Haha, rustig kerel. Door zijn talent. Met als effect dat rijders het ineens niet redden of verkassen waar ze anders wel (nog) bij RB hadden gereden.quote:Op zondag 20 december 2020 12:51 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Door Max als persoon, of door zijn talent? (ik neem aan dat je het laatste bedoeld?)
Het klinkt een beetje alsof je met vingertje wijst? (maar kan het mis hebben)
Z’n hele carrière bij hetzelfde team?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Perez zit gewoon al bijna zijn hele carriere bij hetzelfde team, en dan gaat ie op de valreep toch nog ergens anders naartoe
Denk dat Sainz met iets meer geduld wel in de RB had gezeten begin vorig jaar. Maar kan me z’n keuzes ook wel voorstellen met Max en Ricciardo waarvan de verwachting was dat ze nog wel even zouden blijven bij RB.quote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha, rustig kerel. Door zijn talent. Met als effect dat rijders het ineens niet redden of verkassen waar ze anders wel (nog) bij RB hadden gereden.
Beste keuze van Sainz en Ricciardo konden maken.quote:Op zondag 20 december 2020 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Sainz met iets meer geduld wel in de RB had gezeten begin vorig jaar. Maar kan me z’n keuzes ook wel voorstellen met Max en Ricciardo waarvan de verwachting was dat ze nog wel even zouden blijven bij RB.
Uhm, Sainz had niet veel keus toch? Werd die niet weggeruild zodat Torro Rosso met Honda kon gaan rijden>?quote:Op zondag 20 december 2020 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Sainz met iets meer geduld wel in de RB had gezeten begin vorig jaar. Maar kan me z’n keuzes ook wel voorstellen met Max en Ricciardo waarvan de verwachting was dat ze nog wel even zouden blijven bij RB.
Nee, die kreeg een kans bij Renault en ging ervoor.quote:Op zondag 20 december 2020 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm, Sainz had niet veel keus toch? Werd die niet weggeruild zodat Torro Rosso met Honda kon gaan rijden>?
Whehehequote:
Hmm voor het eerst moet ik je gelijk geven....quote:Op zondag 20 december 2020 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die kreeg een kans bij Renault en ging ervoor.
Kan een andere familie nog wat van leren....quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:31 schreef 4-elements het volgende:
Eindelijk weer een update over de situatie van Zanardi. Hij reageert op signalen en kan weer zien en horen.![]()
bron
Sommigen houden privé, privé.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kan een andere familie nog wat van leren....
Ohja want even zeggen wat precies de status van xxx is omdat het toevallig een persoon is die 862829473 mensen kennen is geilen op likes?quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Sommigen houden privé, privé.
Niet iedereeen is facebook like geil.
of je nou bekend persoon bent of niet, er is geen verplichting om te moeten melden hoe het met je gaat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:29 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ohja want even zeggen wat precies de status van xxx is omdat het toevallig een persoon is die 862829473 mensen kennen is geilen op likes?
Snap echt niet wat ze er nou mee winnen dat allemaal zo stil te houden.
Ze hebben inderdaad geen verplichting, maar ik snap niet waarom ze nooit enige duidelijkheid hebben gegeven over zijn status. Wordt allemaal geheimzinnig over gedaan. Dus gok ik dat hij als een kasplantje voortleeft. Door zo onduidelijk te zijn, voed je alleen maar de speculatie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
of je nou bekend persoon bent of niet, er is geen verplichting om te moeten melden hoe het met je gaat.
iedereen maakt zijn eigen keuzes daarin om dat naar buiten te brengen of niet. Is geen reden voor nodig. daar kun je alleen maar respect voor hebben. er blijven altijd figuren die dat niet doen, die bijvoorbeeld nu ziekenhuizen rondbellen om te informeren naar de toestand van Hélène Hendriks. Telegraaf-niveau, sensatielust.
Ben je zelf ook niet vies van toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
of je nou bekend persoon bent of niet, er is geen verplichting om te moeten melden hoe het met je gaat.
iedereen maakt zijn eigen keuzes daarin om dat naar buiten te brengen of niet. Is geen reden voor nodig. daar kun je alleen maar respect voor hebben. er blijven altijd figuren die dat niet doen, die bijvoorbeeld nu ziekenhuizen rondbellen om te informeren naar de toestand van Hélène Hendriks. Telegraaf-niveau, sensatielust.
nee, ik gun ieder z'n privacy. BN'ers zijn ook maar gewoon mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ben je zelf ook niet vies van toch?
Of heb je al wat kunnen vinden om je sensatie verhalen te kunnen staven?
Met jou en @potjecreme eens hoor, als je een publiek figuur bent dan zijn de regels toch wat anders en af en toe een update geven heeft weinig met sensatiezucht te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:29 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ohja want even zeggen wat precies de status van xxx is omdat het toevallig een persoon is die 862829473 mensen kennen is geilen op likes?
Snap echt niet wat ze er nou mee winnen dat allemaal zo stil te houden.
Een post met een hoog "kijk mij nou" en "je mag me aanraken" gehalte.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
nee, ik gun ieder z'n privacy. regelmatig ga ik om met bekende nederlander en dat zijn ook maar gewoon mensen.
Ff like gegeven hoor. Rr=rr backquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:55 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Een post met een hoog "kijk mij nou" en "je mag me aanraken" gehalte.
Die zin voegt totaal niets toe aan wat je wil zeggen in je post, maar kennelijk moest je het even gezegd hebben... het komt imo een beetje zielig over nu.
Ik dacht eerder aan een paar woordjes meer: 'They're racing me so hard'quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef SiGNe het volgende:
De F1 carriere van Albon in 4 woorden: Driving to the Max..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |