Ja mooi.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:15 schreef Schakeltopia het volgende:
maar kramp is soms knap pijnlijk ja!
Meestal als je je uitrekt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:16 schreef Schakeltopia het volgende:
zo ineens terwijl je gewoon op bed ligt
Nooit laten onderzoeken?quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah weet ik nietHeb dit al vanaf kinds af aan. Toen wel stuk vaker maar minder heftig
ja dat zou best kunnen, heb het niet zo vaak gelukkig. eigenlijk nooit echt op gelet wat ik daarvoor deedquote:
Slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat zou best kunnen, heb het niet zo vaak gelukkig. eigenlijk nooit echt op gelet wat ik daarvoor deed
quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
juist!dat ga ik nu ook lekker doen
dag dag![]()
Ja uit het niets soms. Of als je even je been strekt dan komt het opeens BAMquote:Op zaterdag 19 december 2020 05:16 schreef Schakeltopia het volgende:
zo ineens terwijl je gewoon op bed ligt
Slaap lekker schakeltjequote:Op zaterdag 19 december 2020 05:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
juist!dat ga ik nu ook lekker doen
dag dag![]()
ik heb het ook weleens in mijn voet. Heel fijn......quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja uit het niets soms. Of als je even je been strekt dan komt het opeens BAM![]()
Ik heb het ook eens hele periodes een aantal keren gehad, dan weer hele tijd niet en ineens weer wel een tijdje. Maar ik kan het nu redelijk makkelijk zelf stoppen, ik voel de kramp aan komen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh. Vond het nooit nodig. Omdat het steeds uit het niets kwam ook. En alleen snachts
quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:19 schreef Haags het volgende:
[..]
ik heb het ook weleens in mijn voet. Heel fijn......
Auw, dat heb ik dan weer nooit gehad gelukkig (beide tegelijk)quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Voet en kuit.
Meestal blijft het bij 1 been. Maar als je pech hebt dan beide tegelijk
Klopt. Als je er last van hebt dan is meestal wel een tijdje dat het terugkerend is en dan heel lang opeens niet meer. Ik voel het wel aankomen maar geen idee hoe ik het zou moeten stoppenquote:Op zaterdag 19 december 2020 05:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het ook eens hele periodes een aantal keren gehad, dan weer hele tijd niet en ineens weer wel een tijdje. Maar ik kan het nu redelijk makkelijk zelf stoppen, ik voel de kramp aan komen.
Ook vervelend als je dan toevallig net staat of aan het lopen bent. Dat is wel echt maar zelden voorgekomen. Maar dan zak je wel even in elkaar door de plotselinge pijnquote:Op zaterdag 19 december 2020 05:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Auw, dat heb ik dan weer nooit gehad gelukkig (beide tegelijk)
Liggend vanuit slaappositie weet ik niet hoe ik het uit moet leggen, ik houd mijn been in een bepaalde strek positie waardoor het wegtrekt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klopt. Als je er last van hebt dan is meestal wel een tijdje dat het terugkerend is en dan heel lang opeens niet meer. Ik voel het wel aankomen maar geen idee hoe ik het zou moeten stoppen
Ik probeer dan meestal mijn been/voet helemaal niet meer te bewegen. Dan denk ik oké het is nu wel goedMaar nee heb je de kramp toch opeens
quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook vervelend als je dan toevallig net staat of aan het lopen bent. Dat is wel echt maar zelden voorgekomen. Maar dan zak je wel even in elkaar door de plotselinge pijn
Hahaha ja dat ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 05:28 schreef Haags het volgende:
[..]ik heb weleens gehad dat je dan te lang in bepaalde positie zit en dat je been dan slaapt, dan sta je op en dan pleur je gewoon op de grond. Dat is creepy joh
Ow ik hou mijn been juist altijd gebogen dan. Opgetrokken knieën. Zo min mogelijk strekken als ik het voel aankomen. Pijn lijkt anders altijd te verergeren bij mijquote:Op zaterdag 19 december 2020 05:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Liggend vanuit slaappositie weet ik niet hoe ik het uit moet leggen, ik houd mijn been in een bepaalde strek positie waardoor het wegtrekt.
En als ik wakker ben ga ik rechtop staan en krom ik mijn tenen de lucht in.
Dat is ook vrij pijnlijk ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 05:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ja dat ook![]()
Of als je op je hand hebt geslapen en wakker wordt in de ochtend en hem opeens niet echt voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |