quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Post academisch.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:57 schreef BasEnAad het volgende:
Interieuradvies, kun je dat studeren ja?
LOI cursusquote:Op donderdag 17 december 2020 19:57 schreef BasEnAad het volgende:
Sterretjes kijken?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:57 schreef BasEnAad het volgende:
Martin Adams brilquote:Op donderdag 17 december 2020 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Hey, die zag ik vandaag bij het darten
De homofiele darterquote:Op donderdag 17 december 2020 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Hey, die zag ik vandaag bij het darten
Uit de kastquote:Op donderdag 17 december 2020 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Wk 2021 sensatie Foukner allen[ afbeelding ]
Wel handig om haar in de stal te parkeren.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Een fietsketting aan die neusbel haken en haar zo uit het pand verwijderen.
Het is een zware weekquote:Op donderdag 17 december 2020 20:08 schreef DKUp het volgende:
Ik ga Call of Duty zo maar opstarten, dit toneelstukje trek ik slecht
Hij valt nu zeker op mannen
Two girls one cup genotquote:Op donderdag 17 december 2020 20:20 schreef DKUp het volgende:
“Chocomelletje” drinken
Is dat een ander woord voor kontneuken?
Sowieso kutweekquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:26 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht een dramatische teleurstelling aan het einde van de week.
Lekker makkelijk Corona verspreiden in de kassen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
polen wegzetten in het westland, geen tijd om te lezuh
Ze houden nooit eens van stomme dingen doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:32 schreef NoCigar het volgende:
'Ik zoek iemand die houdt van leuke dingen doen. ' Die wijven altijd met hun onmogelijke eisen.
Die piek heeft ie liever in z'n sterretje denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:35 schreef DKUp het volgende:
Hij zoekt de “piek” op de boom
Hahahahaha
Die was wel grappig
Waar is pisces eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk hebben ze gelijk ook, altijd dat gezeur met die vrouwen. Maar ja.
Ja, dat is de enige waarvan ik weet dat het een vrouw is hier. Misschien wel goed om die erbij te hebben.quote:
I have a vagina. Doe je ding.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige waarvan ik weet dat het een vrouw is hier. Misschien wel goed om die erbij te hebben.
Wel een leuk karakter denk ik. Ze lachen tenminste.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:46 schreef KennyPowers het volgende:
deze gast lijkt op elke kale hagenees
zoals pierre wind
quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:58 schreef DKUp het volgende:
Hij geilt wel enorm op kinderen hebben of krijgen.....
Op kantoor wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Een knoopje open vind ik eigenlijk wel genoeg.
Ik vind dat afschuwelijke pak en dat groene overhemd storender.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Mag hier ook wel wmb, zo'n half naakte Wim
Dit zijn mannen die op mannen vallenquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:06 schreef Rupibma het volgende:
Ik zeg altijd tegen vriendinnen geef mij op voor dit, maar stel je krijgt dit soort mannen tegenover je.
Ik wil jou wel het hof maken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:06 schreef Rupibma het volgende:
Ik zeg altijd tegen vriendinnen geef mij op voor dit, maar stel je krijgt dit soort mannen tegenover je.
Gewoon op FOK! dates scorenquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:06 schreef Rupibma het volgende:
Dit zijn homo's, dus dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:06 schreef Rupibma het volgende:
Er waren net hetero's lieffiequote:Op vrijdag 18 december 2020 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit zijn mannen die op mannen vallen
Homo's?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:06 schreef Rupibma het volgende:
Je moet wel live kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:08 schreef Rupibma het volgende:
Omg mensen, er waren net hetero's remember
Lekker chillen op de brunsummerheide jongensquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Heeft ie het weer over kinderen. Bah!
Ondersteuning bieden bij het kruis tijdens zwemlesquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderbroekjes fatsoeneren bij de scouting.
Ik denk dat het allemaal erg nieuw is voor hem.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:12 schreef Revanches het volgende:
Die homo's zijn zo ongemakkelijk...
Udo is niet stabiel.
Dat is ook wel zo...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal erg nieuw is voor hem.
Wel apart, na een half jaar en dan dit op de nationale tv gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal erg nieuw is voor hem.
Stukje spionquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
Oh ja die bleven maar doorgaan over China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |