SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien verkopen ze bij de Hema ook leestekens. Maar ja daar komt ze nou niet meer, dus daar is weinig hoop op.
Niet slechtquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
eitjes met spek en kaas en een flesje bloed sinaasappelsap uit het kerstpakket
Waarom dat nou zo duur zijnquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.matchlesslond(...)120-years-w-logo-man
Stom logo, dus nee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Misschien goed om een leuke styliste in te huren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
Sowieso een duur merk zie ik.quote:
Ik moet ze nageven, ze zitten prima in hun maten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso een duur merk zie ik.
Als dit je staat ben je wel echt een tof vrouwelijk specimen![]()
https://www.matchlesslond(...)cts/kate-shorts-lady
Vijf maten is veel?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ze nageven, ze zitten prima in hun maten.
Vind er niet zo veel aanquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso een duur merk zie ik.
Als dit je staat ben je wel echt een tof vrouwelijk specimen![]()
https://www.matchlesslond(...)cts/kate-shorts-lady
Vaak zat gezien dat er alleen S, M en L beschikbaar was waarbij de L stiekem meer als een S viel.quote:
Denk dat je vent je woest bespringt en dat moet je ook in de prijs meenemenquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar m'n kont puilt er waarschijnlijk uit, voor dat geld wil ik wel iets waar ik me prettig in voel en wat verdomde vaak aan kan.
Daar heb ik geen lillik ding van ¤600 voor nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je vent je woest bespringt en dat moet je ook in de prijs meenemen
Mooi.quote:Ik kom na corona ook niet meer
Zeker een of andere 'manager' in een breiwinkeltje?quote:Ik heb gebak besteld en betaald, en hoor nu dat de winkels op slot gaan! Hoe gaan we dit oplossen HEMA?
O JEZUS NEEquote:Ik stond zojuist voor de Hema om mijn bestelling (kerstkaarten) op te halen, echter waren jullie deuren al gesloten, na een belletje kreeg ik te horen dat jullie niets voor mij konden doen terwijl alle werknemers nog aanwezig waren. Hoe krijg ik nu toch nog op tijd mijn kerstkaarten!?
GEDULD KUT, GEDULDquote:Ook al gaan ze dicht.. vind ik dat ze met een oplossing moeten komen voor alle klanten waarvan de bestellingen van klaar liggen!
Bij de Albert Heijn had je vanmorgen ook niet moeten zijn. Van 2 bejaarden die met zijn tweeen aan het winkelen waren heup gebroken met mijn winkelkarretje. Komende tijd moeten ze dus echt alleen gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te snuffelen op de Facebookpagina van de Hema. Als je nog van mensen hield, verlies je daar alle hoop in de mensheid.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Zeker een of andere 'manager' in een breiwinkeltje?
[..]
O JEZUS NEE
[..]
GEDULD KUT, GEDULD
slechts een kleine greep aan al het gal
Jullie snappen mannen niet, dat is als droge kalkoen uit de oven zonder saus en vullingquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan ik beter naakt naar beneden lopen. Zelfde effect en geen extra kosten.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
[..]
O JEZUS NEE
[..]
GEDULD KUT, GEDULD
Wat een simpel wereldje. Even iedereen individueel benaderen en de verzendinformatie verzamelen en geld innen, maak een regeling met PostNL die nu al pakketten laat staan of organiseer 'even' een pick-up point.quote:Heel jammer dat ik een bericht krijg van HEMA foto-service dat mijn bestelling als gevolg van Corona blijft liggen tot na de lock-down. Enerzijds begrijpelijk, anderzijds triest dat de HEMA geen enkele moeite lijkt te doen om een alternatieve oplossing te bieden. Het getuigt van een gering besef van klantvriendelijkheid. Zeker wanneer omdat de HEMA zich ook kan realiseren dat mogelijk een aantal bestellingen juist voor de Kerst zijn gedaan om als pakje onder de boom te belanden. Enkele eenvoudige oplossingen? Vraag of iemand het voor de Kerst thuis wil hebben en stuur het eventueel tegen extra betaling op. Maak een regeling met een post/pakket-afhaalpunt, die bijven tijdens Corona gewoon open of organiseer een drive through-pick-up. Hopelijk gaat het nu onder de familie van Eerd beter. Anders zie ik de HEMA de zelfde kant opgaan als V&D.
Oh, dus mannen zijn daadwerkelijk één pot nat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie snappen mannen niet, dat is als droge kalkoen uit de oven zonder saus en vulling
Mooie bloemlezing.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
[..]
O JEZUS NEE
[..]
GEDULD KUT, GEDULD
ZE ZIJN VIJF WEKEN DICHTquote:Vandaag 2x met de hema gebeld...en aan de telefoon kon ik mijn tranen niet inhouden.
Snap dat het een uitzonderlijke situatie is maar blijkbaar kan ik voorlopig fluiten naar alle foto's van mijn recent overleden paard die bij de fotoservice liggen. Dit paard is ingezet geweest voor therapie en heb vele kinderen een foto beloofd. In de vakantie wilde ik deze bezorgen.
Opsturen dan maar? Nee dat kan niet want daar is het systeem niet op ingesteld.
Je zou toch verwachten van zo'n grote keten dat jullie 'out of the box' kunnen denken en handelen?
Order annuleren kon ook niet.
Dan maar bij een ander bedrijf bestellen.
Assertiviteit gone wrong.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een simpel wereldje. Even iedereen individueel benaderen en de verzendinformatie verzamelen en geld innen, maak een regeling met PostNL die nu al pakketten laat staan of organiseer 'even' een pick-up point.
Lijkt me fijn om zo te denken.
Jezus christus... Dit soort reacties kan ik een hele middag lezen ter vermaakquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZE ZIJN VIJF WEKEN DICHT
DE FOTO'S ZIJN NIET VERBRAND OF VERNIETIGD
Ik ben ook gaan lezen, niet goed voor m'n productiviteit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus christus... Dit soort reacties kan ik een hele middag lezen ter vermaak
Waar werken deze mensen? Dan ga ik daar lopen zieken en klagen dat het me allemaal te lang duurt.quote:Kerstkaarten besteld bij de HEMA, ik kan ze vandaag ophalen in de winkel wat dus niet gaat. Al vanaf maandag bezig om een andere oplossing te krijgen maar het is allemaal heel moeilijk en geautomatiseerd. Ze kunnen niet eens opgestuurd worden.
Pak een vrachtwagen haal die bestellingen op en verstuur ze vanaf het hoofdkantoor of een winkel. Geloof dat er nu genoeg mensen thuis zitten van de HEMA. Hoe moeilijk kan het zijn??? 4 dagen verder en nog geen enkele medewerking... Heel slecht hoor...
Spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh zo mooi.
"Je zou verwachten van zo'n grote keten dat jullie 'out of the box' kunnen denken"
Nee kut, juist andersom.
Voor iets wat je 1 keer per jaar draagt misschien?quote:
Het is ook genieten als er iets vegan ofzo wordt gelanceerd. De beste was nog de vegan hotdog van de Ikea. Met de R&P SC en op WhatsApp zitten genieten en janken van het lachen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook gaan lezen, niet goed voor m'n productiviteit.
janken om rookworsten?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te snuffelen op de Facebookpagina van de Hema. Als je nog van mensen hield, verlies je daar alle hoop in de mensheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |