Ik gebruik dezelfde techniek voor zowel crewmate als imposter, ik zeg vrij weinig. Ben er alleen nog steeds niet over uit of het nou goed werkt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Karin deed het laatste keer wel goed! Ik zelf was niet nuchter genoeg dus hield wat meer mijn mondMaar karin had wel paar keer mooi de imposters gepakt
Ja, jij en nog een aantal zal altijd stil. Op zich zou het best leuk zijn als jullie een keer het gesprek overnemenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde techniek voor zowel crewmate als imposter, ik zeg vrij weinig. Ben er alleen nog steeds niet over uit of het nou goed werkt.
Ik lul mezelf altijd muurvast als imposter, dus..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, jij en nog een aantal zal altijd stil. Op zich zou het best leuk zijn als jullie een keer het gesprek overnemenMaar verschilt ook een beetje per persoonlijkheid. Dus het maakt ook niet uit als je dat niet wilt. Iedereen heeft zo zijn speelstijl. Maar nu komt het wel altijd op de zelfde paar of er iets nuttigs gezegd word in de meetings.
Enige manier om er beter in te worden is om het vaker te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lul mezelf altijd muurvast als imposter, dus..
Ik ken hetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lul mezelf altijd muurvast als imposter, dus..
Ik wacht als crewmate ook altijd netjes m'n beurt af.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken hetTijdens een lichtstoring die je zelf hebt veroorzaakt perfect weten wie er bij je in de buurt was bijvoorbeeld. En als er een gesprek loopt vind ik het soms al lastig genoeg dat te volgen, of ik kom er niet tussen
Vanavond gaat H_T En cyan de gesprekkenvoerenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken hetTijdens een lichtstoring die je zelf hebt veroorzaakt perfect weten wie er bij je in de buurt was bijvoorbeeld. En als er een gesprek loopt vind ik het soms al lastig genoeg dat te volgen, of ik kom er niet tussen
Nee joh, het is veel leuker om van hem te winnen als hij lang blijft leven. Bovendien wordt hij er toch vrijwel elke keer uitgestemd als je nog met drie personen overblijft, toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:35 schreef H_T het volgende:
[..]
En als je de kans hebt Crazyjack als eerste om te leggen moet die je grijpenDat maakt het impostor-leven makkelijker
Er zijn nog 2 plekken. Dus snel zijn!quote:
Je zou zelf mee kunnen doenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Leonos het volgende:
@:Fugue
@:mootie
@:Leonos
@:Fylax
@:Skwish
@:Chia
@:Drizzt_DoUrden
@:ijs_beer
@:Limoentjuh
@:Scarface2004
@:pussycatdoll
@:jigggy
@:Dimachaerus
@:over_hedge
@:ESF1Gamer
@:H_T
@:Erasmus
@:BillDauterive
@:summer2bird
@:Haags
@:Enchanter
@:Plompzakker
@:Aoibhin
@:Cyan9
@:Mansjester
1 plek vrij.
Is het niet koud ?quote:
Is niet erg. 20:05 accepteren we ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is het niet koud ?
/ontopic ik moet zo nog eten , dus ik ben wel wat later
Zal eerder 21:00 wordenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet erg. 20:05 accepteren we ook
Fortnite?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:15 schreef Leonos het volgende:
1 potje Among Us en daarna leuke spellen doen?!
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:06 schreef Enchanter het volgende:
Sorry dames , ik moet nog strijken.
Volgende keer weer
Oh had je dat niet eerder kunnen zeggen. Dan had ik ook wel mee gedaanquote:
ALWEER?! Ik sla avondje overquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:48 schreef Enchanter het volgende:
@:Mansjesteruurtje of 20:30 ?
Morgen naar buiten , dus nee , kan niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan morgen ook
Vanavond spelen we insneeuw Among Us
Maar we willen niemand andersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Morgen naar buiten , dus nee , kan niet.
Je moet maar zo denken , is er weer een plekje vrij voor iemand anders
Maar ik ga vanavond een online Disneyquiz doen en dat kan morgen nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan morgen ook
Vanavond spelen we insneeuw Among Us
EEN ONLINE DISNEY QUIZ?!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond een online Disneyquiz doen en dat kan morgen nietMisschien daarna nog
Hallo, 20:00 verzamelen, rond 21:00 nog niet vol gok ik, dus kan je nog joinen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef eragon2890 het volgende:
Hoe laat en waar/hoe is among us vanavond? Ik hoop om 9 uur? Als ik al thuis ben van mn oma wil ik het ook weer eens spelen 😄
Oh, je zei ook hoe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef eragon2890 het volgende:
Hoe laat en waar/hoe is among us vanavond? Ik hoop om 9 uur? Als ik al thuis ben van mn oma wil ik het ook weer eens spelen 😄
Zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
EEN ONLINE DISNEY QUIZ?!!!!
[..]
Hallo, 20:00 verzamelen, rond 21:00 nog niet vol gok ik, dus kan je nog joinen.
Groetjes aan je oma!
Doe maar!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
ZekerWil je de link ouwe Simba dat je er bent?
quote:
https://www.twitch.tv/sanderdjamilaquote:
Ik zag je al in de chatquote:
Die was wel wat ouder dan de jouwequote:
Ik zit nu in de discord, maar ik ontdek net - feest - dat ik maar één ding tegelijk kan horen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, je zei ook hoe.
Je moet ff de discord joinen, dan hoor je ons daar wel zitten![]()
https://discord.gg/vCsqydu
wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef over_hedge het volgende:
vanavond 20:30?
Niet komen is een week ban op fok. Medemogelijk gemaakt door @:leonos en @:fuque
Eendjequote:
Wanneer jij afspreekt met @Fugue , sure!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:13 schreef Enchanter het volgende:
vanavond 20:30?
Karin. Is om jou te controleren wat je allemaal op het internet doetquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Karin. Is om jou te controleren wat je allemaal op het internet doet
Jazeker, ben er al.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:07 schreef over_hedge het volgende:
20:00 verzamelen voor een potje... Ja weten we nog niet precies. Waarschijnlijk wel among us als @:leonos even leuk doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |