SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
DOE.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Oke als ik het nu doe hoef ik het straks niet meer te doen.
Je bedoe...quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik straks. Nog even een pakketje droppen.
Ohquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En nee, da's geen codetaal voor gerrie.
Nee, ik heb normale urinequote:Op vrijdag 18 december 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Moet zo nog kijken of ik die kalkaanslag uit het toilet kan schrobben. Op de bodem. Hebben jullie dat ook?
Op een gegeven moment is dat geen doen meer helaas. Slijtage van de pot -> beschadigingen waar alles zich heerlijk aan vasthangt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Moet zo nog kijken of ik die kalkaanslag uit het toilet kan schrobben. Op de bodem. Hebben jullie dat ook?
hmm. Ja deze pot is niet super oud. Heb 1 stukje al kunnen wegschrobben na een nacht weken met soda en de nacht er na met een vaatwastabletquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is dat geen doen meer helaas. Slijtage van de pot -> beschadigingen waar alles zich heerlijk aan vasthangt.
Nee, ik maak mn toilet met regelmaat schoonquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Definieer super oud.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm. Ja deze pot is niet super oud. Heb 1 stukje al kunnen wegschrobben na een nacht weken met soda en de nacht er na met een vaatwastablet
probeer die laatste eens met kokend waterquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm. Ja deze pot is niet super oud. Heb 1 stukje al kunnen wegschrobben na een nacht weken met soda en de nacht er na met een vaatwastablet
*schrijft op*quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
probeer die laatste eens met kokend water
Fles cola erin en nachtje laten weken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat zou idd ook nog kunnen werken jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles cola erin en nachtje laten weken.
Werkt als een stel tieten op een trampolinequote:Op vrijdag 18 december 2020 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat zou idd ook nog kunnen werken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |