SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Krullenmeisje?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrolijk rechts, krullenmeisje is érg leuk.
(en behalve Welmoed kunnen ze allemaal NIETS)
Maar daar zijn ze toch ook niet voorquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze post is volstrekt zinloos zonder picsquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zal het niet ver boven de 90 gemiddeld zijn gegaan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij gooide het laatste PC weekend opeens met zijn Lakeside 2006 pijltjes. Dat zegt wel voldoende.
Welles?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet haar naam niet, Slob of Showtimer weet dat wel.
STOKPAARDJEquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zal het niet ver boven de 90 gemiddeld zijn gegaan.
Hoi ik heb vanmiddag niet echt meegekeken dus als er nog verdere updates zijn hoor ik dat graag.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hallo JR
Hebben we al een bingo update
Lisette Wellens?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet haar naam niet, Slob of Showtimer weet dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh tja goeiequote:Op vrijdag 18 december 2020 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi ik heb vanmiddag niet echt meegekeken dus als er nog verdere updates zijn hoor ik dat graag.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
@:tagliano @:jr-style-93Ja daar zou ik het wel op kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Yin en yang.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom draagt hij twee oorbellen?
Komt uit Urk?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:tagliano @:jr-style-93Mooie bos haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
@johannes_vermeer weet ditquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:tagliano @:jr-style-93Wie is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tattoos zien er niet uit bij hemquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:19 schreef Caland het volgende:
Brooks ziet er nier echt uit als een darter.
@:tagliano @:jr-style-93pompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Finnen kapsel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:19 schreef Caland het volgende:
Brooks ziet er nier echt uit als een darter.
Ja @SlechteWoordgrappen heeft wel al wat gestuurd dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uh tja goeie
Gisteravond was er ook wel wat geloof ik, misschien vanavond maar even kijken wat eraf moet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Zo te zien zijn in Engeland de kappers al heel lang dicht he?
Kijk naar hun premierquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Zo te zien zijn in Engeland de kappers al heel lang dicht he?
Jawel, maar altijd blonde witte vrouwen gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lisette Wellens. (van WNL) Je kijkt dus nooit maar hebt er toch een mening over, FOEI
Ligt eraan of ze om mijn grappen kan lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als de perfecte vrouw voor jou ja
viesdikquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]Thierry kijkt goedkeurend toe.
Maaike is ook niet blond.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, maar altijd blonde witte vrouwen gezien.
Blanke.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, maar altijd blonde witte vrouwen gezien.
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:24 schreef Drekkoning het volgende:
Is dit einde tijdperk Duijvenbode?
Van 2 maanden.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:24 schreef Drekkoning het volgende:
Is dit einde tijdperk Duijvenbode?
Meer pomp darts inderdaadquote:
Hiermee ga je me nog jaren pesten hequote:Op vrijdag 18 december 2020 19:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Rustig meneer ikziejeborsten (lol)
Rustig blijven, Brooks laten komen en gewoon scherp op de counterdarts hangen. Op juiste moment paar tempopijltjes en je bent er.quote:
3-0 weggegooid.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan de commentaren te zien staat Dirk niet voor.
Erg teleurstellend.
Ik dank @Oriente hier wel voor, ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hiermee ga je me nog jaren pesten he
Wat een idioot.quote:
Totdat jij je naam naar Gert verandert.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hiermee ga je me nog jaren pesten he
Net gemist vrees ik.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon Wat vind je deze Klaasen-analyse.
Door een kleuter. Je zou voor minder.quote:
Iemand die niet kan pompen gespotquote:
Ik vind Dirk oprecht maar een rare jongenquote:
Fok is een zinkend schip aan de donaties te zien, daar ga ik geen geld in stoppen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Totdat jij je naam naar Gert verandert.
Zit geen kwaad in.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dirk oprecht maar een rare jongen
Danny is miljonair inmiddels met al die donaties en ads en kliks op die vrijmibabes en random pics.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Fok is een zinkend schip aan de donaties te zien, daar ga ik geen geld in stoppen.
Er is nog maar ¤14260 nodig?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Fok is een zinkend schip aan de donaties te zien, daar ga ik geen geld in stoppen.
Enkelvoud. Dit is plagiaat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:28 schreef Zorro het volgende:
"Als hij zijn eigen sets houdt is er niks aan de hand"
Jelle heeft het nog niet helemaal door.
Waar gaan we volgend jaar dan het WK Darts volgen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik hou het eigenlijk niet zo bij.quote:
We zitten allemaal op Twitter toch? Behalve @MC-Morgan dan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar gaan we volgend jaar dan het WK Darts volgen?
Je mag denk ik nog een persoon in de zaal hebben, was bij andere toernooien ookquote:
Ik kan hier ook wel om lachen, maar ik zal niet snel voor Dirk juichen. Maar goed, dat zal hier in DRT wel slecht vallen, want Dirk is wel een cultfiguur gok ik.quote:
Twitter is aidsquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik hou het eigenlijk niet zo bij.
[..]
We zitten allemaal op Twitter toch? Behalve @:MC-Morgan dan.
Tik jij het ff afquote:
Neemt niet weg dat Jelle het sowieso nooit zo goed door heeft. Waar het dan ook over gaat.quote:
Dat zit ik wel. Maar niet onder MC-M.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik hou het eigenlijk niet zo bij.
[..]
We zitten allemaal op Twitter toch? Behalve @:MC-Morgan dan.
Het ging op het begin best hard, maar het stokte al snel. Toch geloof ik voorlopig niet dat FOK! op zwart gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee maanden geleden was het nog 16000 dus heel hard gaat het niet
Eerdmans bij een nieuwe partij, ik vind dat zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Szura vindt dit niet leuk.
krautfundje starten of ijsmeis op twitchquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee maanden geleden was het nog 16000 dus heel hard gaat het niet
Nee joh. Er is van iedere darter wel wat fans en niet-fans hierquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan hier ook wel om lachen, maar ik zal niet snel voor Dirk juichen. Maar goed, dat zal hier in DRT wel slecht vallen, want Dirk is wel een cultfiguur gok ik.
De altijd partijhoppende racistische lasbril van een J Eerdmansquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Szura vindt dit niet leuk.
Die Siswet schijnt hier populair te zijn. Laat die maar wat terugdoen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
krautfundje starten of ijsmeis op twitch
Keer stevig uitademen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Brooks uit balans brengen
Dat kan niet moeilijk zijn
Dirk doet het in zijn Brooke.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:36 schreef Zorro het volgende:
Dirk wordt hier danig onder zijn duijven geschoten.
Ik ben vandaag nog over Brooks begonnen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom heeft niemand deze jongen lopen hypen.
Vlaggetje kan weer de kast in vrees ik.quote:
Ik weet niets van die gozer. Hij heeft wel een buitengewoon nare uitstraling.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:35 schreef Coco het volgende:
@:El-stinho waarom heb jij ons niet gewaarschuwd voor Brooks?
Kijk de finale van het WK jeugd maar terugquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom heeft niemand deze jongen lopen hypen.
Dit is verre van leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Dirk gooit minder dan Mansell en vergelijkbaar met Jones en Teehan
Ik vind hem echt een kleuter lijkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niets van die gozer. Hij heeft wel een buitengewoon nare uitstraling.
die lijkt wel 14quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier een post van heywoodu, uw DRT-mod van dienstquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:39 schreef heywoodu het volgende:
Wat, Dirk van Duijvenbode stond in de finale van de World Grand Prix ja?
Typisch Britse gezichtsuitdrukking.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een kleuter lijken
Lol vrij neutraal overkomen heeft hij tochquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lol vrij neutraal overkomen heeft hij toch
Ja joh, je moet toch wat zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:40 schreef engine het volgende:
Dirk is toch ook met veel vertrouwen gekomen
@borisz zien we ook nooit hier.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier een post van heywoodu, uw DRT-mod van dienst
Dit is slechter dan het huidige niveau van Dirk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier een post van heywoodu, uw DRT-mod van dienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |