quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Dit is geil.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met gedachten al in haar onderbroekje de hele tijd
Zoooooquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met gedachten al in haar onderbroekje de hele tijd
Goed punt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
niet bang om 30-35 te worden en dat in coronatijden
Als die vent maar weduwnaar is.quote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef KennyPowers het volgende:
Annie ziet er wel verzorgd uit. Die vent is al dood.
Had hem eerder gemaakt. Toen ze bereden politie zei. "zou jou ook wel een keertje willen berijden"quote:
Lijkt me niks inderdaad, als je ook blijkbaar dierenarts-assistent kan zijnquote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef KennyPowers het volgende:
Maar waarom werkt ze dan in de klantenservice.
Dennis lult er doorheen
Jouw reet is daar wel geschikt voor.quote:Op maandag 21 december 2020 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had hem eerder gemaakt. Toen ze bereden politie zei. "zou jou ook wel een keertje willen berijden"
Die is beterquote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jouw reet is daar wel geschikt voor.
Floraal stylist.quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
hopelijk werkt ie niet in een stal winkel maar bloemenatelier
Soort vreemde grijze gloed, maar ook weer nietquote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
Fascinerende haarkleur wel die kapper
Niet eens uit hetzelfde dorp.quote:Op maandag 21 december 2020 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Nou, net als vijftig jaar geleden met een meisje uit een paar dorpen verderop trouwen.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:05 schreef DKUp het volgende:
Ons mam
Ons moeder
De scheiding van ons pap
Jaquote:Op maandag 21 december 2020 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is dat stiefmoeder? Bonuskind ken ik ook pas sinds een paar jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit past toch goed? Ik weer niet wat ons Kenny er van vindt, maar dat doet er eigenlijk niet toe.anonieme razernist
Haar hele hals zit vol.quote:Op maandag 21 december 2020 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
meneer heeft een pukkel onder zijn neus
Ik ken verschillende vrouwen en een enkele homo die er echt obsessief mee bezig zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn mensen nou echt zo veel bezig met sterrenbeelden??
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef KennyPowers het volgende:
79 en dan boos als iemand je 80 noemt
Was mijn vader ook, viel tegen qua rijkdom.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Als ze hoort 'oud bankdirecteur' maakt de 85 opeens niet meer uit
Precies, dit is gewoon het Roy Donders stereotype.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Guilty pleasures bij zulke mensen zijn naarDeath Metal luisteren of zo, niet doen wat iedereen verwacht.
Ik had het begin gemist en schatte hem in als iemand die nog nooit een relatie heeft gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ze schrikt niet eens van die 2 kinderen
Nee, die had al flink liggen wippenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist en schatte hem in als iemand die nog nooit een relatie heeft gehad.
Ditquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
je hond meenemen naar een restaurantdate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |