Mooie bingo he.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De linkse deugcuntjes vonden zichzelf weer oh zo belangrijk Hans. En Danny grijpt niet in he.
Stream je ooit nog op Twitch?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee 34 inmiddels. Billetjes wel heerlijk thiccc btw.
@Coco doet dit ookquote:Op donderdag 17 december 2020 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die veel naar binnen stouwt tijdens het darten..... viesdikke leven dit
Ik had vandaag juist totaal geen hongerquote:Op donderdag 17 december 2020 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die veel naar binnen stouwt tijdens het darten..... viesdikke leven dit
Klaas postte alleen soms met Nederlanders.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Nu is het nog wachten op klaas en dan is DRT op volle toeren
Daar moet jij voor zorgen.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Nu is het nog wachten op klaas en dan is DRT op volle toeren
Dat is 10 jaar geleden ofzo allen. Inmiddels 2 penisverlengingen verder.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stream je ooit nog op Twitch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |