SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:13 schreef Bottoms_up het volgende:
Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring, ik had echt geen idee en ik zou hier heel erg van geschrokken zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte
Verder vind ik het maar lastig, ik voel niet de behoefte het in water te bewaren of er verder iets mee te doen, maar de andere optie (doorspoelen of weggooien) voelt ook gewoon niet echt goed. Online vond ik ook niet echt andere oplossingen dus dan is het wat het is.
Heftig pinq, na 16 wekenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:40 schreef pinquit het volgende:
En wat Bottoms zegt inderdaad, zeker als je wat langer wacht met de bevalling opwekken is de kans best aanwezig dat het al wat aan het vergaan is. Zelfs bij ons (16wk, 4 dagen na stoppen hartje geboren als ik het me goed herinner) zag het lijfje er al niet meer zo mooi uit.
Ik denk dat er gewoon weinig zorgverleners zijn die echt ervaring hebben met een relatief vroege miskraam. Ze zijn er bijna nooit bij. Ik merkte ook dat ik van iedereen het standaard riedeltje hoorde. Ook over hoe het zou verlopen qua pijn en bloed.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heftig pinq, na 16 weken![]()
Het is inmiddels langer dan 2 weken geleden dat het hartje is gestopt dus kan inderdaad best zijn dat het deels vergaan is.
De verloskundige had wel gezegd dat het een soort mini mensje is met herkenbare kenmerken maar niet dat het kan gebeuren dat het niet in 1 geheel naar buiten komt. Of ik heb het niet gehoord, dat kan natuurlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met de juiste keuze maken.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:17 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik heb bij een van mijn miskramen het mini kindje opgevangen. Het was heel duidelijk een mensje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met de juiste keuze maken.Ik snap je gevoel, er mist dan toch een soort middenweg... Zeker als het zo herkenbaar is zal dat heftig zijn.
Omdat bij mij de vruchtzak eromheen zat leek het eerder op iets wat bij de menstruatie ook eruit zou kunnen komen en niets herkenbaars. Ook niet doorzichtig of iets.
Dat maakt het ook wel een stuk makkelijker om het door te spoelen.
Ja, op zich was dit wel zo'n beetje de best mogelijke uitkomst.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:27 schreef Spirit82 het volgende:
Toch fijn dat je lichaam het op deze manier zelf alsnog heeft opgelost en je je ook geen zorgen hoefde te maken over het vruchtje. Ook al is het irritant last minute, zal je altijd zien, het is nu wel “klaar”. Ik hoop dat het allemaal
ok voelt nu voor je
Ja, hoe kut het ook voelt, je had je punt waarschijnlijk niet beter kunnen maken 🙈 Sowieso, artsen soms… subtiel is niet altijd voor ze weggelegd 🙄quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja, op zich was dit wel zo'n beetje de best mogelijke uitkomst.
En verder wisselt het een beetje, over het algemeen voel ik me wel goed maar toch ook wel last van huilbuien soms.
Werd vanmiddag gebeld door de bedrijfsarts. Geen idee dat die contact op zouden nemen en dat gesprek begon al een beetje op een toon van: leg maar eens uit waarom je je hebt ziekgemeld.
Werd meteen emotioneel, kwam zó rauw op m'n dak vallen dat een wildvreemde mij ineens belt en op zo'n toon uitleg 'eist'.
Was uiteindelijk een prima gesprek maar sindsdien ben ik wel een beetje van de kaart.
Was in ieder geval wel duidelijk dat ik even niet arbeidsgeschikt ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |