Ik heb geen idee wat dat is eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 07:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat festival niet veel toevoegen

Het zijn wat extra sidequests, plus een beetje drinken en vechten. Het is niet slecht, maar ik maak liever progressie in de echte (side)questsquote:Op zondag 20 december 2020 07:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is eigenlijk.
Overigens, als je ingame naar de Ubisoft Store gaat (je krijgt in het begin na een missie 300 Helix credits en dan ga je automatisch naar die Store) dan staat er bij 'Add ons' dat de Season Pass gratis is.
Wil je hem echter 'kopen' dan krijg je een foutmelding dat dat tijdelijk niet mogelijk is.
Zal wel een foutje zijn lijkt mij, maar straks toch nog een keer proberen.

Ahquote:Op zondag 20 december 2020 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn wat extra sidequests, plus een beetje drinken en vechten. Het is niet slecht, maar ik maak liever progressie in de echte (side)quests
De season pass hoef ik niet. Ben nu bijna klaar en dan heb ik genoeg gezien. Heb dan wel weer genoeg Assassin's Creed gezien tot 2023.
Immortals zal ik dan ook lang niet kopen/spelen denk ik.

Jezus Roy, ik heb er niet eens 10 uur in zitten....quote:Op zondag 20 december 2020 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valhalla uitgespeeld
Maar ik snap er geen jota meer van

81 uur hier. Wel echt klaar mee. Geen zin om alle Zealots te doden om de Final Boss Man te onthullen.quote:Op zondag 20 december 2020 14:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jezus Roy, ik heb er niet eens 10 uur in zitten....

Dan moet je Jotun spelenquote:Op zondag 20 december 2020 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valhalla uitgespeeld
Maar ik snap er geen jota meer van

TLOU2quote:Op zondag 20 december 2020 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
81 uur hier. Wel echt klaar mee. Geen zin om alle Zealots te doden om de Final Boss Man te onthullen.
Nu even nadenken wat ik ga spelen. Doom Eternal, TLOUII, Borderlands 3, Control, Yooka Laylee... Zoveel keus

Werd tijd, zin in een leuke RPG in de lockdown tijd.quote:Op zondag 20 december 2020 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
De nieuwe Sale gaat per 22 december in.
Ben benieuwd.

Als @Rolstoelvandaal dit filmpje kijkt wordt hij echt viesmadquote:

Ik hoop (maar denk van niet) dat er ook wat PS5 games bij zitten.quote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Werd tijd, zin in een leuke RPG in de lockdown tijd.

Daar moest ik ook aan denken toen ik dat filmpje zagquote:Op zondag 20 december 2020 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als @:Rolstoelvandaal dit filmpje kijkt wordt hij echt viesmad

Jezus 81 uur al zo snel, die 91 uur Odyssey heb ik meer dan een jaar over gedaan...quote:Op zondag 20 december 2020 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
81 uur hier. Wel echt klaar mee. Geen zin om alle Zealots te doden om de Final Boss Man te onthullen.
Nu even nadenken wat ik ga spelen. Doom Eternal, TLOUII, Borderlands 3, Control, Yooka Laylee... Zoveel keus

TLOU2 anders Control als alle DLC al uit is.quote:Op zondag 20 december 2020 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

BLACKED FRIDAYED is natuurlijk heel groot geworden nu en kerst maakt niks meer uitquote:Op zondag 20 december 2020 17:04 schreef Jimbo het volgende:
januari sale
waar zijn de x days of xmas

Control lekker mee wachten op de next gen versie in februari/maart.quote:Op zondag 20 december 2020 17:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
TLOU2 anders Control als alle DLC al uit is.

mwah we zseggen al 5 jaar dat dat gaat komen en nog is t er nietquote:Op zondag 20 december 2020 17:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik wil mischien wel ps now aanschaffen, of wachtwn tot er een ultimate pack komt van plus en now?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |