Morgen naar buiten , dus nee , kan niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan morgen ook
Vanavond spelen we insneeuw Among Us
Maar we willen niemand andersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Morgen naar buiten , dus nee , kan niet.
Je moet maar zo denken , is er weer een plekje vrij voor iemand anders
Maar ik ga vanavond een online Disneyquiz doen en dat kan morgen nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kan morgen ook
Vanavond spelen we insneeuw Among Us
EEN ONLINE DISNEY QUIZ?!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond een online Disneyquiz doen en dat kan morgen nietMisschien daarna nog
Hallo, 20:00 verzamelen, rond 21:00 nog niet vol gok ik, dus kan je nog joinen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef eragon2890 het volgende:
Hoe laat en waar/hoe is among us vanavond? Ik hoop om 9 uur? Als ik al thuis ben van mn oma wil ik het ook weer eens spelen 😄
Oh, je zei ook hoe.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef eragon2890 het volgende:
Hoe laat en waar/hoe is among us vanavond? Ik hoop om 9 uur? Als ik al thuis ben van mn oma wil ik het ook weer eens spelen 😄
Zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
EEN ONLINE DISNEY QUIZ?!!!!
[..]
Hallo, 20:00 verzamelen, rond 21:00 nog niet vol gok ik, dus kan je nog joinen.
Groetjes aan je oma!
Doe maar!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
ZekerWil je de link ouwe Simba dat je er bent?
quote:
https://www.twitch.tv/sanderdjamilaquote:
Ik zag je al in de chatquote:
Die was wel wat ouder dan de jouwequote:
Ik zit nu in de discord, maar ik ontdek net - feest - dat ik maar één ding tegelijk kan horen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, je zei ook hoe.
Je moet ff de discord joinen, dan hoor je ons daar wel zitten![]()
https://discord.gg/vCsqydu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |