abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196811986
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vertrouw streams niet. Te vaak malware gehad
Ja je moet wel een aantal keren spam wegklikken, maar heb zelf ook geen ziggo, dus heb weinig andere keuzes... :9
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2020 @ 22:41:52 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196812018
Acetijdperk ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196812352
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef Twieki het volgende:
Jongens. Vergeet de documentaire 'Max Verstappen: Whatever It Takes" niet. Die start 20.45u op Ziggo.
Mooiste sportdocu die ik ooit gezien heb.
Boeiend ook om te zien dat het aan de ene kant leuke en gewone mensen zijn terwijl ze aan de andere kant welhaast bezeten zijn van gedrevenheid. Prachtig !
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_196812376
Leuk dat er binnen RB wat meer strijd komt en Ferrari ook wel denk ik. Alleen zeer spijtig dat Mercedes de sport blijft vernaggelen voor de kijker door niet Russell het stoeltje van Bottas te geven.
pi_196813300
Waarom zou perez een bedreiging kunnen zijn. Gelijkwaardig aan Ocon geweest(misschien zelfs wel minder) die het aflegd tegen Ricciardo dit seizoen. (Zeker tot het moment hij bij McLaren tekende).

In de laatste races met Max en Ric bij RBR laat zien dat Max echt veel sneller was.

Mexico reed hij welliswaar vooraan maar was er een gratis extra stop doordat hij een gat had gereden. In rusland was het bijna 1s per ronde!

In Q was het close, maar in de race was het wel duidelijk hoor.
pi_196814012
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eensch.
Ben persoonlijk dan ook niet zo blij met Perez als teamgenoot van Max. Ik reken op ellende omdat PER een haantje is.
Ze hadden anderhalf jaar geleden Alonso moeten nemen, zei ik toen al ;)
Dat was imo echt serieus (en ja ik weet dat mensen mij vaak niet serieus nemen) de beste optie geweest. Iemand die de wereld kent, heel veel ervaring heeft, kan kwalificeren én hard kan rijden op Zondag. En ja Alonso is níet de moeilijkste (hij is niet z'n stigma).

Dát was het allerbeste geweest, na Ricc.

Mocht Pérez zich schikken in de tweede rol, dan is er niks aan het handje, anders wel.
Talent heeft ie genoeg :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 01:16:04 ]
pi_196814054
Alonso heeft alles/had zeker toen alles wat Red Bull een team kan maken, om Mercedes te bedreigen.
Als Max het in zijn eentje kan, dan tel Alonso daar bij maar eens bij op. *O*

Stom Red Bull toen ;)
pi_196814059
Maarja, Albon...
pi_196814205
Ik denk dat het goed is dat Perez voor de win wil gaan. Volgens mij is dat ook de mindset die ze verwachten bij RBR.
pi_196814359
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat het goed is dat Perez voor de win wil gaan. Volgens mij is dat ook de mindset die ze verwachten bij RBR.
Dat hadden ze toen al met Alonso kunnen bereiken ;)
pi_196814361
Available, but not wanted. Stupid Red Bull ^^
  zaterdag 19 december 2020 @ 03:19:35 #137
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196814656
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat het goed is dat Perez voor de win wil gaan. Volgens mij is dat ook de mindset die ze verwachten bij RBR.
Tot ze elkaar van de baan af rijden..
Ik denk dat Hülkenberg een betere optie geweest zou zijn.
  zaterdag 19 december 2020 @ 09:03:44 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196816254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:15 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Ze hadden anderhalf jaar geleden Alonso moeten nemen, zei ik toen al ;)
Dat was imo echt serieus (en ja ik weet dat mensen mij vaak niet serieus nemen) de beste optie geweest. Iemand die de wereld kent, heel veel ervaring heeft, kan kwalificeren én hard kan rijden op Zondag. En ja Alonso is níet de moeilijkste (hij is niet z'n stigma).

Dát was het allerbeste geweest, na Ricc.

Mocht Pérez zich schikken in de tweede rol, dan is er niks aan het handje, anders wel.
Talent heeft ie genoeg :)
Qua snelheid was Alonso zeker de beste optie geweest maar door z'n Honda bashen nooit in de picture geweest, of hij verder de ideale teammaat zou zijn weet ik niet, met hem zou je toch wel meer zo'n Hamilton-Rosberg duo hebben gekregen, was voor ons wel leuk geweest maar voor Red Bull zelf waarschijnlijk niet.

Perez heeft volgens mij die snelheid niet, het zou me verbazen als hij zich echt in de kwalificatiestrijd gaat mengen, het zou al goed zijn als hij er niemand tussen laat.
Op zondag is hij meestal wel goed dus dan kan hij wat compenseren maar het Verstappen moeilijk maken zie ik niet gebeuren.
pi_196816599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Reken je dan de naamwijzigingen van Force India/Racing Point dan niet mee?
Sauber
Mclaren
FI/RP
RB
pi_196816674
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:15 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Ze hadden anderhalf jaar geleden Alonso moeten nemen, zei ik toen al ;)
Dat was imo echt serieus (en ja ik weet dat mensen mij vaak niet serieus nemen) de beste optie geweest. Iemand die de wereld kent, heel veel ervaring heeft, kan kwalificeren én hard kan rijden op Zondag. En ja Alonso is níet de moeilijkste (hij is niet z'n stigma).

Dát was het allerbeste geweest, na Ricc.

Mocht Pérez zich schikken in de tweede rol, dan is er niks aan het handje, anders wel.
Talent heeft ie genoeg :)
En dan nog Hamilton en Ricciardo in de AT's, met Vettel as reserve coureur. Loonlijst van 200 mil per jaar, maar wel heel goede coureurs.
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:24:05 #141
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196817256
Wanneer komt het volgende deel uit van het G-Star interview met Edwin Evers?
Er staat elke woensdag, maar afgelopen woensdag is er geen nieuwe gereleased.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:02:18 #142
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_196818522
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 22:57 schreef quo_ het volgende:

[..]

Mooiste sportdocu die ik ooit gezien heb.
Boeiend ook om te zien dat het aan de ene kant leuke en gewone mensen zijn terwijl ze aan de andere kant welhaast bezeten zijn van gedrevenheid. Prachtig !
Mooiste sportdocu _O-
Is dit de eerste die je gezien hebt? Ja dan snap ik het wel.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:06:32 #143
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_196818578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 23:46 schreef mikieu het volgende:
Waarom zou perez een bedreiging kunnen zijn. Gelijkwaardig aan Ocon geweest(misschien zelfs wel minder) die het aflegd tegen Ricciardo dit seizoen. (Zeker tot het moment hij bij McLaren tekende).

In de laatste races met Max en Ric bij RBR laat zien dat Max echt veel sneller was.

Mexico reed hij welliswaar vooraan maar was er een gratis extra stop doordat hij een gat had gereden. In rusland was het bijna 1s per ronde!

In Q was het close, maar in de race was het wel duidelijk hoor.
Wat een vergelijkingen allemaal. |:(
Ook die vergelijking met Ric. Die toen alleen maar bagger materiaal kreeg.(toen had hij al getekend bij de vijand)
Voor monaco was ric veruit de betere tov max. Pas na monaco en zeker na het tekenen bij renault kreeg max (terecht overigens gezien de move van Ric) voorrang en de meeste aandacht.

Laten we nou maar wachten tot de eerste kwali. Zou mijn niks verbazen als Perez gelijkwaardig aan max is in de red bull auto. En kijken hoe max daar dan weer mee omgaat.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_196818637
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gisteren al gezien. Alle 3 de afleveringen :)
Waar staan die alle 3? Er is maar 1 op tv geweest toch? Die ik nog moet kijken overigens.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:12:50 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196818662
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Waar staan die alle 3? Er is maar 1 op tv geweest toch? Die ik nog moet kijken overigens.
ziggo movies & series geloof ik
pi_196818691
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Waar staan die alle 3? Er is maar 1 op tv geweest toch? Die ik nog moet kijken overigens.
Op Ziggo On Demand staan ze als 3 afleveringen van 30 minuten per stuk.
pi_196818706
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Op Ziggo On Demand staan ze als 3 afleveringen van 30 minuten per stuk.
Nice! Thanks :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_196818709
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

ziggo movies & series geloof ik
Top! :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_196818768
Ik ben overigens wel blij met Perez als teamgenoot van Max.

Overduidelijk sneller dan Albon, waardoor ze sowieso vaker strategisch iets kunnen tegen de Mercedessen.

Met Albon was er nauwelijks die mogelijkheid, omdat die altijd te ver naar achteren reed.

Met Perez achter het stuur zullen ze als team strategisch een stuk sterker staan en dat is dan voor Toto en consorten ook iets om rekening mee te houden.

Anders gezegd, het spel wordt er leuker van. En dat is mooi voor ons als kijker.

Overigens verwacht ik niet dat Perez Max zomaar gaat verslaan. Wat ik wel geloof is dat die er wel staat als Max een keer een off-week heeft of eraf ligt door technische malheur of fouten van hemzelf of anderen.

Ik heb al zin in het nieuwe jaar :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:24:13 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196818826
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:20 schreef vosss het volgende:
Ik ben overigens wel blij met Perez als teamgenoot van Max.

Overduidelijk sneller dan Albon, waardoor ze sowieso vaker strategisch iets kunnen tegen de Mercedessen.

Met Albon was er nauwelijks die mogelijkheid, omdat die altijd te ver naar achteren reed.

Met Perez achter het stuur zullen ze als team strategisch een stuk sterker staan en dat is dan voor Toto en consorten ook iets om rekening mee te houden.

Anders gezegd, het spel wordt er leuker van. En dat is mooi voor ons als kijker.

Overigens verwacht ik niet dat Perez Max zomaar gaat verslaan. Wat ik wel geloof is dat die er wel staat als Max een keer een off-week heeft of eraf ligt door technische malheur of fouten van hemzelf of anderen.

Ik heb al zin in het nieuwe jaar :)
Als Honda ook hun werk doet en Mercedes een keertje geen vermogenswinst vindt zou het leuk kunnen worden maar die hebben we helaas op weinig miskleunen kunnen betrappen. Af en toe een verkeerd bandje op auto's zetten meer is het niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')