Nou, hier zaten brokken bij van een dergelijke samenstelling.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen principiële bezwaren. Meer het idee dat het minder doeltreffend is omdat het lastig mengt.
Maar goed, ik zie de klei voor me zoals ik die ken, waar je met een ijzerdraad een stuk vanaf haalt. Om een pot van te bakken.
I know, broh. Maar ik was het wachtwoord van mijn router kwijt en had geen CAT-5 kabel om er zo in te komen. Helpdesk natuurlijlk niet bereikbaar op 1e kerstdag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:37 schreef Gellius het volgende:
Gewoon even je NAT tabel aanpassen, geez.
❤quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:59 schreef sigme het volgende:
Bericht uit de provincie.
[ afbeelding ]
Ik snap best dat je geen behoefte hebt aan een virtuele knop om je kerstboom aan en uit te zetten. Ik vind het zelf ook nog steeds fijn om verlichting handmatig te kunnen bedienen en ik ben niet bepaald versmolten met mijn smartphone. Bij ons zit de stekker van de kerstboom op een moeilijk te bereiken plek en is het fijn om een virtuele knop te hebben. Zo zijn er nog veel meer kleine genoegens die mogelijk worden gemaakt door moderne technologie, bijvoorbeeld dat ik de ontwikkeling door de tijd van de temperatuur in mijn kas eenvoudig kan registreren. Met dat calvinistische 'gedoe hoort bij het leven' heb ik niks.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef LXIV het volgende:
En zo'n kerstboomverlichting. Wij trekken gewoon de stekker eruit als we naar bed gaan. Als je dat via een app op de domotica-homepage doet en je kunt je telefoon niet vinden om daar te komen en als je hem gevonden hebt blijkt hij leeg te zijn. Wat een gedoe allemaal.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:59 schreef sigme het volgende:
Bericht uit de provincie.
[ afbeelding ]
Dit snap je zelf toch ook wel, @LXIV? Het gaat om het gelijkheidsbeginsel. Waarom een kerk wel en een klein theater niet? 't Komt in feite op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 17:32 schreef Z het volgende:
Het is denk ik vooral dat het nogal random is dat kerkdiensten wel mogen en andere, vergelijkbare dingen niet.
Wachtwoordmanager.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
I know, broh. Maar ik was het wachtwoord van mijn router kwijt en had geen CAT-5 kabel om er zo in te komen. Helpdesk natuurlijlk niet bereikbaar op 1e kerstdag.
Omdat we geen vrijheid van theater hebben?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit snap je zelf toch ook wel, @:LXIV? Het gaat om het gelijkheidsbeginsel. Waarom een kerk wel en een klein theater niet? 't Komt in feite op hetzelfde neer.
Dat is zuidelijke ironie, de kunst van het carnaval. De burgemeester die gisteren nog met z’n lul uit de kiel een polonaise stond te dansen en vandaag weer de eindbaas van het dorp mag spelen. Niets is zeker, alles is vloeibaar. Noorderlingen kunnen daar niet mee omgaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef Z het volgende:
Ik weet nooit of Loewies loopt te trollen of met de jaren steeds gekkere ideeën erop na gaat houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |