SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:tt
Heerlijk Kwiwi!Heb je twee weken vrij?
Neequote:Op vrijdag 18 december 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En geen familieverplichtingen?
Drukste dagen van het jaar in thuisbezorgland.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:20 schreef mschol het volgende:
ook maar klaar gaan maken om weg te gaan..
duty calls
dan volgende week paar dagen mayhem en daarna is het weer rustiger
yup, en dan corona erbij, yay.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drukste dagen van het jaar in thuisbezorgland.
Sterktequote:Op vrijdag 18 december 2020 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, en dan corona erbij, yay.
vermoeiend is et wel..
thnx, gaat wel lukkenquote:
Magic eye drops?quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, mijn oog voelt een heel stuk beter vandaag. Ook geen pijn gehad vannacht
Ja, blijkbaarquote:
Wat is de naam?quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, blijkbaarHet is niet gewoon een flesje, maar het zijn ampullen. Vermoed dat er een flink prijskaartje aan hangt
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:02 schreef Haags het volgende:
Ik zit een halve kerststol weg te vreten.
Kopen is toch primaquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog in dubio of ik er zelf een paar ga bakken of gewoon kopen.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
Beware of the drop bear
https://edition.cnn.com/t(...)-intl-hnk/index.html
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:06 schreef Haags het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik de enige thuis ben die dat echt lekker vind.
Meer voor jouquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:06 schreef Haags het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik de enige thuis ben die dat echt lekker vind.
Loop je daar een beetje pompiedompiedom door de bossen springt ie in je nekquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De teek onder de buideldieren
Ja dat sowieso maar krijg dat nooit op in mijn eentje.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meer voor jou
Klodder roomboter er oplekker man
Kan je heel lang bewaren hoorquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar krijg dat nooit op in mijn eentje.
Breng me nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je heel lang bewaren hoor
Anders wentelteefjes van bakken, wedden dat ze 't dan wel willen
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar een beetje pompiedompiedom door de bossen springt ie in je nek [ afbeelding ]
Ik ken het recept op deze wijze niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wentelteefjes van stol is wel iets wat je gedaan moet hebben in je leven hoor
Hebben die beesten geen chlamydia?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar een beetje pompiedompiedom door de bossen springt ie in je nek [ afbeelding ]
Is niet anders dan gewone wentelteefjes..quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken het recept op deze wijze niet.
De spijs is gewoon echt het lekkerste van allesquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is niet anders dan gewone wentelteefjes..
Sommigen peuteren wel de spijs er even uit en doen die er na het bakken weer terug op, maar dat hoeft niet.
Horny drop bears?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben die beesten geen chlamydia?
Dat is het eerste waar je je zorgen om maakt?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben die beesten geen chlamydia?
Die kerel heeft echt niet in de gaten dat zijn laatste seconden zijn aangebroken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Deze slaat ook bijna toe
[ afbeelding ]
Misschien maar beter ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt niet in de gaten dat zijn laatste seconden zijn aangebroken.
Hoop dat het snel voorbij wasquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt niet in de gaten dat zijn laatste seconden zijn aangebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |