SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor dit soort potjes prima te gebruiken. Scoorde overigens tegen Utrecht ook weer 2 mooie goals.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als spits wel ja. Maar nu op 10 zal het wel weer tegenvallen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor dit soort potjes prima te gebruiken. Scoorde overigens tegen Utrecht ook weer 2 mooie goals.![]()
Als spits kan het nog wel een keer ja maar op één van de belangrijkste posities in het elftal is het gewoon een dissonantquote:Op zondag 20 december 2020 13:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als spits wel ja. Maar nu op 10 zal het wel weer tegenvallen.![]()
Mja, anders wordt het alvarez of Ekkelenkamp. Daar word ik ook niet direct heel blij van.quote:Op zondag 20 december 2020 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als spits kan het nog wel een keer ja maar op één van de belangrijkste posities in het elftal is het gewoon een dissonantVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo simpel is het dan ook wel weer inderdaad maar je zou eventueel nog iets kunnen schuiven met Klaassen/Tadicquote:Op zondag 20 december 2020 14:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, anders wordt het alvarez of Ekkelenkamp. Daar word ik ook niet direct heel blij van.![]()
Wel apart dat we zoveel uitwedstrijden spelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Eh. Klaas Jan. Doe eens binnenkoppen die bal.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Priem priem.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Hunter
Tevreden?quote:Op zondag 20 december 2020 14:42 schreef manny het volgende:
Eh. Klaas Jan. Doe eens binnenkoppen die bal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Yes. Met de ouderwetse stuit...quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Nou prima. Niet teveel energie verspelen meer deze dagen. Januari wordt lastig zat.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Woensdag is ook al lastig zat... Willem II draait voor geen meter maar speelt wel een spelletje dat Ajax niet ligtquote:Op zondag 20 december 2020 14:57 schreef franklop het volgende:
Nou prima. Niet teveel energie verspelen meer deze dagen. Januari wordt lastig zat.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Pak het telraam er maar weer bijOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daarom goed dat ze het vandaag nu erg vroeg beslissenquote:Op zondag 20 december 2020 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Woensdag is ook al lastig zat... Willem II draait voor geen meter maar speelt wel een spelletje dat Ajax niet ligt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dan had het nu geen 0-3 gestaanquote:
Godver wat een goeie goal weer
Op naar de 0-14.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: