abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197419755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Daar kunnen we niet aan beginnen. Weet je hoeveel Posts er verdwijnen in een topic ;)
Maar om welke post gaat dit?
Voor de pandemie werden berichten gewoon aangepast en pas wanneer het echt escaleerde ging men over op het deleten van posts. Dat is hier de standaard. Een mod vindt iets en haalt het per direct weg.
Topic wat wordt gesloten, wordt afgesloten met een doei. Geen uitleg niks en dan mag de user verhaal komen halen hier.

Oma vertelt... in al mjin jaren heb ik dat nog nooit zo meegemaakt en ook zelf niet gedaan als mod. Dat kan echt netter.
Go hard or go home
pi_197419970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef Noek het volgende:

[..]

Voor de pandemie werden berichten gewoon aangepast en pas wanneer het echt escaleerde ging men over op het deleten van posts. Dat is hier de standaard. Een mod vindt iets en haalt het per direct weg.
Topic wat wordt gesloten, wordt afgesloten met een doei. Geen uitleg niks en dan mag de user verhaal komen halen hier.

Oma vertelt... in al mjin jaren heb ik dat nog nooit zo meegemaakt en ook zelf niet gedaan als mod. Dat kan echt netter.
Dan heb je echt geen druk forum gemod. Want ligt niet 'aan de pandemie', het ligt aan de hoeveelheid posts.
Het is echt geen doen om in een subforum als COR (of NWS for that matter) iedereen en berichtje te sturen.
Het gaat niet om 10 of 15 posts per dag ofzo he?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197420000
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan heb je echt geen druk forum gemod. Want ligt niet 'aan de pandemie', het ligt aan de hoeveelheid posts.
Het is echt geen doen om in een subforum als COR (of NWS for that matter) iedereen en berichtje te sturen.
:D Ok.
Nou, de delen gingen daar harder dan ooit maar nice try.
Go hard or go home
  vrijdag 15 januari 2021 @ 08:56:06 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197420120
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

No offense, maar dat zeg je tegen Noek?
:D

Dit is er echt een in de categorie "opmerkingen die je beter niet kunt maken".
Kennelijk denk je dat COR het drukste subforum ooit is ofzo, en niemand zal ontkennen dat het een druk subforum is, maar BB en DGK waren op hun hoogtijdagen absoluut drukker, en vergis je niet, het was geen heppie peppie vriendelijk sfeertje waar niet gemod hoefde te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197420192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

No offense, maar dat zeg je tegen Noek?
:D

Dit is er echt een in de categorie "opmerkingen die je beter niet kunt maken".
Kennelijk denk je dat COR het drukste subforum ooit is ofzo, en niemand zal ontkennen dat het een druk subforum is, maar BB en DGK waren op hun hoogtijdagen absoluut drukker, en vergis je niet, het was geen heppie peppie vriendelijk sfeertje waar niet gemod hoefde te worden.
Slangennest dekt de lading wel. Ik krijg postuum een burn out.
COR is pony's over regenbogen als je het vergelijkt met DGK.
Go hard or go home
pi_197420248
Hihaho, Lonaa maakte een foutje, allemaal even lachen.

Weet je, ik vind het allemaal prima hoor, dat je blijkbaar iedereen constant berichtte als je hun nietzeggende posts of getroll of reactie daarop verwijderde, maar ik/wij gaan dat gewoon niet doen. Behalve dat ik er dan een dagtaak aan zou hebben, wil ook iedereen in discussie over de inhoud van zijn berichten. Ain't nobody got time fo that.

Als je het dan allemaal wel zo goed weet, dan weet je dus hoe druk het kan zijn en hoeveel werk dat dan is, zeker als je zegt dat je er postuum een burn out van krijgt.

En daarmee lijkt me het ook gewoon duidelijk en klaar nu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197420284
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:12 schreef Lonaa het volgende:

Weet je, ik vind het allemaal prima hoor, dat je blijkbaar iedereen constant berichtte als je hun nietzeggende posts of getroll of reactie daarop verwijderde, maar ik/wij gaan dat gewoon niet doen. Behalve dat ik er dan een dagtaak aan zou hebben, wil ook iedereen in discussie over de inhoud van zijn berichten. Ain't nobody got time fo that.

Als je het dan allemaal wel zo goed weet, dan weet je dus hoe druk het kan zijn en hoeveel werk dat dan is, zeker als je zegt dat je er postuum een burn out van krijgt.

Gaat het goed met je verder?

Ik geef aan dat er te snel wordt gewist en jij komt met een aanname over mij en dat is dan de inhoudelijke reactie.
Zie je nooit posten in COR dus weet niet eens wie je bent dus wow, hier kunnen we geen reet mee.

quote:
Geen idee of je nu denkt me naar bed te sturen maar erg sterk is het niet.
Go hard or go home
pi_197421510
Mijn reactie verwijderd.

Ik reageerde in dit topic COR / Studie: Corona-infectie geeft meer veiligheid dan het Oxford-vaccin

"IC bedden opschalen is de oplossing die we niet willen horen. Ik stem Forum voor Democratie".

Tip voor de sukkel die mijn post heeft verwijderd. Je kan beter mijn account verbannen als je bepaalde politieke meningen wilt cencureren.

Graag de naam van de sukkel die zich hiermee voor shut heeft gezet.
pi_197421807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:15 schreef Noek het volgende:
Zie je nooit posten in COR dus weet niet eens wie je bent dus wow, hier kunnen we geen reet mee.
CoLonaa niet kennen :')

Aldus iemand die hier net komt kijken.
pi_197422035
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

CoLonaa niet kennen :')

Aldus iemand die hier net komt kijken.
:') top bijdrage weer.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 11:29:12 #261
236264 crew  capricia
pi_197422057
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:56 schreef Sammeyzes het volgende:
Mijn reactie verwijderd.

Ik reageerde in dit topic COR / Studie: Corona-infectie geeft meer veiligheid dan het Oxford-vaccin

"IC bedden opschalen is de oplossing die we niet willen horen. Ik stem Forum voor Democratie".

Tip voor de sukkel die mijn post heeft verwijderd. Je kan beter mijn account verbannen als je bepaalde politieke meningen wilt cencureren.

Graag de naam van de sukkel die zich hiermee voor shut heeft gezet.
Een paar dingen:
Geen idee wie je post verwijderd heeft.
Door hier binnen te komen en mensen voor sukkel uit te maken, ga je geen credits mee verdienen.
Inhoudelijk: IC bedden opschalen is bij een exponentieel virus geen oplossing. Inmiddels al tig keer besproken in het topic.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 11:35:29 #262
236264 crew  capricia
pi_197422150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef Noek het volgende:

[..]

Even over dat eerste: berichten aanpassen ipv verwijderen, ja. Dat doe ik soms wel als het om een woordje gaat. Maar ik zit meestal mobiel op mijn foon, en dan is dat heel veel werk. Bijna niet te doen.

Dat je vindt dat er te veel verwijderd wordt: die neem ik mee. Het is in elk geval FB voor mij.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197422179
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Even over dat eerste: berichten aanpassen ipv verwijderen, ja. Dat doe ik soms wel als het om een woordje gaat. Maar ik zit meestal mobiel op mijn foon, en dan is dat heel veel werk. Bijna niet te doen.

Dat je vindt dat er te veel verwijderd wordt: die neem ik mee. Het is in elk geval FB voor mij.
Top, thanks!
Go hard or go home
  vrijdag 15 januari 2021 @ 12:04:36 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197422620
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:04 schreef Noek het volgende:

[..]

Slangennest dekt de lading wel. Ik krijg postuum een burn out.
COR is pony's over regenbogen als je het vergelijkt met DGK.
Ja absoluut.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 12:11:58 #265
236264 crew  capricia
pi_197422738
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja absoluut.
Met hoeveel deden jullie dat?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197422795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Daar kunnen we niet aan beginnen. Weet je hoeveel Posts er verdwijnen in een topic ;)
Hoeveel zijn dat er? :)
  vrijdag 15 januari 2021 @ 12:14:21 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197422796
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zat niet op DGK (godzijdank), ik meen 3 of 4 mods: Day, Gert, Noek en toen Day weg was Liesje en PietjePuk natuurlijk :D

Wie zijn hier inmiddels de mods, want ik zie Lonaa niet bij de COR-mods in de OP staan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 12:18:59 #268
236264 crew  capricia
pi_197422910
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zat niet op DGK (godzijdank), ik meen 3 of 4 mods: Day, Gert, Noek en toen Day weg was Liesje. en PietjePuk natuurlijk :D

Wie zijn hier inmiddels de mods, want ik zie Lonaa niet bij de COR-mods in de OP staan?
DGK was echt een druk forum ja. Ik was toen gewoon user, en dan weet je niet hoeveel werk dat modereren is, dat zie je niet. Wel top gemodereerd, als users het nauwelijks merken. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 15 januari 2021 @ 12:26:39 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197423053
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef capricia het volgende:

[..]

DGK was echt een druk forum ja. Ik was toen gewoon user, en dan weet je niet hoeveel werk dat modereren is, dat zie je niet. Wel top gemodereerd, als users het nauwelijks merken. :D
Absoluut, geen wonder dat Noek postuum nog een burn-out krijgt als ze er alleen al aan denkt :D
En dan de catfights in FB nog :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_197423236
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef capricia het volgende:

[..]

@Gert en @PietjePuk en ik
voor DGK
Ontzettend leuk maar heel heftig dus ik snap jullie handelingen vaak wel, hoor. Ook mijn ban. maar vind dat het wissen echt bizar snel wordt ingezet.
Go hard or go home
pi_197425511
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Een paar dingen:
Geen idee wie je post verwijderd heeft.
Door hier binnen te komen en mensen voor sukkel uit te maken, ga je geen credits mee verdienen.
Inhoudelijk: IC bedden opschalen is bij een exponentieel virus geen oplossing. Inmiddels al tig keer besproken in het topic.
Credits verdienen? Ik moet helemaal niks verdienen. Jullie moeten met je tengels van mijn post afblijven.

In het topic werd nieuwe informatie beschikbaar gesteld die de focus op een groepsimmuniteit strategie stimuleert. Al het geld dat nu wordt gebruik voor steun kan beter gaan naar opschaling van de zorg, terwijl de economie gewoon door gaat.

En jij hoeft mij helemaal niks te vertellen over welke aanpak klopt. Niemand weet dat. Even dimmen met je houding dus.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 21:25:11 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197434022
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:12 schreef Lonaa het volgende:

COR wordt gewoon vrij slecht gemod, en o.a.hierom:

- Rapporteren van posts heeft vaak geen zin, ze blijven gewoon staan. Deels ook afhankelijk van wie de post is. Een mod verwijdert bijvoorbeeld geen post van een andere mod, ook al voldoet deze duidelijk niet.
- Er is géén ruimte voor een afwijkend geluid, dan ben je wappie of word je (door mods notabene!) naar BNW verwezen.
- Mods verwijderen posts waar ze het niet mee eens zijn.
- Users worden niet gelijk behandeld door mods. Wie lekker in de pas loopt kan meer maken dan wie wat sceptisch/wantrouwend is.

Jammer van een verder leuk en interessant topic!
pi_197434170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

- Rapporteren van posts heeft vaak geen zin, ze blijven gewoon staan. Deels ook afhankelijk van wie de post is. Een mod verwijdert bijvoorbeeld geen post van een andere mod, ook al voldoet deze duidelijk niet.
- Er is géén ruimte voor een ander geluid, dan ben je wappie of word je (door mods notabene!) naar BNW verwezen.
- Users worden niet gelijk behandeld door mods. Wie lekker in de pas loopt kan meer maken dan wie wat sceptisch/wantrouwend is.

- Rapporteren betekent dat wij er naar kijken, niet dat je gelijk hebt of dat het verwijderd wordt.

- Dat is er wel. Tenzij je met complot verhalen aankomt die in BNW thuishoren, daar hebben we BNW voor, tenslotte.

- Ligt aan je definitie van eens zijn.

- Onwaar.

Het topic en subforum loopt prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2021 21:31:25 ]
pi_197434184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Onzin. Het is niet zo dat elke TR tot een actie leidt. De mod maakt een eigen afweging. Ook tav collega’s.
quote:
- Er is géén ruimte voor een afwijkend geluid, dan ben je wappie of word je (door mods notabene!) naar BNW verwezen.
Er is alle ruimte voor een afwijkend geluid. Maar wel binnen de grenzen van de feiten.
quote:
Moda verwijderen posts die tegen de policy zijn.
quote:
Ik kijk meestal niet eens wie de post geplaatst heeft.
quote:
Ok.
zie email 27 oktober
  Forum Admin vrijdag 15 januari 2021 @ 21:33:04 #275
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_197434233
Dit is feedback, niet het "zeik hier de COR crew af" topic.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')