SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei SOONY
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef Szura het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo hard gaan op sushi. Smakeloze kutrijst in een rol gedraaid, gore vis, stokjes eten flikker op man.
Nooit opquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef Szura het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo hard gaan op sushi. Smakeloze kutrijst in een rol gedraaid, gore vis, stokjes eten flikker op man.
Britse korthaargodenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel eens langskomen ja, leuke beestjes. Verder ken ik de persoon niet.
Neem aan dat ze van te voren van die handschoentjes uitgereikt hebben gekregenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
schrijvers let op, GEEN bouncers van Andy oprapen
Pics?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Ik begin nu aan mijn stukjes chocoladetaart
Nondedju
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Nondedju
Ik heb nou al zin om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef engine het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet juichen.
Wat moet je met die FIFA Ultimate team kaarten, echt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vinden we van deze set-up?
[ twitter ]
Wtf hoeveel toetjes heb je gekregen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Nondedju
Geniet ervan dikke.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Nondedju
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Tag de Pie Manquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Nondedju
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]Vetzak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had baklava besteldquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf hoeveel toetjes heb je gekregen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nou al zin om naar bed te gaan
Dat is mijn massagekussen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is dat rechts, een stofzuiger?
Zou van al die toetjes alleen al vol zitten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had baklava besteld
Kreeg er twee kleine stukjes chocoladetaart bij
Onnodig kwetsend voor alleenstaanden. Bah RTL!quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Stuur voor het eind van de zaterdagavondsessie een foto met wie jij het WK bekijkt.
Speciaal net gedaan voor die foto natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt de moeite doen als je toch alleen met je vriendin bent.
Hie zit jij er meestal bij met je vriendin?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt de moeite doen als je toch alleen met je vriendin bent.
In trainingsbroek met een pet op of gewoon mijn haar niet gedaan. En zij doet dan vaak ook geen make-up op of moeilijke kleren aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hie zit jij er meestal bij met je vriendin?
Pet op.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In trainingsbroek met een pet op of gewoon mijn haar niet gedaan. En zij doet dan vaak ook geen make-up op of moeilijke kleren aan.
Stukjes flubber.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zo'n grote pot groene/gele/roze 'Styling gel'
"moeilijke kleren" = iets met meer dan 1 knoop?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In trainingsbroek met een pet op of gewoon mijn haar niet gedaan. En zij doet dan vaak ook geen make-up op of moeilijke kleren aan.
Een petdrager had ik niet achter jou gezocht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lonsdale-petje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een petdrager had ik niet achter jou gezocht.
Ja, of jurkjes en dergelijks.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
"moeilijke kleren" = iets met meer dan 1 knoop?
Ook nog niet heel lang hoor, maar vind het wel gemakkelijk. Met het thuiswerken ook, hoef ik mijn haar niet te doen maar doe ik even snel mijn pet op als ik een meeting heb.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valse bingoquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Sjaak heeft z'n antwoord
Gewoon makkelijk kapsel nemen, hoef je je haar helemaal niet te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, of jurkjes en dergelijks.
[..]
Ook nog niet heel lang hoor, maar vind het wel gemakkelijk. Met het thuiswerken ook, hoef ik mijn haar niet te doen maar doe ik even snel mijn pet op als ik een meeting heb.
Stel je voor dat je Patty Brard moet dragenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier wil ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Stel je voor dat je Patty Brard moet dragen
Dat heb ik ook wel maar mijn haar groeit vrij snel aan. (en ik mag het niet meer millimeteren)quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk kapsel nemen, hoef je je haar helemaal niet te doen.
Oké MvGquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk kapsel nemen, hoef je je haar helemaal niet te doen.
Zijn dan ook waardeloze beestenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben sinds kort allergisch voor katten.
Kun je een allergie ontwikkelen? Dat is niet zo mooi.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is tikje onprofessioneel tochquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, of jurkjes en dergelijks.
[..]
Ook nog niet heel lang hoor, maar vind het wel gemakkelijk. Met het thuiswerken ook, hoef ik mijn haar niet te doen maar doe ik even snel mijn pet op als ik een meeting heb.
Is dat erg?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Palletsorteren doen ze niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is tikje onprofessioneel toch
Ja, nooit last van gehad maar het was opeens elke dag raak als ik bij mensen met katten was geweest. Maar heb er nu pilletjes voor en nergens last meer van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kun je een allergie ontwikkelen? Dat is niet zo mooi.
Log uit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn dan ook waardeloze beesten
Gezellig dat je wel meepostquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk voor het eerst niet want ik erken Hamilton niet.
Boeit bij ons niet, is ook maar mijn bijbaan hé.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is tikje onprofessioneel toch
Is het indekken al begonnen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh PSV moet zo tegen angstgegner RKC.
Nou idd. Ik vind er echt helemaal geen ene zak aan zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
Hamilton zuigt de energie uit deze wedstrijd, werkelijk.
Ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was Hamilton altijd al zo’n verschrikking om naar te kijken?
Nee daar zijn ze al blij dat je uberhaupt aanwezig bentquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Palletsorteren doen ze niet zo moeilijk
Waarschijnlijk toen wel omdat hij trippels gooide.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die gooide tenminste nog in een tempo. En dan had je ook nog constant passief agressief commentaar van Zjak er tussendoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
We hebben mazzel dat Wez nooit meer terugkomt.
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij heeft een tourkaart maar er dit jaar geen hol mee gedaan.quote:
Beetje gevalletje Nicolai Jørgensen is datquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
We hebben mazzel dat Wez nooit meer terugkomt.
@Poepz0r heb ik het nou goed dat Harms weer depressieve klachten heeft gekregen door de lockdown of heb ik dat gedroomdquote:
2x zelfsquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Wes Newton heeft Premier League gegooid
Mien merk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Klaus Barbie wenst Kurz veel succes. @:de_kraam
Was hij niet kersvers vader.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:poepz0r heb ik het nou goed dat Harms weer depressieve klachten heeft gekregen door de lockdown of heb ik dat gedroomd
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik die foto's op twitter kijk valt het mij vooral op hoe klein iedereen zijn teevee is.
Ik zou volgend jaar ook op het WK kunnen staan zo te zienquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
19 - 59 - 26
30 - 60
Wat is dit dan, ze gooien nog beter bij Development Tour
Ik dacht even dat dit een stijve pener onder een deken wasquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De eerste tegeltjes zijn gespot.
Tegels in woonkamerquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De eerste tegeltjes zijn gespot.
Ah, inderdaad.quote:
Wim heb ik nog niet zien posten vanavond.quote:
Je hebt ook mensen die vloerbekdekking in de keuken hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegels in woonkamer
Dat is echt ultiem tokkie
Vloerbedekking in de wcquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die vloerbekdekking in de keuken hebben.
Lekker vetklontjes uit je vloerkleed schrobbenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die vloerbekdekking in de keuken hebben.
Wimmers komt zo met 33 huiskamers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wim heb ik nog niet zien posten vanavond.
Ik sluit ook niet uit dat Wim in de fapstoel naar Leverkusen v Bayern zit te kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wimmers komt zo met 33 huiskamers.
Hoe doet Bosz het?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat Wim in de fapstoel naar Leverkusen v Bayern zit te kijken.
Dan wens ik je nog een setje veel sterkte toequote:Op zaterdag 19 december 2020 19:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan echt niet meer naar die Hamilton kijken
quote:Travel
18 uur geleden
Waarom moet in reclames altijd zo gefaked worden of over de top?
Tommy heeft uiteraard een donker vriendinnetje, want positieve discriminatie (want anders tel je als merk niet mee) en dan dat valse zingen met zo'n Amerikaans sausje..
Darts, altijdquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:50 schreef Doevelaer het volgende:
Dilemma. Mezelf pijnigen met Hamilton of mezelf pijnigen met VVV - Twente
Eerste helft fenomenaal, genaaid door kutkeeper. Tweede helft tot nu toe rommelig.quote:
We vragen het de oude klasgenoot van @GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 19 december 2020 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Grosse vis, telt dit als Big Fish voor de BINGO?
Trainert tochquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Huub Hitler is blijbkaar adviseur bij Schalke, wat voor adviesen geeft die man dan in godsnaam?
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Huub Hitler is blijbkaar adviseur bij Schalke, wat voor adviesen geeft die man dan in godsnaam?
Alles winnen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
VUILE KLOOTZAK!quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wens ik je nog een setje veel sterkte toe
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat ranzige gelik na elke pijl
watjequote:Op zaterdag 19 december 2020 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja weggezapt. Dit duurt echt veeel te lang
Alweer een blunder van die keeper ja? Zal wel tof zijn als hij wint en echt mee kan doen om de titel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste helft fenomenaal, genaaid door kutkeeper. Tweede helft tot nu toe rommelig.
@Poepz0r GREEBED.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij heeft geen poot om op te staan!
GREEBED.
Ja die keeper en Tah hinderden elkaar en Lewa kon gratis inkoppenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alweer een blunder van die keeper ja? Zal wel tof zijn als hij wint en echt mee kan doen om de titel.
Waar voor je geldquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
Bijna vijf voor acht en nog geen twee sets onderweg..
Heeft MvG dat niet eens gedaan op een Players Championship/Euro Tour?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Goede vraag.
Zal wel niet denk ik?
Ik vind dit sadistischquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon nog minimaal twee sets van dit
Ik geniet
En dat onze zachtaardige Gabriel dan geintimideerd raakt door dat achterlijke geschreeuw van Hamilton.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga huilen als Hamilton ons de nichekraker Clemens v Kurz door de neus boort.
MvG heeft dat ooit gedaan. Kan mij niet herinneren waar. Met Euro Tour zit je wel goed volgens mij. Was voor publiek in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft MvG dat niet eens gedaan op een Players Championship/Euro Tour?
Van Gerwen een keer in een partij die hij verloor van Wrightquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Goede vraag.
Zal wel niet denk ik?
En dan een 4-0 veegpot door Raaitquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat onze zachtaardige Gabriel dan geintimideerd raakt door dat achterlijke geschreeuw van Hamilton.
Scholten heeft regelmatig Duits commentaar gegevenquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Scholten coachVergeet het dan maar Germany
Melbourne Masters 2018quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Van Gerwen een keer in een partij die hij verloor van Wright
Sehr bestimmtquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Scholten heeft regelmatig Duits commentaar gegeven
Hier zijn beelden van
Liever niet zegquote:
Nehquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Bluedisplay wat is jouw mening over Kurz?
Zit jij nou gewoon alle geplaatste tweets nog een keer te herhalenquote:
Per ongeluk onbeschermd seks gehad met dr neef zeker waaruit dat kind kwamquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vrouw, autimoeder, sekswerker en supertrots! #sekswerkiswerk #levenvaneensekswerker 18+
En dat walgelijke gelik aan zijn vingersquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik word zo ontzettend moe van alles aan de hele persoon Andy Hamilton.
AMATEUREN FÄHLERquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Per ongeluk onbeschermd seks gehad met dr neef zeker waaruit dat kind kwam
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vrouw, autimoeder, sekswerker en supertrots! #sekswerkiswerk #levenvaneensekswerker 18+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |