Ja opzich valt er wel wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kopen lukt toch niet. Nou ja half jaartje salaris voor een moeizame positie vind ik prima hoor, dan hoeven we niet meer naar Ekkelenaids te kijken.
PSV blijft maar ontsnappen de 1e helft.
Nee ben ik normaal ook geen fan van hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja opzich valt er wel wat voor te zeggen.
Maar ik vind huren niet leuk sorry
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Ekkelenkamp erin staat speel je zonder middenveld
Feyenoord pakt het bekertje dit jaar
En kopen met terugkoopoptie?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja opzich valt er wel wat voor te zeggen.
Maar ik vind huren niet leuk sorry
Ik hoor graag de mening van Shreyas voor ik oordeelquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meteen even gekeken hoe Bruma het doet in Griekenland.
7 wedstrijden en 2 goals, valt me nog mee.
En dan Kudus op de bank? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:32 schreef Tagliano het volgende:
Odegaard anderhalf jaar huren zou erg geil zijn
Die kan ook wel op 6. Dag Deefie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dan Kudus op de bank? Wat een onzin.
Want je kunt niet meer dan drie goeie middenvelders in je selectie hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kudus moet eerst maar weer even goed fit worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat zou top zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan ook wel op 6. Dag Deefie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |