abonnement Unibet Coolblue
pi_196966554
Een kerstwonder ? Ja als je niet zwanger bent....

En wat een naam, geef je kind een kans
pi_196966851
quote:
VI is ook echt het enige programma waar René niet vreselijk ongemakkelijk overkomt
pi_196966984
quote:
Eens kijken wanneer je de eerste aanmaning krijgt om het offline te halen want dit pikken ze niet!
pi_196968117
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 december 2020 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera heeft kindje gekregen: ’Kerstwonder’

Danny Vera heeft op eerste kerstdag een dochtertje gekregen. Dat maakt hij tweede kerstdag bekend. Op Instagram schrijft hij over zijn ’kerstwonder’.

Een kerstwonder, geboren op 25 december! Welkom op onze wereld klein babymeisje.”
[..]

Moeder en kindje maken het goed, laat Vera ook weten.

Een tweede hoogtepunt voor de zanger dit jaar: zijn nummer Roller Coaster belandde op nummer 1 van de Top 2000.

https://www.telegraaf.nl/(...)gekregen-kerstwonder
La watte? Dit kan toch niet, Johán?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_196973110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Eens kijken wanneer je de eerste aanmaning krijgt om het offline te halen want dit pikken ze niet!
Jij gaat die video niet stiekem rapporteren hé of doorsturen naar talpa?
pi_196973779
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:07 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jij gaat die video niet stiekem rapporteren hé of doorsturen naar talpa?
Ze kunnen veel over mij zeggen maar ik ben geen NSB'er zoals Arie, Anouk en Glennis.
pi_196973864
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_196974075
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 21:45 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze kunnen veel over mij zeggen maar ik ben geen NSB'er zoals Arie, Anouk en Glennis.
Daar heb je gelijk in.
pi_196976620
quote:
Wel leuk dat die wijf van Gijpie zijn zoon wil laten werken en wil voorkomen dat hij een verwend jochie gaat worden, terwijl Gijpie zoiets heeft van laat gaan joh hoeft niet we hebben al genoeg.
pi_196976811
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:48 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wel leuk dat die wijf van Gijpie zijn zoon wil laten werken en wil voorkomen dat hij een verwend jochie gaat worden, terwijl Gijpie zoiets heeft van laat gaan joh hoeft niet we hebben al genoeg.
Die zoon weet natuurlijk ook van die 6 ton per jaar dan ga je zo'n jongen toch niet laten bezorgen door weer en wind laat dat uber lekker de tering krijgen joh manoesje.
  zondag 27 december 2020 @ 01:55:29 #211
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_196978977
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Die zoon weet natuurlijk ook van die 6 ton per jaar dan ga je zo'n jongen toch niet laten bezorgen door weer en wind laat dat uber lekker de tering krijgen joh manoesje.
Ik zou graag bij de hoofdvestiging van Uber willen werken hoor (niet als bezorger)
  Trouwste user 2022 zondag 27 december 2020 @ 14:36:44 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_196990560
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:54 schreef Nober het volgende:

[..]

Die zoon weet natuurlijk ook van die 6 ton per jaar dan ga je zo'n jongen toch niet laten bezorgen door weer en wind laat dat uber lekker de tering krijgen joh manoesje.
Hij is toch autistisch ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_196994889
TV doorbraak bij Christine van der Horst

MIDDEN IN DE NACHT


quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 01:55 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik zou graag bij de hoofdvestiging van Uber willen werken hoor (niet als bezorger)
Zou je dat nou wel doen meneer de marketingstudent?

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij is toch autistisch ?

:P
Ze plakken tegenwoordig overal wel een stempeltje op joh. Stop het maar weer in een hokkie ken ons 't verrotte.
  maandag 28 december 2020 @ 21:38:05 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 30 december 2020 @ 13:15:22 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197090401
Spaanse media snoeihard: ‘Tactiek van Koeman is nonsens en chaos, Barça is slechter dan slecht’



Barcelona krijgt er in de Spaanse sportkranten flink van langs. Na de beschamende remise tegen laagvlieger Eibar van dinsdagavond ontsnapt ook trainer Ronald Koeman niet aan een vernietigend rapport. ,,Zijn tactiek was nonsens, hij reageerde traag.”

,,Barcelona 1, Eibar 1: zó ziet het leven zonder Lionel Messi eruit”, zo verwijst Marca naar het ontbreken van de Argentijnse vedette, die vanaf de tribune toekeek. ,,De goede gevoelens die er waren na de zege op Real Valladolid, zijn niet meer dan een herinnering, na wéér een teleurstellend gelijkspel. Barcelona speelde 45 minuten saai, en daarna 45 minuten slecht. Messi wil teamgenoten die hem helpen om de titel te pakken, maar nu zijn zíj juist degenen die hem in de weg staan. In zijn zomerse interview noemde hij Barcelona ‘slecht’, maar de waarheid is dat dit Barcelona slechter dan slecht is.”

De krant richt zijn pijlen ook op Antoine Griezmann. ,,De club wacht nog steeds tot hij levert, hij doet nog altijd niet waarvoor hij is gehaald. Hij heeft nu al zeven duels niet gescoord, het lijkt erop dat hij niet mét en niet zónder Messi kan spelen. Iemand als Martin Braithwaite kan niet als schuldige worden aangewezen: hij rent en probeert meer dan wie dan ook. Daarbij: hij kwam voor 18 miljoen, niet voor 100 miljoen", zo deelt de krant nog een sneer uit aan Griezmann.

El Mundo Deportivo zag dat ook Koeman faalde.
,,Dat hij een 3-5-2-tactiek koos tegen één spits, was tactische nonsens", oordeelt de krant keihard. ,,De nederlander reageerde volgens traag: pas na 45 minuten greep hij in. In de slotminuten was de tactiek al helemáál een mysterie. Het is niet voor het eerst dat Koeman zijn spelers in paniek in de war brengt door er een tactische chaos van te maken. Hij kan deze resultaten niet alleen wijten aan pech of individuele fouten. Als het zó vaak gebeurt, komt het misschien omdat spelers geen idee hebben hoe ze onder de druk van de tegenstander moeten komen.”

‘Kan zo niet verder’
,,Het is officieel: dit is een overgangsjaar om snel te vergeten", oordeelt Sport, dat genade heeft voor Frenkie de Jong, die een 5 krijgt. ,,Hij kon niet echt deelnemen aan het spel, omdat hij zeer goed werd gedekt.” Verder is de kritiek op Barcelona niet mals. ,,Er is geen enkele conclusie over deze ploeg die langer dan een week goed is. Na elke stap vooruit volgen er twee terug. Het is onmogelijk om plannen en patronen te ontdekken, iedere wedstrijd is een groot avontuur. De enige vraag is nu nog: hoeveel hechtingen heeft dit team na het seizoen nodig? Het kan zo niet verder.”

Tot slot AS, dat eveneens kritiek heeft op Koeman. ,,Hoeveel hij na afloop zei dat zijn ploeg goed gespeeld had, is de waarheid dat het absurde Barcelona en de coach zichzelf voor schut hebben gezet.”

https://www.ad.nl/buitenl(...)dan-slecht~a8ef6ba3/



Hebben we iig iets om over te praten in de komende uitzending :P
pi_197133873
quote:
SBS 6 - zaterdag: 20:30 - 22:40

Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee wagen zich in deze nieuwjaarsspecial van de voetbaltalkshow aan een reeks voorspellingen over 2021. De kijker kan online meespelen en 25.000 euro winnen.
Johan Derksen zinspeelde vorige maand in Veronica inside al diverse keren cynisch op deze nieuwjaarsspecial van de voetbaltalkshow. In De VI meestervoorspellers waagt de voetbalanalyticus zich met René van der Gijp en Wilfred Genee aan een reeks voorspellingen over 2021.

25.000 euro winnen
De vragen zijn volgens de zender heel divers en gaan over sport, politiek en entertainment. Zo doet het trio onder meer voorspellingen over de verkiezingen in maart en het EK voetbal deze zomer. De heren van VI worden bij hun blik in de glazen bol bijgestaan door een aantal deskundigen (al blijft het tot het laatste moment onzeker wie er uiteindelijk bij het trio aan tafel wíl zitten). De kijker kan online meespelen en 25.000 euro winnen - al is de winnaar pas op 1 januari 2022 bekend.
Deze onzin kijk ik wel een keertje terug. Scheelt weer reclame.
pi_197134064
Die deskundigen zijn ws uit de stal van John de Mol.
pi_197135004
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Deze onzin kijk ik wel een keertje terug. Scheelt weer reclame.
John zet die troep wel weer op sjoeptjoep. Als zijn zoon is vrijgesproken allen.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 23:55:16 #219
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197172826
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Deze onzin kijk ik wel een keertje terug. Scheelt weer reclame.
schijnt echt heel erg slecht te zijn. Ik ken iemand die er bij zat als publiek/deelnemer. Gijp zat weer goed aan de pillen en Genee zat erbij alsof John de Mol een pistool op zijn voorhoofd had gedrukt
pi_197173650
Ik ga wel kijken, aangename verrassing dat dit vanavond is.
pi_197175406
https://www.meestervoorspellers.nl/ doet het alvast niet echt lekker.. of ligt dat aan mij? 🤔

403 ERROR
The request could not be satisfied.
Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner
pi_197175566
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:16 schreef Casual-T het volgende:
https://www.meestervoorspellers.nl/ doet het alvast niet echt lekker.. of ligt dat aan mij? 🤔

403 ERROR
The request could not be satisfied.
Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner
Nu wel
pi_197175649
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:28 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nu wel
Oh VriendenLoterij ding.. dan weet je al genoeg als je gaat kijken.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197175899
Die vragen gaan ook nergens over
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')