abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196848119
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nope, dat blijft zelf aftikken, Pom.
-O-
Gelukkig maar dat het grootkapitaal mij een bier-adventkalender cadeau heeft gedaan dit jaar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196848172
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

-O-
Gelukkig maar dat het grootkapitaal mij een bier-adventkalender cadeau heeft gedaan dit jaar.
Bier en advent...mmm, gaat dat samen?
  zondag 20 december 2020 @ 19:44:40 #28
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196848174
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef xpompompomx het volgende:
-O-
Alcohol :{w "Soma" voor de "savages".
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196848208
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 19:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bier en advent...mmm, gaat dat samen?
Elke dag een ander flesje speciaal bier met een andere smaak van een ander merk. Leuk bedacht. ^O^
pi_196848266
"Notendop". Fucking understatement of the year.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196848642
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
"Notendop". Fucking understatement of the year.
_O-
pi_196848689
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Elke dag een ander flesje speciaal bier met een andere smaak van een ander merk. Leuk bedacht. ^O^
Zeker! Leuke stunt ;)
pi_196848716
Wauw! Dit is echt by far de post met de meeste onzin die ik hier ooit heb gelezen :o Chapeau TS!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_196848792
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 20:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeker! Leuke stunt ;)
Jazeker!
Maar wel levensgevaarlijk want er valt niet uit te sluiten dat Bill Gates er crowd control chips heeft ingestopt om mensen die Corona hebben, wat een maar griepje is, dichter bij onbesmette mensen te laten samenkomen, omzo sneller te economische reset te komen. Maar omdat er op politie is bezuinigd gaat de economische bilderberg elite methaan in de ozon lozen om Facebook's Mark Suckerberg nog rijker te laten worden en SOROS leider van Europa te maken. Gelukkig zijn er nog mensen die wel echt wakker zijn!
pi_196848822
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef Hallojo het volgende:
Wauw! Dit is echt by far de post met de meeste onzin die ik hier ooit heb gelezen :o Chapeau TS!
Heb je de post echt he-le-maal gelezen dan?
pi_196848850
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 20:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Jazeker!
Maar wel levensgevaarlijk want er valt niet uit te sluiten dat Bill Gates er crowd control chips heeft ingestopt om mensen die Corona hebben, wat een maar griepje is, dichter bij onbesmette mensen te laten samenkomen, omzo sneller te economische reset te komen. Maar omdat er op politie is bezuinigd gaat de economische bilderberg elite methaan in de ozon lozen om Facebook's Mark Suckerberg nog rijker te laten worden en SOROS leider van Europa te maken. Gelukkig zijn er nog mensen die wel echt wakker zijn!
Je hebt zeker al flink van die biertjes gesnoept, want er komen toch een stel wijsheden uit je toetsenbord! I'm impressed ^O^ _O_
pi_196848876
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 20:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt zeker al flink van die biertjes gesnoept, want er komen toch een stel wijsheden uit je toetsenbord! I'm impressed ^O^ _O_
Je moet wel een beetje posten in de geest van het topic natuurlijk.
pi_196849040
quote:
6s.gif Op zondag 20 december 2020 20:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je moet wel een beetje posten in de geest van het topic natuurlijk.
Jij snapt het ;)
pi_196849458
quote:
11s.gif Op zondag 20 december 2020 20:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heb je de post echt he-le-maal gelezen dan?
Yep. Smakelijk gelachen _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_196849813
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 20:38 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Yep. Smakelijk gelachen _O_
Hulde! _O_
pi_196861060
Iemand die de overheid als persoon ziet... Ai...

Overigens, door deze enorme lap tekst door te ploegen krijg je wel een prachtig inkijkje in de geestelijke beperking van iemand met een IQ van 70.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_197300043
Doet me denken aan een buurtbewoner die de halve stad stalkt met zijn pamfletten over vermeende misstanden. Zes kantjes vol spelfouten in achtpunts Times new Roman, over dat hij op de lagere school al zag dat het geflits van de tl-verlichting negatieve invloed had op de resultaten van de zwakkere leerlingen, waarop hij werd ‘gestraft’ met elektroshocktherapie. Sinds ik niet meer in een flat woon, achter een anonieme brievenbus, heb ik er geen last meer van.

Ontopic: doen alsof elke persoon in overheidsdienst per definitie slecht is (dus zorg, onderwijs en plantsoenendienst zijn allemaal flying monkeys) is eerder paranoïde dan plausibel. Inderdaad zie je daar de luiwammes die op de Zuidas nog niet eens naar de kantoren mag kijken, laat staan er werken. Het is alleen overhaast gegeneraliseerd om dan elke medewerker van een gemeente zo weg te zetten. Zonder nummertje bij het enige loket worden weggestuurd is mij bij geen enkele aanvraag overkomen. Een terugbelverzoek van de woningbouw of gemeente was meestal dezelfde dag en negen van de tien keer naar volle tevredenheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')