SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Vraag het Rick Hofstra.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:11 schreef Slobeend het volgende:
Maar King is toch geen onaardige man?
Ik was ook geen TaylorN1Fan en ik denk dat dat komt omdat het een naar soort arrogantie was, zoals de leeghoofdige Van Gerwen dat ook heeft. Al hoort dat er misschien bij in de top van de wer0ld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet precies, uitstraling misschien? Ik heb ook echt helemaal niks 0,0 met Nathan Aspinall. Het doet mij werkelijk niks.
Searle speelt niet vandaag.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:09 schreef Bluedisplay het volgende:
Groningen legt altijd aantrekkelijk spel op de mat
Heb ik nooit last van.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Waarom post ik altijd door het slotje heen.
Oké @Poepz0rquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rick is een zware drinker en zelf ook niet sympathiek.
zegt iets over je geaardheid.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Huilen over de airco genotquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:13 schreef Szura het volgende:
King is echt een zeurpiet!
Heb je voorbeelden?
💤
King heeft de conditie niet voor het setsysteem haha.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:13 schreef Tagliano het volgende:
King gaat toch geen finale halen joh
Scheelt wel dat ie in een ijskoude zaal staat te sperenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
King heeft de conditie niet voor het setsysteem haha.
Hij is maar één keer verder dan de achtste finales gekomen. SF in 2009.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ie in een ijskoude zaal staat te speren
Als een echte flopmod.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Werd toch ook altijd gepest enzo meen ik mij te heugen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Donnie is minder adrem dan ik dacht.
misschien nog steeds welquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd toch ook altijd gepest enzo meen ik mij te heugen.
Dit is goedkoop, maar Hopp is ook wel een enorme twijfelaar (maar jij nog meer dus dat zijn er twee).quote:
Kloptquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werd toch ook altijd gepest enzo meen ik mij te heugen.
Heute Abend verlässt der Kurzzug wieder den Bahnsteig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:21 schreef Szura het volgende:
Alleen Zjak gelooft nog in Hopp, wij zijn al wat Duitsers verder
Hij zal steeds onzekerder worden over zijn haarlijn. @Koffieplanterquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is goedkoop, maar Hopp is ook wel een enorme twijfelaar (maar jij nog meer dus dat zijn er twee).
Die jonge gast die tegen Dirrek speelde had wel echt zo'n Engels tokkiehoofd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:22 schreef Caland het volgende:
Wat kan ik toch elk jaar genieten van het heerlijk Engelse tokkiehoofd van King
Daar zijn er te weinig meer van in het topdarten.
Neten Aspinall heeft pas een boevenkop.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die jonge gast die tegen Dirrek speelde had wel echt zo'n Engels tokkiehoofd.
Ja, maar daarna heeft Pisschraper het hem afgeleerd.quote:
Bajes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over King gesproken, hoe zou het met Corey Cadby gaan? Niet dat ik hem hoef te zien hoor, daar niet van.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-zelfmoordneigingenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over King gesproken, hoe zou het met Corey Cadby gaan? Niet dat ik hem hoef te zien hoor, daar niet van.
Neten doet mij ook weinig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet precies, uitstraling misschien? Ik heb ook echt helemaal niks 0,0 met Nathan Aspinall. Het doet mij werkelijk niks.
Volgend jaar weer last van dusquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-zelfmoordneigingen
Ik hoef die rommel niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nooit verrassen ze ons DRT-bewoners op een feestsnol
Nee het stond er goed: Feesttol. Zo klinkt het.quote:
Zo klinkt het wel ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het stond er goed: Feesttol. Zo klinkt het.
En daarom houden we van DRTquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zijn jullie ook een stel autisten met jullie stol.
Moet nog even mijn hoofd breken over de sessie van morgenmiddag.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef Szura het volgende:
Bloedbad vanavond in pick m als Hedman wint
Ook zonder die stol zijn we dat.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Grootste aidssessie. Denk dat het Lowe wordt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet nog even mijn hoofd breken over de sessie van morgenmiddag.
Wij ook van jou hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Denk dat ik toch Van der Voort speel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Grootste aidssessie. Denk dat het Lowe wordt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet nog even mijn hoofd breken over de sessie van morgenmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Lowe nog niet heel veel op het grote podium gezien los van dat ik hem wel PC/ET zie gooien, ken die Gorbunov ook niet. En Van der Voort zie ik niet van Asp winnen in de L32.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover een inkijkje in mijn hoofd.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik vind dit wel een aardige argumentatie, ik ga erover nadenkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lowe nog niet heel veel op het grote podium gezien los van dat ik hem wel PC/ET zie gooien, ken die Gorbunov ook niet. En Van der Voort zie ik niet van Asp winnen in de L32.
Tot zover een inkijkje in mijn hoofd.
Het is wel jouw keuze.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een aardige argumentatie, ik ga erover nadenken
Het dit seizoen dramatische Valencia is ook gevaarlijker in Camp Nou (lol).quote:
Barcelona blijft ook maar ontsnappen. Lijkt weer nergens opquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wel ja, maar die eerste was toen per ongeluk. (lol)quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft iemand op 120 weleens 3 x tops gegooid? Lijkt me wel gallery play
Ik hoop dat Schalleke eruit vliegt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
Huub terug bij Schalke is wel een hele fijne rubriek.
Ik zie veel struikelpotentie in Valladolid dinsdag.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Barcelona blijft ook maar ontsnappen. Lijkt weer nergens op
Nu niet meerquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Barcelona blijft ook maar ontsnappen. Lijkt weer nergens op
Dat gun ik Huub niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Schalleke eruit vliegt.
Hahaha Valencia voor. Genotquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie veel struikelpotentie in Valladolid dinsdag.
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die club wel na hun jarenlange wanbeleid, net als Hamburger SV.
Denk het niet neequote:Op zaterdag 19 december 2020 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks kunnen afstrepen op de bingo sinds gistermiddag denk ik?
Zie het nog best gebeuren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:49 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONDERWEG NAAR 2-3
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is UITSTEKEND
Moet King wel deze set winnen
Niet dat het mij extreem veel uitmaakt, maar gedeeld laatste staan met onlogisch doet iets met een mensquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn voorspellingen dit jaar gaan wel zeldzaam slecht
Was het niet kaliumcyanide?quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:50 schreef AllesKaputt het volgende:
It ain't over 'till the dictator shot himself and is buried in the garden.
Wel lachen dat uitgerekend de lompste en meest dramatische verdediger dit scoort.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Wauw, uitstekend verdedigd zeg
Accounts differ as to Hitler's cause of death; one version states that he died by poison only[g] and another view claims that he died by a self-inflicted gunshot while biting down on a cyanide capsule.[h] Contemporary historians have rejected these accounts as being either Soviet propaganda[i][j] or an attempted compromise in order to reconcile the different conclusions.[h][k] One eyewitness stated that Hitler's corpse showed signs of having been shot through the mouth, but this has been proven unlikely.[l][m] Dental remains found on Hitler's corpse were matched with his dental records in 1945.[3][n]quote:
Hij heeft je voorspellingen bijna helemaal gecopycat.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat het mij extreem veel uitmaakt, maar gedeeld laatste staan met onlogisch doet iets met een mens
Dit basiselftal mist een type Frenkiequote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Gelachenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Geluk is met de dommenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Tagliano het volgende:
hoe kan heywoodu nou een jaar lang geen darten kijken en alles goed voorspellen
Stel je voor dat ie dat niet had gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft je voorspellingen bijna helemaal gecopycat.
Koeman mag nog lang blijven zitten zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geluk is met de dommen
JE BENT NIET DOM HOOR HEYWOODU
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft je voorspellingen bijna helemaal gecopycat.
Gek genoeg beter.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie dat niet had gedaan
Hoe had gurneyisbestoke zich dan gevoeld
Mensen die 3-0 invullen voor Mansell is ook wel categorie geluk dommen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal het de latere rondes ook wel gaan corrigeren hoor, verwacht niet onderaan te eindigen. Maar ik lees nu ook al af en toe uitslagen die ik heb ingevuld waar ik ernstig verbaasd over ben.
Tja, ik volg alles en ik voorspel niks goed. Had verwacht dat Gurney en Dobey bijv door hun dramatische vorm dit jaar en lastige loting niet zouden winnen, maar is wel gebeurd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Tagliano het volgende:
hoe kan heywoodu nou een jaar lang geen darten kijken en alles goed voorspellen
Waarom ga je boodschappen doenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:56 schreef Doevelaer het volgende:
Tering wat was het druk in de supermarkt
Ik ging tijdens Huybrechts/Zhuang.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom ga je boodschappen doen
-in de middag
-op zaterdag
-tijdens deze pot
-zelf
Jezus dan ben je wel effe onderweg geweestquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ging tijdens Huybrechts/Zhuang.Toen moest ik nog naar een tweede supermarkt omdat ze e.a. niet hadden.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, Niels zei zoiets in die context.
Afstrepen.
Ruim een uurquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jezus dan ben je wel effe onderweg geweest
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:00 schreef Tagliano het volgende:
Heel bewust gaan lopen jinxen
Naast Davy bestaat er dus nog zo iemand op deze aardkloot
Teregdten klagdquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:58 schreef Zorro het volgende:
Kunnen ze eens ophouden met dat matchpoint als er nog een leg gespeeld moet worden?
Bij tennis is het ook pas matchpoint als er nog 1 punt gemaakt moet worden, niet als er nog 1 game gespeeld moet worden.
idioten.
Hobby's worden niet aangetast.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:00 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Gaan we na de kerst nog wel verder jongons?
Moet pissen als een tuinslang nuquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:00 schreef Tagliano het volgende:
Reclame en analyse ook nog
Erg jammer
Walgelijke televisie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
De All You Need Is Love kerstspecial
Ik ga NIET kijken.
Mijn moeder kijkt hier altijd naar, nu al tegenop zien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga NIET kijken.
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:02 schreef Doevelaer het volgende:
Wie is dit? Ik wil haar wel eens een duwtje in de rug geven
Leuke katquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Er is een inzending binnen, JAAAA.
En dan Bram van der Vlugt weer terugquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef De_Kraam het volgende:
Kan Robert ten Brink geen cojona krijgen?
Je kunt een doosje bestellen en bij hem thuis afleveren (lol).quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef De_Kraam het volgende:
Kan Robert ten Brink geen cojona krijgen?
Ga je dan niet gewoon zelf wat kijken?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt hier altijd naar, nu al tegenop zien.
Ja. Maar dat programma duurt de hele avond zo'n beetje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet gewoon zelf wat kijken?
onder de plak alles ditdatquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet gewoon zelf wat kijken?
Schop je je moeder er toch gewoon uitquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Maar dat programma duurt de hele avond zo'n beetje.
Zulke mensen mogen opeens het land wel in of krijgen een vergunningquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga NIET kijken.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef Zipportal het volgende:
Nijntje laat niets heel van de analyse van Donnie.
Waar mensen zin in hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Maar dat programma duurt de hele avond zo'n beetje.
RIP Darts Radio.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:08 schreef Tagliano het volgende:
Het is jammer dat je hier wat minder makkelijk audio deelt dan gifjes
Vrijwillig Arjan opvangenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Kan iemand Arjan opvangen? Doe iets, red hem van de zelfgekozen strop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |