SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 17-12-2020 18:21:29 ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Volgens mij is die optie permanent.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Danny
Weet niet of dat nog kan eigk
Die derde set pakt ie ook wat mazzelig weg, anders verliest ie zelfs nog denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:52 schreef wimderon het volgende:
Iedereen loopt leeg over Foulkes, terwijl die na een zet 102 gemiddeld gewoon op 90 uitkomt. De Decker heeft gewoon als een patatje staan gooien.
De welbekende Merel op d'n twitter wist natuurlijk ook dat hij zo goed was, terwijl die met 79 gemiddeld door de qualifier is gekomen en daarvoor een tijd lang überhaupt niet gespeeld had.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vooral Koert, met zn ''fenomeem'' en ''geweldige dag voor de dartssport''
quote:
Je Pikkem-leed zit diep.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
De welbekende Merel op d'n twitter wist natuurlijk ook dat hij zo goed was, terwijl die met 79 gemiddeld door de qualifier is gekomen en daarvoor een tijd lang überhaupt niet gespeeld had.
Wat vind je er dan van dat de media weer leeglopen over Barça zonder te benoemen dat ze in het laatste halfuur weer volledig leeg waren?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan me verder aan m'n reet roesten. De goednieuwsshow is veel vervelender.
Durrant wel meer geluk dan wijsheid dat het zo simpel ging.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Gurney, Dobey en Durrant toch wel een hoop seeds door waarbij een nederlaag (gezien de vorm van het jaar) een optie was
Woodhouse v J. Lewis is een walgelijke confrontatiequote:Op donderdag 17 december 2020 16:56 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho wat zijn je verwachtingen van de avondsessie?
Wat voor intro van Maijer stel jij voor? Gaan ze allemaal als kampers verkleed? Of zetten ze een grote molen in de studio?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:58 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op Nederlander-hype rond Meulenkampf, die vervolgens kansloos verliest
De vraag stellen is hem beantwoorden, toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er dan van dat de media weer leeglopen over Barça zonder te benoemen dat ze in het laatste halfuur weer volledig leeg waren?
Linkshandige aids met maagband.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:58 schreef Szura het volgende:
Ik hoop op Nederlander-hype rond Meulenkampf, die vervolgens kansloos verliest
Vaasje tulpen op tafel in plaats van bitterballen.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat voor intro van Maijer stel jij voor? Gaan ze allemaal als kampers verkleed? Of zetten ze een grote molen in de studio?
Wat hebben tulpen met Meulenkamp te maken?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaasje tulpen op tafel in plaats van bitterballen.
Kop op VI.nl ook weer ''Koeman denkt voorzichtig weer aan kampioenschap''quote:Op donderdag 17 december 2020 18:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |