Vormer (@:kapiteintje), Mulder, en Joris Mathijsen _O-
Erwin Mulder :D :'( _O-

Marsman is nog te doen als je weer daar aan denkt.

Verder is het op de verdediging na wel een grotere kneuzenelftal dan nu :') Immers :') Te Vrede :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 20-12-2020 17:02:29 ]
  zondag 20 december 2020 @ 17:02:00 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196844877
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 16:48 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Maar van de Corona-maatregelen heeft toch iedereen last? Tuurlijk is de blessuregolf niet gemakkelijk, maar dan mag je toch nog meer verwachten tegen de laagvliegers waar wij tegen hebben gespeeld.

Je hoeft bijvoorbeeld vandaag niet met vijf verdedigers te beginnen.
Je had niet heel veel andere opties vandaag, en ik vond dit wel slim van Dickie eigenlijk. Het maakte het op het veld ook een stuk makkelijker, daar waar men bijvoorbeeld tegen een zelfde formatie tegen Groningen constant eruit werd gecounterd
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196844917
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 16:52 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat Dick de Messias is, maar gezien de omstandigheden heeft hij alsnog het maximale eruit weten te persen met de paar spelers die hij nog kan opstellen. En dit is schijnbaar dus het maximale, en daarmee ook nog eens 3x per week spelen, weken achter elkaar in oktober/november. Met een klein wondertje tegen CSKA Moskou tussendoor (Wolfsberger-thuis wil ik niet nogmaals aan herrinnerd worden).

Had Dick niet nog een jaar willen blijven afgelopen zomer en was Fräser ofzo gekomen, stonden wij vrijwel zeker in het rechterrijtje met dezelfde omstandigheden. Zo bekijk ik het.

Heb ik kritiek op Dick? Oh zeker weten van wel. Maar had iemamd anders in zijn schoenen het beter gedaan? Dat betwijfel ik.
Of anderen het beter/ slechter hadden gedaan is speculeren en voor de discussie niet zo relevant. Maar ik als ik Advocaat nu moet beoordelen is het misschien een magere zes. Overwinterden in de EL had in mijn ogen gekund/gemoeten (ook met de beschikbare spelers). En in de competitie hebben vooral de kleintjes getroffen, daar moet je gewoon veel meer punten tegen pakken.

Ik vind dit echt verre van het maximale wat er is gepresteerd.
#12 is not for sale!
  zondag 20 december 2020 @ 17:04:25 #204
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196844938
Het veldspel leek ondanks die kansen nog steeds nergens op. Het waren gewoon 100 voorzetten en corners waarvan er een paar goed vielen.

De enige verzachtende omstandigheid is de blessures. Maar er valt echt een stuk meer uit te halen
  zondag 20 december 2020 @ 17:05:51 #205
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_196844978
Heerlijke wedstrijd. Het geluk houdt een keer op
pi_196844985
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijke wedstrijd. Het geluk houdt een keer op
hee gezwel
pi_196844997
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 17:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Je had niet heel veel andere opties vandaag, en ik vond dit wel slim van Dickie eigenlijk. Het maakte het op het veld ook een stuk makkelijker, daar waar men bijvoorbeeld tegen een zelfde formatie tegen Groningen constant eruit werd gecounterd
Ik vond het voor rust echt verschrikkelijk, alleen maar tegenhouden en lange peren naar voren waar Jorgensen niks mee kon/niks mee deed. Je speelde Vitesse wmb in de kaart, juist omdat hun kracht in de voorhoede ligt.
#12 is not for sale!
  zondag 20 december 2020 @ 17:07:51 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196845023
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 17:06 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vond het voor rust echt verschrikkelijk, alleen maar tegenhouden en lange peren naar voren waar Jorgensen niks mee kon/niks mee deed. Je speelde Vitesse wmb in de kaart, juist omdat hun kracht in de voorhoede ligt.
Ja, zo zag ik het niet. Genoeg aan te merken op Dickie, maar vandaag niet echt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196845074
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 17:03 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Of anderen het beter/ slechter hadden gedaan is speculeren en voor de discussie niet zo relevant. Maar ik als ik Advocaat nu moet beoordelen is het misschien een magere zes. Overwinterden in de EL had in mijn ogen gekund/gemoeten (ook met de beschikbare spelers). En in de competitie hebben vooral de kleintjes getroffen, daar moet je gewoon veel meer punten tegen pakken.

Ik vind dit echt verre van het maximale wat er is gepresteerd.
Wat er vandaag is neergezet is echt het maximale wat deze selectie kan, geloof ik oprecht in. Zeker gezien de omstandigheden. Vandaag valt er Dick weinig te verwijten.

Als je meer kwaliteit had verwacht dan moeten er nieuwe spelers gehaald worden, veel beter dan dit wordt het dit seizoen helaas niet. Ik zie Jorgensen niet ineens een goal erin prikken en zijn vervangers op de bank ook niet. Wellicht nog een wondertje van Bozenik zoals vorig seizoen, maar that's it.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 20-12-2020 17:10:52 ]
pi_196845105
als je derde wordt heeft dick het gewoon goed gedaan

bekertje pakken

ik heb na deze wedstrijd ook niet zoiets van: wow, vitesse haal je nooit meer in
pi_196845118
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 17:06 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik vond het voor rust echt verschrikkelijk, alleen maar tegenhouden en lange peren naar voren waar Jorgensen niks mee kon/niks mee deed. Je speelde Vitesse wmb in de kaart, juist omdat hun kracht in de voorhoede ligt.
ik ben nog altijd op zoek naar duels statistieken van jorgensen

volgens mij wint hij echt nooit een kopduel
  zondag 20 december 2020 @ 17:12:22 #212
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196845123
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 16:52 schreef Erasmus het volgende:

Had Dick niet nog een jaar willen blijven afgelopen zomer en was Fräser ofzo gekomen, stonden wij vrijwel zeker in het rechterrijtje met dezelfde omstandigheden. Zo bekijk ik het.
Niet dat ik fan ben van Fräser maar die staat zelfs in het linkerrijtje met Sparta, en die hebben echt geen Senesi of Berghuis daar rondlopen.

Dickie is ook gewoon schuldig aan kutspelers als Diemers willen hebben. Ik vind eigenlijk dat hij dit seizoen gewoonweg beroerd presteert. We zijn Europees uitgeschakeld in een flutpoule en we doen het totaal niet goed in de competitie. Op Groningen na hebben we nog geeneens clubs uit het linkerrijtje verslagen. Dit kan je toch niet fatsoenlijk noemen? En ja Dick kan er erg weinig aan doen dat er ontzettend veel blessures zijn en dat is een hoop pech enzo, maar de prestaties zijn op het ogenblik nauwelijks beter dan onder Jaap Stam.
Makkelijk tweede.
pi_196845290
We mogen onze handjes dichtknijpen dat Dick er zit en geen andere trainer.

Niemand had hier meer uit kunnen halen met al die blessures en voor de rest matige selectie. Enja, dat breedteaankoop Diemers zoveel moet spelen had niemand verwacht en gehoopt.

Haten op Dick :')
  zondag 20 december 2020 @ 17:20:09 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196845320
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Niet dat ik fan ben van Fräser maar die staat zelfs in het linkerrijtje met Sparta, en die hebben echt geen Senesi of Berghuis daar rondlopen.

Dickie is ook gewoon schuldig aan kutspelers als Diemers willen hebben. Ik vind eigenlijk dat hij dit seizoen gewoonweg beroerd presteert. We zijn Europees uitgeschakeld in een flutpoule en we doen het totaal niet goed in de competitie. Op Groningen na hebben we nog geeneens clubs uit het linkerrijtje verslagen. Dit kan je toch niet fatsoenlijk noemen? En ja Dick kan er erg weinig aan doen dat er ontzettend veel blessures zijn en dat is een hoop pech enzo, maar de prestaties zijn op het ogenblik nauwelijks beter dan onder Jaap Stam.
Ook voor een groot deel wel beeldvorming. Dickie kan in de media echt niks fout doen dit seizoen, is een soort nationale knuffelbeer geworden.

En de mensen die het allemaal niet zo volgen lullen dan maar al te graag na dat Dickie er het maximale uithaalt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196845325
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

maar de prestaties zijn op het ogenblik nauwelijks beter dan onder Jaap Stam.
Stam: 18 wedstrijden, 5 verloren, 6 keer gelijk, 7 winst.
Advocaat, de laatste 18: 4 verloren, 7 keer gelijk, 7 winst.

Iets beter dus. Al moet ik zeggen dat ik verwacht had dat het beter zou zijn onder Advocaat.
pi_196845356
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Niet dat ik fan ben van Fräser maar die staat zelfs in het linkerrijtje met Sparta, en die hebben echt geen Senesi of Berghuis daar rondlopen.

Dickie is ook gewoon schuldig aan kutspelers als Diemers willen hebben. Ik vind eigenlijk dat hij dit seizoen gewoonweg beroerd presteert. We zijn Europees uitgeschakeld in een flutpoule en we doen het totaal niet goed in de competitie. Op Groningen na hebben we nog geeneens clubs uit het linkerrijtje verslagen. Dit kan je toch niet fatsoenlijk noemen? En ja Dick kan er erg weinig aan doen dat er ontzettend veel blessures zijn en dat is een hoop pech enzo, maar de prestaties zijn op het ogenblik nauwelijks beter dan onder Jaap Stam.
Jij denkt dat hij niet liever spelers had gehaald in een andere prijsklasse?
pi_196845678
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Niet dat ik fan ben van Fräser maar die staat zelfs in het linkerrijtje met Sparta, en die hebben echt geen Senesi of Berghuis daar rondlopen.

Dickie is ook gewoon schuldig aan kutspelers als Diemers willen hebben. Ik vind eigenlijk dat hij dit seizoen gewoonweg beroerd presteert. We zijn Europees uitgeschakeld in een flutpoule en we doen het totaal niet goed in de competitie. Op Groningen na hebben we nog geeneens clubs uit het linkerrijtje verslagen. Dit kan je toch niet fatsoenlijk noemen? En ja Dick kan er erg weinig aan doen dat er ontzettend veel blessures zijn en dat is een hoop pech enzo, maar de prestaties zijn op het ogenblik nauwelijks beter dan onder Jaap Stam.
Diemers is toch gekomen bij gebrek aan beter? Want ik herinneer mij nog een kleine vete met Arnesen omdat er geen geld was. Zit op mobiel dus googlen is een bietje lastig.

Verder is dit gewoon een kutseizoen, daar kunnen wij het allemaal 100% over eens zijn als Feyenoorders. Wolfsberger-thuis is eerder het gevolg van arbritair falen dan Wolfsberger-uit, dat was gewoon collectief falen.

Het maakt nu ook niet uit welke kleur diarree er deze week is gescheten. Paars, bruin of groen met roze stippen, het is allemaal pure schijt tot nu toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 20-12-2020 17:36:40 ]
  zondag 20 december 2020 @ 17:41:21 #218
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196845799
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Stam: 18 wedstrijden, 5 verloren, 6 keer gelijk, 7 winst.
Advocaat, de laatste 18: 4 verloren, 7 keer gelijk, 7 winst.

Iets beter dus. Al moet ik zeggen dat ik verwacht had dat het beter zou zijn onder Advocaat.
Inderdaad, en dat wil niet zeggen dat Dickie het niet heel goed heeft gedaan vorig seizoen maar ook toen wisten we stiekem wel dat het veel te maken had met geluk en het soms wel erg lage niveau van de tegenstanders.

Dit seizoen gaat het alleen gewoon echt niet goed. We winnen nog wel met moeite van enkele bierelftallen zoals Emmen en VVV maar daar houdt het ook wel op. Linssen, waar we allemaal wel over eens zijn dat dat helemaal niks is, was vorig seizoen gewoon een van de betere spelers van Vitesse wat nu boven ons staat, in vergelijking is ons materiaal dus helemaal niet zo kut. Eigenlijk heb ik nog geen enkele tegenstander gezien dit seizoen waarvan ik het idee had dat ze nou betere spelers hadden dan wij en toch gaat het gewoonweg niet goed.
Makkelijk tweede.
  zondag 20 december 2020 @ 17:44:12 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196845858
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 17:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij niet liever spelers had gehaald in een andere prijsklasse?
Als je niets beters dan Diemers kunt halen moet je gewoon niemand halen. Dan hoef je Burger ook niet te verhuren
  zondag 20 december 2020 @ 17:44:34 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196845866
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Diemers is toch gekomen bij gebrek aan beter? Want ik herinneer mij nog een kleine vete met Arnesen omdat er geen geld was. Zit op mobiel dus googlen is een bietje lastig.

Verder is dit gewoon een kutseizoen, daar kunnen wij het allemaal 100% over eens zijn als Feyenoorders. Wolfsberger-thuis is eerder het gevolg van arbritair falen dan Wolfsberger-uit, dat was gewoon collectief falen.

Het maakt nu ook niet uit welke kleur diarree er deze week is gescheten. Paars, bruin of groen met roze stippen, het is allemaal pure schijt tot nu toe.
Ik denk wel dat het een stuk beter gaat als je straks gasten als Fer, Sinisterra, Bijlow en Haps er weer bij hebt mét wedstrijdritme en dan maar hopen dat we blessuregolf (of tsunami) wel een beetje achter de rug hebben.

Het is alleen jammer dat januari wat dat betreft eigenlijk nog een beetje te vroeg komt helaas
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196845977
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je niets beters dan Diemers kunt halen moet je gewoon niemand halen. Dan hoef je Burger ook niet te verhuren
Eens wel, alleen denk ik wel dat men meer van Diemers had verwacht dan wat hij laat zien. Ik was echt wel voorstander van Burger verhuren op dat moment eigenlijk. Achteraf niet, maar ja.
pi_196846009
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat wil niet zeggen dat Dickie het niet heel goed heeft gedaan vorig seizoen maar ook toen wisten we stiekem wel dat het veel te maken had met geluk en het soms wel erg lage niveau van de tegenstanders.

Dit seizoen gaat het alleen gewoon echt niet goed. We winnen nog wel met moeite van enkele bierelftallen zoals Emmen en VVV maar daar houdt het ook wel op. Linssen, waar we allemaal wel over eens zijn dat dat helemaal niks is, was vorig seizoen gewoon een van de betere spelers van Vitesse wat nu boven ons staat, in vergelijking is ons materiaal dus helemaal niet zo kut. Eigenlijk heb ik nog geen enkele tegenstander gezien dit seizoen waarvan ik het idee had dat ze nou betere spelers hadden dan wij en toch gaat het gewoonweg niet goed.
Ik begrijp helemaal niets van het dikgedrukte. Dus omdat Linssen vorig seizoen bij Vitesse een goed jaar had is onze selectie niet kut? Huh?
  zondag 20 december 2020 @ 17:54:11 #223
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196846075
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens wel, alleen denk ik wel dat men meer van Diemers had verwacht dan wat hij laat zien. Ik was echt wel voorstander van Burger verhuren op dat moment eigenlijk. Achteraf niet, maar ja.
Ja, aan de ene kant snap ik wel dat er meer van hem werd verwacht, maar spelers die je op hun 26e voor 1 miljoen kan halen zijn zelden een versterking. En nu zitten we weer meerdere jaren aan hem vast, zo kan je nooit doorselecteren.
  zondag 20 december 2020 @ 17:58:22 #224
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196846162
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik begrijp helemaal niets van het dikgedrukte. Dus omdat Linssen vorig seizoen bij Vitesse een goed jaar had is onze selectie niet kut? Huh?
Staat er inderdaad een beetje vaagjes :P

Het gaat er om dat wel heel vaak de dooddoener ‘maar het materiaal is gewoon niet goed!!’ als excuus wordt aangeleverd, maar in vergelijking met de tegenstanders die we krijgen vind ik ons materiaal gewoonweg beter. Als voorbeeld haal ik een Linssen, die gewoon jaren een erg goede speler was voor het niveau Vitesse, maar bij ons bakt ie er geen reet van. Dat zou moeten betekenen dat we echt geen minder materiaal hebben dan een Vitesse, die dit seizoen tot dusver beter presteren dan wij. Dan kunnen wij denk ik ook wel beter, als we het minder goed doen dan clubs waar de Linssens van de wereld de sterspelers waren. Volg je mij?
Makkelijk tweede.
pi_196846272
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Staat er inderdaad een beetje vaagjes :P

Het gaat er om dat wel heel vaak de dooddoener ‘maar het materiaal is gewoon niet goed!!’ als excuus wordt aangeleverd, maar in vergelijking met de tegenstanders die we krijgen vind ik ons materiaal gewoonweg beter. Als voorbeeld haal ik een Linssen, die gewoon jaren een erg goede speler was voor het niveau Vitesse, maar bij ons bakt ie er geen reet van. Dat zou moeten betekenen dat we echt geen minder materiaal hebben dan een Vitesse, die dit seizoen tot dusver beter presteren dan wij. Dan kunnen wij denk ik ook wel beter, als we het minder goed doen dan clubs waar de Linssens van de wereld de sterspelers waren. Volg je mij?
Op sommige momenten kunnen wij beter ja. Linssen zou gewoon op het bankje zitten bij een fitte selectie bij ons overigens, maar ik vind de vergelijking alsnog raar. Wij hebben niet dezelfde selectie, Vitesse heeft niet dezelfde selectie en een andere trainer. Hartstikke leuk dat Linssen dan vorig jaar daar 1 van de betere spelers was, maar dat had dit jaar heel anders kunnen zijn.

Al met al sta je gewoon op de plek waar je mijn inziens qua materiaal ook wel hoort te staan als we Vitesse nog inhalen, wat ik wel verwacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')