Define 'onleuk'quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Jij zou een onleuke vrouw toch nemen?
Je kunt ook aannemen dat hij leuk is, en hem dan gewoon nemen voor de leukquote:
Dat is het idd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:14 schreef K.loon het volgende:
[..]
Define 'onleuk'![]()
Onleuk (niet leuk) is iets anders als 'niet leuk genoeg' toch?
Iedereen heeft wel een kutkant, da's de kant waarmee je mag dealen als je partner niet blij is.. een blij persoon is per definitie een leuk persoon, right?
Aannemen is niet leuk genoegquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:15 schreef K.loon het volgende:
[..]
Je kunt ook aannemen dat hij leuk is, en hem dan gewoon nemen voor de leuk
True, maar mijn redenering is meer dat elk leuk persoon de potentie heeft om onleuk te worden. En ik ben net iets teveel onpessimistisch om te niet-aannemen dat onleuke personen niet te verleuken zijn. Achter elke wolk zit een zonnetje, of je dat nou leuk of onleuk vindt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is het idd.
Nee, niet altijd. Een onleuk persoon is meestal bijna nooit blij
[..]
Aannemen is niet leuk genoeg
Dus maakt @osodevo een prima kans.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:07 schreef K.loon het volgende:
[..]
True, maar mijn redenering is meer dat elk leuk persoon de potentie heeft om onleuk te worden. En ik ben net iets teveel onpessimistisch om te niet-aannemen dat onleuke personen niet te verleuken zijn. Achter elke wolk zit een zonnetje, of je dat nou leuk of onleuk vindt.
Ik ken personen zat die het leuk vinden om aannames te doen..
Leuk voor hemquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dus maakt @:osodevo een prima kans.
Gewoon kwestie van goed matchen.
Vind je?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dus maakt @:osodevo een prima kans.
Gewoon kwestie van goed matchen.
Maar je weet pas dat iemand echt leuk is als je die persoon kent en dan ga je hem/haar nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:07 schreef K.loon het volgende:
[..]
True, maar mijn redenering is meer dat elk leuk persoon de potentie heeft om onleuk te worden. En ik ben net iets teveel onpessimistisch om te niet-aannemen dat onleuke personen niet te verleuken zijn. Achter elke wolk zit een zonnetje, of je dat nou leuk of onleuk vindt.
Ik ken personen zat die het leuk vinden om aannames te doen..
Dat is correct, en tevens juistquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar je weet pas dat iemand echt leuk is als je die persoon kent en dan ga je hem/haar nemen.
Ik ben verliefd geweest op iemand die eerst heel erg leuk was, maar wanneer hij boos was op mij ging hij mij pijn doen met woorden. Dat vond ik geen leuk persoon om te nemen als partner.
En ja, iedereen heeft slechte kanten, maar dat is niet wat ik bedoel met onleuk zijn.
Volgens mij ben ik sinds vandaag weer vrij.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:26 schreef K.loon het volgende:
[..]
Dat is correct, en tevens juist![]()
Dat is wel een onleuke kant inderdaad, dat zou ik ook onleuk vinden. Wel goed dat je nu een andere leuke partner hebt genomen met wat minder onleuke eigenschappen.
To onleuk or not to onleuk..
#doesleuk
Ik ben;quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik sinds vandaag weer vrij.
Maar ik probeer nog steeds te bedenken wie jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
Waarom wacht je zolang?quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:27 schreef K.loon het volgende:
Leuke like binnen net trouwens op d'n T. even wachten tot zondag met matchen, al denk ik dat het een fakie is.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:32 schreef K.loon het volgende:
[..]
Ik ben;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede spoiler moet nog bewezen worden natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FWB weekend, geen zin om een radiostilte uit te leggen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Waarom wacht je zolang?
Als iemand mij zolang laat wachten dan is mijn interesse meestal snel weg.
Ah zo!quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:34 schreef K.loon het volgende:
[..]
FWB weekend, geen zin om een radiostilte uit te leggen.
True,quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Die tweede spoiler moet nog bewezen worden natuurlijk!
Niet echt handig om binnen 24 uur na je eerste chatcontact (als ze al gaat reageren) meteen stommetje te spelen in een weekend, en als ik vragen krijg ga ik niet liegen, dus voor de zekerheid maar even wachten, dat voorkomt onnodig gezeurquote:
Ah ja, okay. Je zal het wel beter weten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:43 schreef K.loon het volgende:
[..]
True,
For me to know, for someone else to find out
[..]
Niet echt handig om binnen 24 uur na je eerste chatcontact (als ze al gaat reageren) meteen stommetje te spelen in een weekend, en als ik vragen krijg ga ik niet liegen, dus voor de zekerheid maar even wachten, dat voorkomt onnodig gezeur
Iedereen doet het, maar niemand wil het weten.. jeweettoch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |