SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien verkopen ze bij de Hema ook leestekens. Maar ja daar komt ze nou niet meer, dus daar is weinig hoop op.
Niet slechtquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
eitjes met spek en kaas en een flesje bloed sinaasappelsap uit het kerstpakket
Waarom dat nou zo duur zijnquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.matchlesslond(...)120-years-w-logo-man
Stom logo, dus nee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Misschien goed om een leuke styliste in te huren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Sowieso een duur merk zie ik.quote:
Ik moet ze nageven, ze zitten prima in hun maten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso een duur merk zie ik.
Als dit je staat ben je wel echt een tof vrouwelijk specimen![]()
https://www.matchlesslond(...)cts/kate-shorts-lady
Vijf maten is veel?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ze nageven, ze zitten prima in hun maten.
Vind er niet zo veel aanquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso een duur merk zie ik.
Als dit je staat ben je wel echt een tof vrouwelijk specimen![]()
https://www.matchlesslond(...)cts/kate-shorts-lady
Vaak zat gezien dat er alleen S, M en L beschikbaar was waarbij de L stiekem meer als een S viel.quote:
Denk dat je vent je woest bespringt en dat moet je ook in de prijs meenemenquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar m'n kont puilt er waarschijnlijk uit, voor dat geld wil ik wel iets waar ik me prettig in voel en wat verdomde vaak aan kan.
Daar heb ik geen lillik ding van ¤600 voor nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je vent je woest bespringt en dat moet je ook in de prijs meenemen
Mooi.quote:Ik kom na corona ook niet meer
Zeker een of andere 'manager' in een breiwinkeltje?quote:Ik heb gebak besteld en betaald, en hoor nu dat de winkels op slot gaan! Hoe gaan we dit oplossen HEMA?
O JEZUS NEEquote:Ik stond zojuist voor de Hema om mijn bestelling (kerstkaarten) op te halen, echter waren jullie deuren al gesloten, na een belletje kreeg ik te horen dat jullie niets voor mij konden doen terwijl alle werknemers nog aanwezig waren. Hoe krijg ik nu toch nog op tijd mijn kerstkaarten!?
GEDULD KUT, GEDULDquote:Ook al gaan ze dicht.. vind ik dat ze met een oplossing moeten komen voor alle klanten waarvan de bestellingen van klaar liggen!
Bij de Albert Heijn had je vanmorgen ook niet moeten zijn. Van 2 bejaarden die met zijn tweeen aan het winkelen waren heup gebroken met mijn winkelkarretje. Komende tijd moeten ze dus echt alleen gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te snuffelen op de Facebookpagina van de Hema. Als je nog van mensen hield, verlies je daar alle hoop in de mensheid.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Zeker een of andere 'manager' in een breiwinkeltje?
[..]
O JEZUS NEE
[..]
GEDULD KUT, GEDULD
slechts een kleine greep aan al het gal
Jullie snappen mannen niet, dat is als droge kalkoen uit de oven zonder saus en vullingquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan ik beter naakt naar beneden lopen. Zelfde effect en geen extra kosten.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
[..]
O JEZUS NEE
[..]
GEDULD KUT, GEDULD
Wat een simpel wereldje. Even iedereen individueel benaderen en de verzendinformatie verzamelen en geld innen, maak een regeling met PostNL die nu al pakketten laat staan of organiseer 'even' een pick-up point.quote:Heel jammer dat ik een bericht krijg van HEMA foto-service dat mijn bestelling als gevolg van Corona blijft liggen tot na de lock-down. Enerzijds begrijpelijk, anderzijds triest dat de HEMA geen enkele moeite lijkt te doen om een alternatieve oplossing te bieden. Het getuigt van een gering besef van klantvriendelijkheid. Zeker wanneer omdat de HEMA zich ook kan realiseren dat mogelijk een aantal bestellingen juist voor de Kerst zijn gedaan om als pakje onder de boom te belanden. Enkele eenvoudige oplossingen? Vraag of iemand het voor de Kerst thuis wil hebben en stuur het eventueel tegen extra betaling op. Maak een regeling met een post/pakket-afhaalpunt, die bijven tijdens Corona gewoon open of organiseer een drive through-pick-up. Hopelijk gaat het nu onder de familie van Eerd beter. Anders zie ik de HEMA de zelfde kant opgaan als V&D.
Oh, dus mannen zijn daadwerkelijk één pot nat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie snappen mannen niet, dat is als droge kalkoen uit de oven zonder saus en vulling
Mooie bloemlezing.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
[..]
O JEZUS NEE
[..]
GEDULD KUT, GEDULD
ZE ZIJN VIJF WEKEN DICHTquote:Vandaag 2x met de hema gebeld...en aan de telefoon kon ik mijn tranen niet inhouden.
Snap dat het een uitzonderlijke situatie is maar blijkbaar kan ik voorlopig fluiten naar alle foto's van mijn recent overleden paard die bij de fotoservice liggen. Dit paard is ingezet geweest voor therapie en heb vele kinderen een foto beloofd. In de vakantie wilde ik deze bezorgen.
Opsturen dan maar? Nee dat kan niet want daar is het systeem niet op ingesteld.
Je zou toch verwachten van zo'n grote keten dat jullie 'out of the box' kunnen denken en handelen?
Order annuleren kon ook niet.
Dan maar bij een ander bedrijf bestellen.
Assertiviteit gone wrong.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een simpel wereldje. Even iedereen individueel benaderen en de verzendinformatie verzamelen en geld innen, maak een regeling met PostNL die nu al pakketten laat staan of organiseer 'even' een pick-up point.
Lijkt me fijn om zo te denken.
Jezus christus... Dit soort reacties kan ik een hele middag lezen ter vermaakquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZE ZIJN VIJF WEKEN DICHT
DE FOTO'S ZIJN NIET VERBRAND OF VERNIETIGD
Ik ben ook gaan lezen, niet goed voor m'n productiviteit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus christus... Dit soort reacties kan ik een hele middag lezen ter vermaak
Waar werken deze mensen? Dan ga ik daar lopen zieken en klagen dat het me allemaal te lang duurt.quote:Kerstkaarten besteld bij de HEMA, ik kan ze vandaag ophalen in de winkel wat dus niet gaat. Al vanaf maandag bezig om een andere oplossing te krijgen maar het is allemaal heel moeilijk en geautomatiseerd. Ze kunnen niet eens opgestuurd worden.
Pak een vrachtwagen haal die bestellingen op en verstuur ze vanaf het hoofdkantoor of een winkel. Geloof dat er nu genoeg mensen thuis zitten van de HEMA. Hoe moeilijk kan het zijn??? 4 dagen verder en nog geen enkele medewerking... Heel slecht hoor...
Spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh zo mooi.
"Je zou verwachten van zo'n grote keten dat jullie 'out of the box' kunnen denken"
Nee kut, juist andersom.
Voor iets wat je 1 keer per jaar draagt misschien?quote:
Het is ook genieten als er iets vegan ofzo wordt gelanceerd. De beste was nog de vegan hotdog van de Ikea. Met de R&P SC en op WhatsApp zitten genieten en janken van het lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook gaan lezen, niet goed voor m'n productiviteit.
janken om rookworsten?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te snuffelen op de Facebookpagina van de Hema. Als je nog van mensen hield, verlies je daar alle hoop in de mensheid.
Ze staan niet in de online shop, hele wereld ingestort zonder HEMAworst.quote:
Hoe vaak draag jij je bankbiljetten, nou???quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor iets wat je 1 keer per jaar draagt misschien?
Ja, echt hoor. Alsof je het de mensen dwangvoedert.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook genieten als er iets vegan ofzo wordt gelanceerd. De beste was nog de vegan hotdog van de Ikea. Met de R&P SC en op WhatsApp zitten genieten en janken van het lachen.
Briljante mensen ook hoor.. Dit kon je gezien de steeds strengere regels verwachten, en dan tķch nog op het laatste moment bestellen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een simpel wereldje. Even iedereen individueel benaderen en de verzendinformatie verzamelen en geld innen, maak een regeling met PostNL die nu al pakketten laat staan of organiseer 'even' een pick-up point.
Lijkt me fijn om zo te denken.
quote:Eerder heb ik met jullie gechat, ik heb het algemeen telefoonnummer gebeld en ook op FB berichten achtergelaten. Ik begrijp jullie grote probleem om tijdig te leveren als er bestellingen zijn. Toch ANNULEER ik hierbij min bestelling voor kerstkaarten omdat ik het dit jaar op een andere manier heb opgelost.
Ik geef op FB mijn ordernummer niet door, maar mijn adres is <DAADWERKELIJK ADRES>. Ik wil wel graag een bevestiging en als ik op een andere manier mijn ordernummer moet doorgeven geef dan svp aan waar ik dat moet doen. Dank en sterkte!
Zijn toch kankerverwekkend die worsten?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze staan niet in de online shop, hele wereld ingestort zonder HEMAworst.
Duur =/= kwaliteit, just sayin'.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak draag jij je bankbiljetten, nou???
Wat is dit nou weer voor een kutargumentquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak draag jij je bankbiljetten, nou???
Misschien is kleding z'n hobby? Dan is het een redelijk vergelijk I guess?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kutargument
Nee ze hadden vegan hotdogs, maar nu zaten de toppings weer in aparte bakjes (was uit hygiënisch oogpunt), en er zat ook nog gember in en daar was iemand weer allergisch voor, en er zat nog zus en zo in, en dan kwam Gerda ertussendoor met een vraag over een prullenbak, en dan was die hotdog weer niet in Delft ofzo te krijgen, en dan mensen die liepen te zeiken over vegan eten. En dat ding kostte 50 cent.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt hoor. Alsof je het de mensen dwangvoedert.
Geen idee, ik heb al jaren geen rookworst meer gegeten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn toch kankerverwekkend die worsten?
Dat je plezier en geluk nooit af moet laten hangen van de prijs en wat voor iemand een belachelijke prijs is voor iets is voor een ander van onschatbare waardequote:Op vrijdag 18 december 2020 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een kutargument
Mijn hoofd heeft hier moeite mee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze hadden vegan hotdogs, maar nu zaten de toppings weer in aparte bakjes (was uit hygiënisch oogpunt), en er zat ook nog gember in en daar was iemand weer allergisch voor, en er zat nog zus en zo in, en dan kwam Gerda ertussendoor met een vraag over een prullenbak, en dan was die hotdog weer niet in Delft ofzo te krijgen, en dan mensen die liepen te zeiken over vegan eten. En dat ding kostte 50 cent.
Kweenie hoor, een matige trui en een short die al 1000 keer bijna hetzelfde gemaakt is met verkoopprijzen tussen de 5 en 5000 euro zou ik niet zo hoog inschatten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je plezier en geluk nooit af moet laten hangen van de prijs en wat voor iemand een belachelijke prijs is voor iets is voor een ander van onschatbare waarde
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kweenie hoor, een matige trui en een short die al 1000 keer bijna hetzelfde gemaakt is met verkoopprijzen tussen de 5 en 5000 euro zou ik niet zo hoog inschatten.
quote:ik hoef hem niet te dumpen en nee niemand hoeft mijn boodschappen te doen het gaat hierom dat de dame in kwestie niet de wet na leeft niet over wat jou mening is wat beter was geweest 👀mijn kind vind boodschappen doen mits de winkel niet te druk is leuk!!! dus gaan we altijd naar de Hema . Dus omdat je beperkt bent moet je maar als een beest thuis opgesloten worden gedumpt bij vreemde mijn kind blijft alleen bij mijn moeder en die was werken of bij mijn vader en die heeft een herseninfarct gehad doe met je eigen kinderen lkkr wat je wilt dump ze laat ze alleen maar vertel mij niet wnr ik in me recht sta wat jou mening is je kent mijn kind niet mijn situatie niet en ik sta in me recht daar gaat dit om over goed en fout iemand met beperking onder begeleiding mocht ze niet weigeren het is verboden om iemand die hulpbehoevend is alleen te laten !!!!!!
Nee dit is empatisch.quote:ik weet zelf heel goed wat mijn kind aan kan de ene autist is niet de andere he en dat was niet de moraal van het verhaal maar dat de dame in kwestie gwn een verwaand loeder is en der machtsmisbruikte en niet in der recht stond ons te weigeren om over empathie en menselijk nog nie eens te praten
quote:wat begrijp je niet mijn kind is geen beest die hoef ik niet te dumpen !!! Mijn kind gaat graag naar de Hema van kleins af aan ik sta in me recht hij mocht niet geweigerd worden!!!
jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ohoho het autismeverhaal heeft een staartje:
[..]
Denk dat haar gehandicapte kind het niet van vreemden heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Nee dit is empatisch.
[..]
Nog even en m'n hoofd blijft in dequote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Nee dit is empatisch.
[..]
Doe rustig man, gek.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst nog van 'ja maar waar laat je je kind anders', maar hij was mee omdat hij het leuk vindt.
NU EVEN NIET STOMME KUT ROT OP MET JE PLAAGBLAAG
Zelfs als je je kind niet ergens anders kan laten, er zijn echt wel omwegen te bedenken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst nog van 'ja maar waar laat je je kind anders', maar hij was mee omdat hij het leuk vindt.
NU EVEN NIET STOMME KUT ROT OP MET JE PLAAGBLAAG
Maar wat een haat jegens die winkelmedewerkster. En dan zelf empathie verwachten voor haar kind. Ik heb vooral medelijden met dat kind omdat hij zo'n moeder heeft. Die zal het ook fantastisch vinden als zijn moeder de hele tijd uit haar vel springt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs als je je kind niet ergens anders kan laten, er zijn echt wel omwegen te bedenken.![]()
Maar ja, dan moeten ze zelf moeite doen ipv het afschuiven op de winkel.
De prijs der beschaving, in de natuur zijn de zwakkeren voedsel voor de gezonden, bij de verheven mens vallen ze de HEMA lastig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs als je je kind niet ergens anders kan laten, er zijn echt wel omwegen te bedenken.![]()
Maar ja, dan moeten ze zelf moeite doen ipv het afschuiven op de winkel.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:15 schreef Karzai het volgende:
gewoon aan een lijntje binden voor de deur
Hij wil al geen keykoord om.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:15 schreef Karzai het volgende:
gewoon aan een lijntje binden voor de deur
Echt, die verwachting dat alles maar even gefixt wordt voor je en direct vol in de aanval gaan als de medewerker gewoon de instructies opvolgt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat een haat jegens die winkelmedewerkster. En dan zelf empathie verwachten voor haar kind. Ik heb vooral medelijden met dat kind omdat hij zo'n moeder heeft. Die zal het ook fantastisch vinden als zijn moeder de hele tijd uit haar vel springt.
Oh nou is het ook nog belangrijk wat HIJ wilquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil al geen keykoord om.
[..]
Ja die 'klant is koning'-waan is ook idioot. Klantvriendelijkheid houdt op zodra je je als een halve tamme gaat gedragen tegen een medewerker die zich aan de opgelegde regels wil houden.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil al geen keykoord om.
[..]
Echt, die verwachting dat alles maar even gefixt wordt voor je en direct vol in de aanval gaan als de medewerker gewoon de instructies opvolgt.
Hij vindt boodschappen doen leuk mits de winkel niet te druk is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou is het ook nog belangrijk wat HIJ wil
Ga naar de pagina van de IKEA en zoek naar 'vegan hotdog'.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb spijt. Ze heeft dezelfde post op d'r eigen pagina openbaar staan.
Hoe denken die lui.
Ja wie nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij vindt boodschappen doen leuk mits de winkel niet te druk is.
DeBiELe DaNnY wiL WoRsTjequote:Op vrijdag 18 december 2020 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou is het ook nog belangrijk wat HIJ wil
Die mensen hoeven zich niet zo druk te maken, omdat ze niet zoveel denken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb spijt. Ze heeft dezelfde post op d'r eigen pagina openbaar staan.
Hoe denken die lui.
Bal d'r beschrijving is accuraat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu op d'r pagina. Ik had een Gerda verwacht, niet zo'n sekspop.
Over een aantal jaar zal wel in het nieuws komen dat we doodgaan aan die vleesvervangers omdat het allemaal bewerkt spul is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga naar de pagina van de IKEA en zoek naar 'vegan hotdog'.
Spoiler alert: hij is niet glutenvrij
Plausibel, plausibel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen hoeven zich niet zo druk te maken, omdat ze niet zoveel denken.
Wacht wat.quote:
Dit is op d'r eigen pagina, iemand reageert 'normaal'.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht wat.![]()
Ik zit nu midden in een reactie waarin iemand een intolerantie is.
Oh, da's die ene die zegt dat de medewerker ook alleen maar d'r werk doet?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is op d'r eigen pagina, iemand reageert 'normaal'.
Opleiding: University of Hard-Knock Life.
Ja, wordt compleet afgebrand.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's die ene die zegt dat de medewerker ook alleen maar d'r werk doet?
Uhuh, de reacties daarop zijn wel echt genoeg om je vertrouwen in de mensheid te verliezen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, wordt compleet afgebrand.
Zijn ook altijd mensen die respect en empathie verwachten maar echt als een soort tokkietornado een spoor van verwoesting achterlaten op bedrijvenpagina's.
quote:Nadat ik de reacties hier gelezen heb, wens ik de servicedeskmedewerkers van IKEA (maar eigenlijk van alle bedrijven en instellingen in heel Nederland) enorm veel succes en geduld toe.
Heh, grappig, die Gulpener ken ik denk ik nog niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:41 schreef Karzai het volgende:
Slijter is open, biertjes in de aanbieding, euro p/s
[ afbeelding ]
sterk roggebier, ken ik ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, grappig, die Gulpener ken ik denk ik nog niet.
En dat in corona tijdquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet nog even koud worden vanaf 4 uur ben je welkom!
lekker hoorquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vakantie nu.2 weken bijna niemand zien eeej haha.
Lekkah.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Ze moeten helemaal niksquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh deze logica, "ik kan niet langs bij de Ikea om het op te halen, dus moeten de bezorgkosten naar beneden, WANT NIET EERLIJK"
Het is een winkel, niemand die zegt dat je er mķet shoppen.
Wat een feestquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Hier in het dorp zijn het juist de lokale ondernemers die met allerlei creatieve oplossingen komen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh zo mooi.
"Je zou verwachten van zo'n grote keten dat jullie 'out of the box' kunnen denken"
Nee kut, juist andersom.
Voornamelijk onthoofdquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klant is koning maar ook koningen worden wel eens bruut vermoord
Gaan e verhuizen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristus, waarom hebben mijn buren hun hele huisraad op de gang staan
Ik krijg wat van die mensen.
Zit er nog iets leuks tussen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristus, waarom hebben mijn buren hun hele huisraad op de gang staan
Ik krijg wat van die mensen.
baby yoda is er altijdquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
nee jij bent meer een oefenhoofdquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je ziet mij als een koning? [ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Kan ook zijn dat ze hun berghok aan het uitmesten zijn. Buurman loopt als king of the apes met ontbloot bovenlijf door de gang te paraderen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Kan ook zijn dat ze hun berghok aan het uitmesten zijn. Buurman loopt als king of the apes met ontbloot bovenlijf door de gang te paraderen.
Ja doe!!quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een fotootje van mijn buurman voor je nemen door het spionnetje?
Wat ... slechts een oefenhoofd ...quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee jij bent meer een oefenhoofd
Bal is al onderwegquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Kan ook zijn dat ze hun berghok aan het uitmesten zijn. Buurman loopt als king of the apes met ontbloot bovenlijf door de gang te paraderen.
ja?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ... slechts een oefenhoofd ... [ afbeelding ]
Soort proeven zonder door te mogen slikkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ... slechts een oefenhoofd ... [ afbeelding ]
Ik ga verse friet met zuurvlees eten volgende weekquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb verse friet gehaald zodat ik zondag verse biefstuk kan eten met verse friet.Gvd zin in.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp zijn het juist de lokale ondernemers die met allerlei creatieve oplossingen komen.
Doe maar.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan een fotootje van mijn buurman voor je nemen door het spionnetje?
Debiele uitspraak is dat, verse frietquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga verse friet met zuurvlees eten volgende week
Diepvries.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Debiele uitspraak is dat, verse friet![]()
Wat is onverse friet dan?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal is al onderweg [ afbeelding ]
Brede stoere mannen denken echt niet over zulke kleinigheden na.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat ik dan weer hondsbrutaal vind, is dat ze die hele gang volpleuren. Ik zou er nu niet eens langs kunnen.
Niet dat ik weg hoef, maar toch
Tot er een bredere stoerdere man ten tonele verschijnt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brede stoere mannen denken echt niet over zulke kleinigheden na.
Gewoon erdoorheen baden.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat ik dan weer hondsbrutaal vind, is dat ze die hele gang volpleuren. Ik zou er nu niet eens langs kunnen.
En toen brak er brand uit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brede stoere mannen denken echt niet over zulke kleinigheden na.
Gelukkig heb ik het niet écht druk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb je middag verpest met de Facebooktips he.
Mja, ik kan er wel langs, maar dan moet ik op hun zooi gaan staan. Wat ik verder met alle liefde doe hoor.quote:
Ja ik zie echt niemand behalve Gergi en misschien een berrggeit voor 2.5 week. Maar goed ben alleen aan het niezen, niet aan het hoesten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm,gelukkig kun je twee weken in quarantaine met Gergi
Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tik hem tegen zijn kupke aan dan, even opvoeden die hap [ afbeelding ]
Da’s dan pech voor de berggeitquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zie echt niemand behalve Gergi en misschien een berrggeit voor 2.5 week. Maar goed ben alleen aan het niezen, niet aan het hoesten.
Ik heb twee potjes trifle in mijn koelkast staan. Die roepen heel luid ‘Buda, Budaaaa!’quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb teveel eten mee.
Normaal lunch ik met 4 sneeën brood (twee op elkaar, met beleg ertussen), maar er waren nog maar twee sneetjes brood.
Ik weet niet waar de gedachte vandaan kwam dat ik honger zou hebben na twee sneeën brood met beleg ertussen, een bak yoghurt met ontbijtgranen, een banaan en twee mandarijnen.
Geen reuk want alles zit dichtquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s dan pech voor de berggeit![]()
Hoe is het met je reuk en smaak?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s dan pech voor de berggeit![]()
Hoe is het met je reuk en smaak?
Dan komt het wel goed met Kwiwiquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen reuk want alles zit dichtMaar wel nog smaak
Dat klinkt als mij, ben altijd bang dat ik te weinig eten heb terwijl ik weet dat ik snel vol zitquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb teveel eten mee.
Normaal lunch ik met 4 sneeën brood (twee op elkaar, met beleg ertussen), maar er waren nog maar twee sneetjes brood.
Ik weet niet waar de gedachte vandaan kwam dat ik honger zou hebben na twee sneeën brood met beleg ertussen, een bak yoghurt met ontbijtgranen, een banaan en twee mandarijnen.
Oh, lekkers kan er altijd wel bij. Fruit kan er ook nog wel bij, maar echt trek is het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee potjes trifle in mijn koelkast staan. Die roepen heel luid ‘Buda, Budaaaa!’
Mag ik dan langskomen en met de geitjes spelen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Ooit heb ik een huis met een hele grote tuin en daar lopen dan geitjes.
Dan hoef je geen gras te maaienquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Ooit heb ik een huis met een hele grote tuin en daar lopen dan geitjes.
Ėk las even coronavirus.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijken hoe snel daar de fik in gaat.
Heel Oss??quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawelquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik dan langskomen en met de geitjes spelen?
quote:De coronavaccins en bijbehorende medische hulpmiddelen worden opgeslagen bij het bedrijf Movianto in Oss. De gemeente Oss meldde vrijdag dat het ministerie van VWS heeft gekozen voor die locatie op het bedrijventerrein Vorstengrafdonk. Eerder zeiden het kabinet en het RIVM nog dat de opslaglocatie geheim was.
Ik kán veel eten, maar ik kan ook achterlijk lang door zonder eten, dus die paar uurtjes van huis met wat minder overleef ik echt wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt als mij, ben altijd bang dat ik te weinig eten heb terwijl ik weet dat ik snel vol zit
Mja, die trifle moet het nog overleven in mijn koelkast tot kerstmisquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, lekkers kan er altijd wel bij. Fruit kan er ook nog wel bij, maar echt trek is het niet.
Zitten jullie nu niet in lockdown? Geen idee hoe het daar is qua regels enz. Ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Hier is om 15:15 weer een persco ivm potentiële nieuwe maatregelen
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal is al onderweg [ afbeelding ]
Ongelofelijk wat een incompetentie. Tenzij het daar juist níet opgeslagen is en de overheid een slim spelletje speeltquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij eens onder de grill liggen dan pak ik vast de ketjap
quote:
Dus het is een complot om dat bedrijf af te laten fikken?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een incompetentie. Tenzij het daar juist níet opgeslagen is en de overheid een slim spelletje speelt
Sterkte.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die trifle moet het nog overleven in mijn koelkast tot kerstmis
Ze noemen natuurlijk een locatie van een probleembedrijf waar ze van af willen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overheid: houdt geheim
Gemeente: JA JOEHIE HIER LIGGEN ZE
Laffe messentrekkers, communisten en fabrieksworstenvolk ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch een groot kamp geloof ik?
Kom je uit Oss, dan ben je voor Topquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee, je zoekt maar gewoon een ander hoofdquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
awww
maar je hoofd krijgt wel een mooie plek hoor als het in een keer goed gaat.
Met dit hoofd is het allemaal begonnen:
hoofd LTVDK
Nee hier is alles nog gewoon open tot 19u. En op zondag alles dicht. Ook restaurants e.d. zijn nog open. En skigebieden. Ze doen er alles aan de economie draaiende te houden. We hebben nu rond de 100 corona-gerelateerde doden per dag op 8 miljoen inwoners.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zitten jullie nu niet in lockdown? Geen idee hoe het daar is qua regels enz. Ben nu wel nieuwsgierig.
En daarna Ralph Inbar die ten tonele verschijnt?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij gelijk kwijlend en trillend op de grond zou vallen.
En hoe zijn de regels daar in de supermarkt?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hier is alles nog gewoon open tot 19u. En op zondag alles dicht. Ook restaurants e.d. zijn nog open. En skigebieden. Ze doen er alles aan de economie draaiende te houden. We hebben nu rond de 100 corona-gerelateerde doden per dag op 8 miljoen inwoners.
Ja dat sowieso, maar liever niet door dat vaccin.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij gelijk kwijlend en trillend op de grond zou vallen.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nee, je zoekt maar gewoon een ander hoofd
wowquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hier is alles nog gewoon open tot 19u. En op zondag alles dicht. Ook restaurants e.d. zijn nog open. En skigebieden. Ze doen er alles aan de economie draaiende te houden. We hebben nu rond de 100 corona-gerelateerde doden per dag op 8 miljoen inwoners.
Dubbelzinnige uitspraak dit.quote:
Dat zou...bijzonder zijnquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna Ralph Inbar die ten tonele verschijnt?
Dat is vrij veel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het realistisch was.quote:
Oostenrijk na de kerst ook lockdown. Eerst iedereen besmetten en dan thuis gaarkoken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Hier is om 15:15 weer een persco ivm potentiële nieuwe maatregelen
Er mogen een bepaald aantal mensen binnen, afhankelijk van de oppervlakte van de winkel. Alle super markten hebben een stop/go systeem bij de ingang.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hoe zijn de regels daar in de supermarkt?
Maar ook verplicht wagentje en mondkapje neem ik aan? Of dat niet?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er mogen een bepaald aantal mensen binnen, afhankelijk van de oppervlakte van de winkel. Alle super markten hebben een stop/go systeem bij de ingang.
Hier nemen ze de collateral damage door het laten draaien van de economie maar voor lief heb ik het idee. Totdat de ziekenhuizen echt overlopen.quote:
Ja ik wil ook wel eens wat, en dan vooral dat mijn hoofd aan de rest van mijn lichaam blijft vastzittenquote:
Nee wagentje is niet verplicht, wel mondkapje. Er staat gewoon overal dat je afstand moet houden.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ook verplicht wagentje en mondkapje neem ik aan? Of dat niet?
Ja als de ziekenhuizen het aankunnen zonder dat de reguliere zorg in gevaar komt zie ik dat ook wel als een prima strategie.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier nemen ze de collateral damage door het laten draaien van de economie maar voor lief heb ik het idee. Totdat de ziekenhuizen echt overlopen.
Beetje zoals in Zweden nu het geval is dus, dat ze toch maatregelen gaan treffen omdat de ziekenhuizen uit de voegen barstenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier nemen ze de collateral damage door het laten draaien van de economie maar voor lief heb ik het idee. Totdat de ziekenhuizen echt overlopen.
Denk wel dat ze regelmatig gaat spelen met je hoofd, dat is toch ook wat waard?quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens wat, en dan vooral dat mijn hoofd aan de rest van mijn lichaam blijft vastzitten
Oh dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee wagentje is niet verplicht, wel mondkapje. Er staat gewoon overal dat je afstand moet houden.
Niet echt als ik het niet bewust kan meemaken hequote:Op vrijdag 18 december 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel dat ze regelmatig gaat spelen met je hoofd, dat is toch ook wat waard?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Wel interessant om het eens te horen van iemand buiten NL, België of Duitsland.
Oh zo, daar hebben ze hier dan dat automatische systeem voor dat telt hoeveel mensen er de winkel in-en uitgaan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die mandjes/wagentjes hier zijn ook gewoon een controleermiddel om te zien hoeveel mensen je in je winkel hebt natuurlijk. Mandjes op = maximum.
net is nog het probleem dat je een oefenhoofd bentquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens wat, en dan vooral dat mijn hoofd aan de rest van mijn lichaam blijft vastzitten
Maakt het niet minder vervelend als je 2 dingen nodig bent ofzo. Snap het wel hoor maar heel soms vind ik het wel kut als ik bijna niks nodig ben verder.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die mandjes/wagentjes hier zijn ook gewoon een controleermiddel om te zien hoeveel mensen je in je winkel hebt natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, daar hebben ze hier dan dat automatische systeem voor dat telt hoeveel mensen er de winkel in-en uitgaan.
Ja het probleem is sowieso al dat je mijn hoofd wilt verwijderen, en dat ik dan ook maar slechts een oefenhoofd benquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net is nog het probleem dat je een oefenhoofd bent
Eens hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt het niet minder vervelend als je 2 dingen nodig bent ofzo. Snap het wel hoor maar heel soms vind ik het wel kut als ik bijna niks nodig ben verder.
Handig wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, daar hebben ze hier dan dat automatische systeem voor dat telt hoeveel mensen er de winkel in-en uitgaan.
Hier was ook de Lidl de eerste ermee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dit moeten wij ook. Lidl heeft dat volgens mij wel want daar staat steeds hoeveel klanten in de winkel zijn als je de winkel binnenkomt.
Hier mocht je bij de Lidl op den duur ook weer mandje gebruiken maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier was ook de Lidl de eerste ermee.
M'n Jumbo heeft nog mandjes staan, maar die zijn meestal op. Sta je in de rij te wachten met je kar omdat er één gladiool tussen staat die perse een mandje moet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier mocht je bij de Lidl op den duur ook weer mandje gebruiken maar nu niet meer.
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik was aanbeland bij de Symfonisk tafellamp, maar ik zie alleen nog maar buttplug.
Niet het hart hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.
Een buttplug in je mond stoppenquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.
kom langzaam in de buurtquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna blinkend schoon voor je eerste gebraden kersthoofd?
Je moet dit niet als gebiedende wijs lezen, ze probeert de t nog zoveel mogelijk te vermijden zolang ze nog niet in Rotterdam woont.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet dit niet als gebiedende wijs lezen, ze probeert de t nog zoveel mogelijk te vermijden zolang ze nog niet in Rotterdam woont.
Vrouwengevangenissen zijn kut, wees gewaarschuwd. (Die nemen baby's mee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik denk dat dat mijn vakantie gaat zijn.
Hmm ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrouwengevangenissen zijn kut, wees gewaarschuwd. (Die nemen baby's mee.)
Je zei vrouwen en kut in 1 zin, huehue.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrouwengevangenissen zijn kut, wees gewaarschuwd. (Die nemen baby's mee.)
En baby's.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zei vrouwen en kut in 1 zin, huehue.
Daar is toch niks leuks aan.quote:
Mijn punt precies.quote:
My kind of country hiiiiohaaa!quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stiekem wil je hem gewoon he viespeukquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen reclame voor die speakerlamp.
Smoesje administratieve inhaalslag is nu wel uitgewerkt hequote:Op vrijdag 18 december 2020 15:16 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 12028
Totaal: 664456 (+11931 ivm -97 corr.)
Opgenomen*: 264
Huidig*: 1485 (+18)
Opgenomen op IC*: 52
Huidig*: 549 (+13)
Overleden: 85
Totaal: 10405
quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet dit niet als gebiedende wijs lezen, ze probeert de t nog zoveel mogelijk te vermijden zolang ze nog niet in Rotterdam woont.
Vanaf vandaag?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Ok restaurants, bioscopen, fitness centra etc gaan hier nu ook dicht.
Had ook nooit iemand kunnen bedenken natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
Honderden pakketpunten vanaf maandag alsnog dicht
Zeker honderden winkels met een pakketpunt zijn vanaf maandag niet meer open. Zowel Primera als Audax, eigenaar van Bruna, AKO en The Read Shop, sluit het merendeel van de winkels.
De winkels mogen openblijven tijdens de lockdown van de overheid, maar mogen geen producten verkopen. Iemand die een pakket ophaalt in de winkel, moet zijn kraslot of tijdschrift vervolgens bij de supermarkt verderop kopen.
"Dat leidt tot vervelende situaties in de winkels", laat een woordvoerder van Audax weten. "Het is niet aan mensen uit te leggen dat ze wel postzegels mogen kopen maar geen ansichtkaart. Dat leidt tot onbegrip. Daarnaast is het economisch ook niet aantrekkelijk zo om open te blijven."
Ja maar je zou niet als een holbewoner tekeergaan denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel maf vinden om iets niet in een winkel te mogen kopen als de winkel toch open is.
Nee dat gaat ook weer te ver.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je zou niet als een holbewoner tekeergaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |