Erg jammer ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Eens
Ik probeer het met goedbedoelde adviezen duidelijk te maken, maar ze landen kennelijk niet
Ho, ho, hoquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Erg jammer ja.
Tijd voor een kerstsfeer
Zolang je geen agent bent heb ik de sfeer te pakken hoor!quote:
Ik wist niet eens dat er kerst-agenten warenquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang je geen agent bent heb ik de sfeer te pakken hoor!
Dit jaar wel, corona doet wat met een mensquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er kerst-agenten waren
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit jaar wel, corona doet wat met een mens
quote:Op zaterdag 19 december 2020 04:05 schreef Limoentjuh het volgende:
Nog even en je mag de switch uitpakken![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 04:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sluit je hem aan en doet hij het niet
Dat vond ik wel echt sneu, ook de moeite daarvoor die ze moet doenquote:Op zaterdag 19 december 2020 04:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je de kapotte switch van m-a gekregen
Ja Gamemania maakt zichzelf zo niet populair. Maar denk dat ze op het eind wel in het gelijk zal worden gesteldquote:Op zaterdag 19 december 2020 04:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vond ik wel echt sneu, ook de moeite daarvoor die ze moet doen
Sowieso niet zo´n beste winkelquote:Op zaterdag 19 december 2020 04:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja Gamemania maakt zichzelf zo niet populair. Maar denk dat ze op het eind wel in het gelijk zal worden gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |